1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Binnenkort kan je in NL door de VS worden opgepakt!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Jajojo, 19 jun 2003.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Oh dat gaat ook niet gebeuren daar ben ik van overtuigd.. Waarom niet? omdat de gemiddelde blanke amerikaanse burger daar geen boodschap aan heeft. Die vind het veel belangrijker dat ie het recht houdt om nog steeds een geweer op elke hoek van de straat kan kopen om zijn huis te beschermen tegen die zwarte inbreker!!!!
    De regering van Bush is gewoon helemaal het spoor bijster. Echt een grotere mongool hadden ze niet daar neer kunnen zetten .. Maar ja hij kan nu niets meer fout doen natuurlijk want hij heeft tenslotte irak bevrijdt.. zucht.....

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Nou, ik ben bang dat we binnenkort van Bush af zijn. Cheney en Rumsfeld beginnen hem steeds vaker openlijk af te vallen. Waarom doen ze dat? Hebben ze niet in de gaten dat de verkiezingen voor de deur staan of zijn ze met iets groters bezig? Bush is IMO ook niet het probleem hiero, hem wordt verteld wat hij moet doen/zeggen. Cheney, Rumsfeld, die vormen de spil van de VS overheid

Deel Deze Pagina