1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Blink 182 Uit Elkaar

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door tha BomB, 25 feb 2005.

  1. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    INDERDAAD!!!

    ik heb zelf weinig met blink maar box car racer en transplants (in veel mindere mate though) maken wel erg vette muziek

    en inderdaad ik zit ook heel erg op een nieuw box car racer album te wachten :D

    dussss dat blink uit elkaar is kan me niet zo boeien, ik weet toch 100% zeker dat travis barker door zal blijven gaan *)

    EDIT:

    op absolutepunk.net staat hier nog niets over, dus op dit moment weet ik ook zeker niet of het bericht waar is...
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2005
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    dat komt ook omdat blink absoluut geen punk is maar goed. Ik vond ze wel aardige nummers maken (adam's song) maar tis wel raak de laatste tijd Korn ook al waar moet dat heen met de 90's bands?
     
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.889
    Tja, wanneer hoor je nog de echte goede oude punk?
    Ik vond hun muziek, net zoals alle populaire 'punk'bandjes al vond ik het meer pop, niet echt goed, dus ik kan er niet om treuren.
     
  4. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    jah lekker boeie jah wat een teringherrie die muziek
     
  5. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich jammer, ze maakten goede muziek. Maar er zal vast wel een andere band in hun voetstappen treden en even goede muziek maken, laten we het hopen O-)
     
  6. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    "There is" van Boxcar Racer -> _O_
    ...het is wel jammer, maar ik luister toch gwn de liedjes dat uit zijn, dus ^^
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Serieus uit elkaar? Balen, kvond ze wel gaaf. Kheb dan ook een paar cd's van ze.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    slimpie

    bij absolute punk posten ze van allerlei soorten muziek... alleen geen heavy metal schreeuw shit enzo...

    en ik denk dat een heleboel mensen blink toch echt beschouwen als punkrock... (maar laten we die discussie alsjeblieft niet nog een keer beginnen ;))
     
  9. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Ze zijn niet uit elkaar. Travis gaat alleen een paar nummers opnemen met een andere band volgens mij. Dat heeft hij zelf in een interview gezegd. Weet niet meer waar.
     
  10. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dit klinkt net zo vreemd als het uit elkaar gaan...

    travis maakt al jaren muziek met andere bands dan blink :confused:
     
  11. Dmatri

    Dmatri Bleed til you die

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof dat het maar beter is zo......ze klinken toch maar als shit de laatste tijd
     
  12. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Damnit ik baal hiet best wel van, maar is er nu al meer duidelijkheid dan..?

    Box Car Racer = Tom DeLong, Mark Hoppes
    Transplants = Travis Barker

    *kijkt naar zijn collectie blink cd's... :'-(

    Edit: Ik lees net dat ze niet uitelkaar zijn maar dat Travis met de Tranplants met de Warped Tour meedoet, dus vandaar dat het wel even kan duren voordat ze weer wat gaan doen... :cool:

    Bron: blink182fans.nl
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2005
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    een vriend van mij zal dit niet zo leuk vinden.
    had laatst nog een trui gekocht van ze
     
  14. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, het maakt me niet zo veel uit dat ze uit elkaar zijn. Ik vond de muziek niet zo.. jammer voor de fans, maar veel mensen kan het volgens mij niet zoveel schelen.
     
  15. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Do you wanna come to a party my friends pick me up in a truck at 11:30

    en zo gaat ie door, ik vond hun laatste cd niet echt zo leuk die daarvoor aren beter (dat is myn smaak) maja jammer maar helaas ik zit niet zo op hun muziek te w8en doe my maar tool,

    Grtz
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja zoiets heb ik ook gehoord alleen ze weten niet of ze na die tour(s) door gaan met Blink 182. De transplants bv. zijn natuurlijk ook maar een side-project dus daar kan Travis (das de drummer toch?) ook niet full-time aan gaan beginnen. Ik denk trouwens dat als ze definitief uit elkaar gaan dat alleen de drummer nog boven komt drijven. Aan de andere kant als je contacten hebt met rancid is het geen moeilijke zaak om een contract te krijgen.
     
  17. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Travis is inderdaad de drummer. Maar Tom and Mark hebben ook een side-project genaamd Box Car Racer dus ik hoop eigenlijk dat ze daar wat mee gaan doen. En of ze daarna nog bijelkaar komen is inderdaad maar afwachten, alhoewel ze voor hun laatste cd ook al een jaar een 'break' hadden genomen, en nu ligt het dus weer een tijdje stil... jammer......
     
  18. Ik heb weinig met Blink182. Box Car Racer vind ik wel chill.
     
  19. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
  20. Stoewie

    Stoewie Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
    ole ole ole ole!

    hang de vlag uit mensen

    sorry das gemeen

    wel lullig voor de fans, maar....


    ik zit er nie mee!
    :p
     

Deel Deze Pagina