1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

blowen en gamen gaat niet samen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door run n attack, 12 mrt 2009.

  1. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    het is bewezen dat je beter wiet kan roken dan bier drinken :)
     
  2. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf dat iedere dag 1 biertje minder schade aanbrengt dan iedere dag een joint. Al praat ik natuurlijk dagelijks alcoholgebruik niet goed :emo:

    Maar laat maar een artikel zien waar dat in wordt bewezen :9
     
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik heb ooit is een artikel gelezen wat ik van een docent had gekregen maar ik weet niet meer hoe het heet en van wie het was maar heb ook geen zin om te zoeken.
     
  4. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet je niet te hard zeggen. Paddo's komen toch ook uit de natuur? Kan me nog heel goed herinneren dat er mensen paddestoelen in hun tuin zouden kunnen hebben die ineens op de lijst van verboden paddotjes staan.

    Boeiuh, geeft toch wel een heel andere ervaring lijkt me zo :) "Wasted time"? Die gasten sporen niet daar in Amerika.

    :D Hoe zou dat zijn, helemaal stuiterend van de MDMA en dan gamen hehe.

    Dat wordt na een aantal jaar toch slaapverwekkend?

    Btw, ik gebruik zelf bijna geen drugs. Ik heb een paar geblowd, maar dat viel helemaal verkeerd, waarschijnlijk gewoon te veel wiet er in gedaan, inhaleren alsof het sigaret is.. Wil binnenkort toch wel weer eens keer proberen :) Gaat mij meer om die enkele gigantisch afkeurende reacties hier.

    Maar eh, een oude Xbox met games die je ondertussen wel kent, kan met blowen misschien wel een super vette ervaring geven? Toch eens proberen hehe
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2009
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.580
    Deze uitspraak zegt helemaal niks.. Wat denk je zelf, 10 bier of 10 joints op 1 avond? Je zegt niets over een tijdsbestek.
    Het is bewezen dat 1 á 2 joints per maand geen schade aanrichten, maar dat doen 1 á 2 biertjes per maand ook niet. Beter wiet dan bier is echt onzin.
     
  6. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ben nu kasstoned en normaal gesproken zou ik nu zitten games wat normaal tog best redelijk vaak gaat, maar op t moment bakte ik er niets van met halo 3, cod 4 en gow 2. wel heb ik 3 potjes achter elkaar gewonnen met poker ><
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je vergelijking klopt niet. 10 biertjes op een avondje stappe is niks maar op een avond 10 jointjes smoken is iets te veel van het goede.
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat is precies zijn punt ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.580
    Dat bedoel ik dus te zeggen, |:-
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Je vergelijking zou kloppen wanneer je aantal keren stoned met dronken zijn vergelijkt.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2009
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.580
    Hoe bedoel je? Ik reageerde op een post van iemand die zei dat je beter een joint kon nemen als een biertje. Dus.
     
  12. run n attack

    run n attack Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    biertje tast je lever aan

    en blowen je hersenen dus eingelijk is niks nemen beterO-)
     
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Gewoon lekker alles gebruiken maar dan met mate. De truc is om de balans te zoeken in plaats van het extreme.
     
  14. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    De uitspraak van een hedendaagse Paracelsus dacht ik zo :)
     

Deel Deze Pagina