1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

blowen en gamen gaat niet samen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door run n attack, 12 mrt 2009.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Mwa, met alcohol merkte ik dat mijn reactie daar in ieder geval van achteruit ging, of ik nou wel of niet moe was. Met blowen had ik daar toch minder last van. Met alcohol en gamen heb ik ook slechte ervaringen, jaren geleden een keer flink dronken geweest. Was bij een vriend en die ging een fps spelen, na 5 min. meekijken was ik zo draaierig en misselijk ervan dat ik zeker een uur de porseleinen god heb aanbeden.
     
  2. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jonge, daar gaat het toch niet om. Als ik blow en daarna ga gamen. Ga ik er idd veel meer inzitten, dat maakt de ervaring er alleen maar beter op. Niet altijd natuurlijk. Maar Mario Galaxy of zo, vind ik wel leuker als ik niet totaal nuchter ben, maar dat hangt natuurlijk af van de persoon.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dude je hebt zelf die username en avatar gekozen dus dan kan je wat verwachten 8)
     
  4. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    dan rook je vast erg sterke shit

    ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2009
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik haat het als mensen blowen en gamen tegelijk. Om het potje moeten ze weer een nieuwe draaien. Gamen of blowen niet beide 8)
     
  6. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Smoken en gamen is een kut combinatie... muziek en smoken is veel beter! Wanneer ik wil gamen ga ik echt geen J klappen om me beter te voelen/concentreren. Ik heb veel liever een blikje Redbull of koffie.
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Blowen en gamen is een uiterst vermakelijke combi. Denk niet dat je er beter van ga spelen overigens :9. Weet nog wel dat ik een paar jaar terug bij een vriend ging gamen in zijn serre (1 bij 2 meter) tijdens een feest, multiplayer halo 1 toendertijd. Na een tijdje kon ik het beeldscherm niet eens meer zien (zat er zo'n halve meter van af) en was ik zo stoned als een garnaal, maar ik heb zelden zo gelachen tijdens het gamen.
     
  8. w*s*c*

    w*s*c* Yikes!

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    0
    precies!! jonko geeft sommige muziek een totaal andere dimensie!! ik luisterde heel de zomer die cd van Blu : Below the heavens heel die vibe die ik kreeg maakte het de beste cd ooit hahaha, gamen en jonko werkt voor mij niet hahah
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat het de ene keer totaal anders is dan de andere keer.
    Een vriend van mij die speelt veel beter Halo 3 als ie helemaal skaffa is, hij schrikt zich rot als ie iemand ziet maar is daardoor wel sneller en minder laks.

    En blowen met Mario Party 7 is een aanrader;)
     
  10. SPiRiT

    SPiRiT lekker scheuren

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    2
    Mario gebruikt zelf vooral paddos om beter te presteren, die geven hem extra levensgenot, of hij voelt zich er groter en sterker door.
     
  11. Trilok Chiren

    Trilok Chiren Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vind de game ervaring stukken leuker :p als ik blow. Maar dan zitten wij meestal met een groep bij iemand thuis en dan smoken we en gamen we. Merk wel dat ik met fifa dan niet echt in topconditie ben, maar met streetfighter gaat het wel beter. Vind het ook leuker omdat je dan in een soort lekkere game roes zit.
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    _O__O__O_ Grand Prix 3 _O__O__O_

    Ik wordt er wel slomer van eigenlijk. Gears ging voor geen meter meer.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    maar niet als je knetter bent 8)!
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    bij gaat het meestal wel goed samen. heb net nog stoned assasin's creed uitgespeeld. weet iemand trouwens hoe ik nu nog terug inbt verleden jan om nog ff war dood en verderf re zaaien? of zit er nie nog een eindeloze fso in assasins creed?
     
  15. KhaosFoShow

    KhaosFoShow Ad Fundum!

    Berichten:
    334
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet alleen dat je als je stoned bent niet left 4 dead moet spelen, dat is eng gek.
     
  16. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Guitar Hero is dan wel leuk:9.
     
  17. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    idd fifa is teveel opletten met streetfighter lekker button bashen.
     
  18. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Focking hell Stelletje fucking junks blijk lekker van die troep af he. Weet je wel niet hoe slecht blowen is. En dat het hier toevallig legaal is is gewoon te achterlijk voor woorden.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    :lol:
     
  20. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Uit deze reactie kan ik toch al wel opmaken dat de gevolgen van blowen bij jou al in een later stadia zitten.
     

Deel Deze Pagina