1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken] Gezamenlijk een verhaal schrijven

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 20 jun 2013.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ik wil hier graag iets uitproberen, ik ben vandaag begonnen met het zelf schrijven van een verhaal en het lijkt me leuk om een klein stukje verhaal te maken en het daar te laten. Vervolgens gaat iemand verder met dat verhaal en schrijft zijn vervolg, vervolgens gaat een ander weer verder en verder en zo krijg je een verhaal van verschillende schrijvers. En we zien wel waar het naar toe gaat. Graag in schuingedrukt en bordeauxrood het verhaal om het overzichtelijk te houden. "die kleur staat precies onder zwart"

    De setting

    Hoofd persoon: Michael
    Beroep: Succesvolle makelaar
    Woonplaats: Los Angeles


    Ik trap af:


    Michael, een succesvolle makelaar in de 40 die woont in het zonnige Los Angeles. Het is zaterdagochtend vroeg in de morgen, Michael draait zich nog eens om. Hij bedenkt zich dat het eindelijk weekend is, tijd om te relaxen. Na goed uitgeslapen te zijn is het tijd om op te staan. Inmiddels is het 10 uur en hij opent zijn rolgordijnen en kijkt naar buiten. Het weer is perfect, een strakblauwe lucht en de temperatuurmeter geeft al 22 graden aan. -Michael heeft vorige week afgesproken om vanavond met zijn vrienden op het strand te gaan barbecuen. Ze spreken vaker af om iets leuks te ondernemen in het weekend, vorige week zijn ze nog naar de club geweest om zichzelf te bezatten.- Inmiddels is het iets na 10 uur en is het tijd om een douche te nemen en zich op te frissen.




    Succes! En ik ben benieuwd ;) Ik zal ook meeschrijven
     
  2. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.583
    Vroeg in de morgen =/= 10u :p
    Doel je op een specifiek genre of mag alles wel?
    En misschien een idee om als dit loopt in de beginpost alle stukken bij te houden (met daarvoor wie de schrijver is)

    Hij loopt de badkamer in en ziet dat er wat spulletjes op de grond liggen. Michael, die meestal vrij net is, kan zich niet meer precies herinneren hoe hij de vorige avond thuis kwam. Wel weet hij nog dat hij een drankje heeft gedaan met een klant voor wie hij het perfecte huis heeft gevonden. Hij glimlacht even in de veronderstelling dat het een gezellige en dronken avond was. Zonder er verder nog bij stil te staan zet hij zijn ochtendroutine voort.

    Als hij de trap af loopt naar de keuken ruikt hij een vreemde lucht die penetranter wordt naarmate hij dichterbij komt. Michael kan de lucht niet plaatsen, maar het ruikt onaangenaam. Op het moment dat hij de deur naar de keuken openschuift krijgt hij de schrik van zijn leven. Voor het kookeiland zit een onbekende vrouw geknield bij een bebloed lichaam. Michael probeert de situatie te bevatten, maar wordt alleen misselijk. Stamelend vraagt hij de vrouw wat er is gebeurd. De vrouw kijkt hem aan met een lege blik en probeert dan snel weg te komen.


    edit: heb tt en vt door elkaar gedaan, even aanpassen :+
    edit2: done
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2013

Deel Deze Pagina