1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioscoop [aanraders]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Badkiller, 17 jan 2004.

1. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Kill Bill: top film moet je gezien hebben

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    leg ook spv uit waarom je het gezien zou moeten hebben----> wat vond jij er zelf leuk aan?

;)

3. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    ik ging gister ook naar bios om die film te zien.. UITVERKOCHT :mad: naja.. nog 1 kaartje en waren met zijn 3en.. ( als ik wist dat ie zo leuk was, was ik wel associaal geweest ;)) dus maar scary movie 3 gezien.. ook wel lachen.

4. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ga met BadKiller mee. The last Samurai is echt een sublieme film. De manier waarop een Amerikaan zich in de oosterse cultuur probeert te integreren is geweldig neergezet. Net als in LOTR is de emotie van de spelers heel goed af te lezen aan hun houdingen, handelingen en gezichtsuitdrukkingen. Ik had nooit verwacht dat Tom Cruise zo'n soort rol met zoveel verve neer zou kunnen zetten. Nooit komt hij ongeloofwaardig over.

Deze film grijpt je vast en laat je niet meer los. Ik wil er niet teveel over verklappen, maar in tegenstelling tot een feel good movie als LOTR waarbij alle hoofdrolspelers uiteindelijk lachend en voldaan het doek 'afstappen' aan het einde, laat The last Samurai op zijn eigen manier ook een grote indruk achter. De onverzettelijkheid, de eer, de moed en de kracht die de Samurai´s uitdragen is iets wat meerdere keren een kippenvelmoment oplevert en uiteindelijk een onuitwisbare indruk geeft.

Niet treuzelen dus, maar zien die film!

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik had bij het zien van the last samurai het gevoel dat ik naar Shohun aan het kijken was ... (Shoghun is een oude tv mini-serie met Richard Chamberlain in de hoofdrol). Maar Last Samurai is zeker een sublieme film en een genot voor het oog ;)

Als je de Last Samurai een leuke film vind mag je Shogun (1980) niet missen :)

Laatst bewerkt: 19 jan 2004
  6. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    The Last Samurai _O_

Verder zijn natuurlijk Lord of the Rings en Finding Nemo aanraders

7. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Once Upon a Time in Mexico

Na zijn bloederige avonturen heeft huurmoordenaar El Mariachi (Antiono Banderas) zich teruggetrokken. De corrupte CIA agent Sands (Johnny Depp) weet hem echter uit zijn tent te lokken. Drugsbaron Barillo (Willem Dafoe) is namelijk van plan de Mexicaanse president te vermoorden en Sands wil dit voorkomen. El Mariachi heeft zo zijn eigen wraakgevoelens tegenover Barillo en gaat opnieuw op oorlogspad, bijgestaan door zijn trouwe maten Lorenzo en Fideo.

Met 'Once Upon a Time in Mexico' voltooit regisseur Robert Rodriguez een trilogie, die hij begon met de twee films die hem groot maakten: 'El Mariachi' en 'Desperado'. 'Once Upon a Time in Mexico' biedt ditmaal meer spanning, meer aktie en meer avontuur en heeft een zeer sterk bezette cast: Johnny Depp, Willem Dafoe, Salma Hayek, Mickey Rourke en uiteraard Antonio Banderas zijn te zien in dit spektakel.

[​IMG][​IMG]

Voor wie Desperado al heeft gezien.. zeker een aanrader!!!
    _O__O__O_

en voor wie desperado niet heeft gezien:
    Veronica 22:15-22:15 Antonio Banderas night
    Veronica 22:15-00:05 Desperado

Filmfocus

Laatst bewerkt: 5 feb 2004
  8. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Battle Royale II

Drie jaar nadat de scholier Shuya Nanahara ontsnapte aan de oorspronkelijke Battle Royale, is hij een infameuze terrorist geworden die aan het hoofd staat van een terreurbeweging genaamd “Wild Seven”. Om Shuya te stoppen, wordt er wederom een klas schoolkinderen ontvoerd om te participeren in de “Battle Royale II”. De scholieren worden op het eiland waarop de “Wild Seven” hun basis hebben opgeslagen losgelaten om daar bij bosjes te sterven. Op het moment dat ze Shuya´s hoofdkwartier hebben bereikt, worden ze gevangen genomen door de rebellen en ingelijfd bij hun organisatie. Al snel moeten ze het eiland verdedigen tegen een massale aanval van Japanse troepen

Een vervolg van Battle Royale dus, ik heb de eerste nog niet gezien, maar ik ben dat zeker wel van plan!
    Lijkt me een goede film!

