1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BNN's IQ test 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 17 jan 2007.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Had een IQ van 127 dit jaar (zit elke keer zo op +/- 125)

Vraag mij nog steeds af hoe deze test in vergelijking met een echte test is. Heb van wat mensen gehoord dat de echte een stuk moeilijker is

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    heb 121 gehaald. Bij een paar gewoon net te laat met drukken, en sommige stomme fouten gemaakt met de volgorde van die plaatsjes.

3. Dioxic

Dioxic Guest

Lol 131, ik ben er tevreden mee.

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heb 115, maar wat een gare kut vragen zitten er tussen, sommige gaan gewoon te snel en slaan gewoon nergens op. dat uitvouwen vond ik gaar en en die optical illusions ook. die horen hier echt niet in thuis

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.764
    Kom ook op 115 uit. Maar zoals jij zei zijn het gewoon rare vragen en gaan sommige vragen veel te snel. ZO had je bijvoorbeeld die rekenvragen met een verhaaltje waarbij de tijd al bijna om was als je het verhaaltje af had.

6. basovich

basovich Guest

omg, wat is die bonny/ie dom zeg!!|:-...
    samen met die viola haalde die echt die ander BN'ers omlaag..

7. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    had deze keer niet meegedaan, maar ik had vorig jaar en daarvoor allebei 128, dus denk ik wel een goed gemiddelde :+
    wat is eigelijk een hoog IQ? heb er nooit bij stil gestaan of mn IQ nou hoog is of niet 8-) en 52 halen is best dramatisch
    wat hadden don diablo en Armin?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Volgens mij 116 en 118 (iig iets in die buurt)

9. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kga m maken als ik dalijk klaar ben voor mijn project van school... ff kijken welk IQ ik haal

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  10. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister ook mee gedaan en ik kwam uit op een score van 120, me moeder heeft het ook gedaan en die kwam uit op 96.

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral langer. Daarnaast word je op meerdere punten getest. Dit is slechts een klein stukje van een test.

Mijn resultaat: 121 bij deze IQ test, bij een officiƫle 132.

12. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15 en ik had een score van 113.

Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  13. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zit ik net bij vraag 56, valt me internetverbinding weg :mad:

14. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    101 bij deze test

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Same here, had ook 127 en meestal ook gewoon in de 120 (vorig jaar zat ik in de 130 maar dat was gewoon een zinloze test vond ik)

Vind dit soort test eigenlijk nergens op slaan moek eerlijk zeggen, valt in het niets bij een echte IQ test...

16. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    121, ik wijt het aan een slechte niet-gecalibreerde monitor :+

Echte bs test, en ik krijg niet eens mn foute antwoorden te zien :mad:

17. Remz-Jay

Remz-Jay PSEiKO

Leuk Bevonden:
    0
    127, 2 puntjes minder dan vorig jaar, hoewel ik 't idee had dat ik hem beter gemaakt had.. maar ja :p

Klopt, ik heb ook een keer een echte IQ test moeten afleggen bij zo'n test instituut.. oneindig lang de moeilijkste vragen en compleet onmogelijke opgaven beantwoorden en oplossen. Niet te vergelijken met die entertainmentvragen op TV.
    Wat ik overigens wel vreemd vind is dat ik op die officiele test hoger heb gescoord dan dat ik 2x op TV gedaan heb.. Nou was die officiele test wel een aantal jaar geleden, dus ik wijt het maar aan het feit dat je IQ per jaar verandert door o.a. schoolactiviteit ;)

18. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    116 :) Maar had geen zin in die filmpje vragen, heb btw ook geen geluid op me pc. Maarja dan nog. Toch mooi het gemiddelde

19. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    lol, ik spoelde twee filmpjes door voordat ik in de gaten had dat je moet wachten, bij de postbode had ik de koptelefoon niet op... Krijg ik daar strafpunten voor? :+ \o/

Ik denk trouwens dat huisvrouwen dit jaar een oneerlijke kans kregen met die sudoku vragen :+

20. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had 132, met pen en papier gemaakt. Wordt hij wel makkelijker door, doordat je als de tijd om is, je alsnog iets neer kan zetten. Maar ik vond patrick lodiers echt slecht presenteren. Met name bij het voorbeeld van dat vouwen. Vandaar daar ook de 1e daar direct fout, maar daarn begreep ik het. Voorderest taal is slechte kant van mij had ik 5 fout was niet zo leuk. wist maar van 1 wordt betekenis en van 1 gezegde. Vorig jaar ook 132 en jaar ervoor dacht ik 136 ofzo. meestal rond 130.

Deel Deze Pagina