Battle Royale II
    Genre:
    Actie
    Land: jpn
    Lengte: 135 min.
    Released: 2003
    Premiere: 25-3-2004
    Distributeur: Bright Angel Distribution

Zie ook: Filmfocus.nl

=================================================

Kill Bill: Vol. 2

Nadat The Bride (Uma Thurman) O-Ren Ishii en Vernita Green heeft vermoord, staan er nog drie mensen op de hitlijst die ze heeft samengesteld nadat ze uit haar vier jaar lange coma ontwaakte. Twee leden van de Deadly Viper Assassination Squad staan nog op haar lijstje. De meedogenloze Budd (Michael Madsen) en de valse Elle Driver (Daryl Hannah). Haar voormalige opdrachtgever Bill, die de Deadly Vipers op haar afstuurde, bewaart ze voor het laatst. Haar missie wordt wat gecompliceerder wanneer ze erachter komt dat haar doodgewaande dochter nog blijkt te leven.

Toen Quentin Tarantino aan 'Kill Bill' werkte, werd de film zo lang dat hij besloot het verhaal in twee delen te vertellen. 'Kill Bill: Vol. 2' is de ontknoping dit wraak-epos, een ode aan de samuraifilm met een vleugje spaghetti western. Schrijver en regisseur Tarantino brak in 1994 door met 'Pulp Fiction'. Tarantino is een meester in scherpe dialogen en het vinden van de perfect bijpassende soundtrack. In 'Kill Bill: Vol. 2' keert Uma Thurman terug als de wraaklustige Bride. Michael Madsen, een van de personen op de hitlist, was eerder te zien in als Mr. Blonde in Tarantino's regiedebuut 'Reservoir Dogs'. En David Carradine zal eindelijk maken als de gewraakte Bill.

Ook dit is een vervolg op een eerdere deel, namelijk: Kill Bill
    Maar ook deze heb ik niet gezien en ben dat wel van plan, is een zeer gewaardeerde film.

Kill Bill: Vol. 2
    Genre:
    Misdaad, Actie, Drama, Thriller
    Land: usa
    Lengte: min.
    Released: 2004
    Premiere: 22-4-2004
    Distributeur: RCV Film Distribution

Zie ook: Filmfocus.nl

Dit was het weer voor vandaag,
    ik heb nog stuk of 6/8 films in mn hoofd zitten, maar dat post ik later wel ;)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2004
  9. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb gisteren Gothika gezien, een thriller met Halle Berry en Penelope Cruze. Ondanks de negatieve recensies vond ik dit wel een film die je in de bios moet zien. Op het grote scherm komt zo'n film veel beter uit. Omdat ik op het platteland woon ( :+) ben ik de grote schermen van Pathé niet gewend, maar ik ben me toch zeker een aantal keer lam geschrokken. :cool:

Niet zozeer een aanrader, je moet er wel van houden, ik vond het wel een goed verhaal, en vooral goed acteerwerk. :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik wilde net vragen of iemand hem al gezien had. Ik wil er ook graag naartoe. Ik had hem gezien op TMF Moviefacts, hij lijkt me echt vet. Ik hou ook wel van dat genre.

11. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Ja, ik zou m eerst vermelden, maar toen ging ik er aan twijfelen...
    Maar goed, dan weten we dit ook weer,
    Thanx mike ;)

12. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Waarom zou je hem niet vermelden? :)

13. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4

De film "Two Brothers" spreekt mij erg aan, het is een film over twee tijgers die uit elkaar worden gehaald en vervolgens jaren later tegen elkaar op worden gezet. Voor een trailer, klik hier en voor een special/preview klik hier

Verder vindt ik Gothika ook zeker een aanradertje!

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    Zoals al eerder is gezegd: je moet er van houden (ja ik weet het, je moet ook houden van de aparte stijl in kill bill, maar goed)

Ik persoonlijk zou sneller naar een ander film gaan, dan dat ik naar gothika zou gaan...

15. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij komt rond de zomer 'Aliens VS Predator' uit. Twee van de meest coole buitenaardse wezens die op Aarde tegen elkaar strijden.

Het zou me helaas niks verbazen als de film afgekraakt word. Hij word namelijk geregisseerd door dezelfde regisseur die o.a. Event Horizon en Resident Evil gemaakt heeft en om de een of andere reden werden die films afgekraakt door zure critici.

AVP_O_

Deel Deze Pagina