1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken] Halo - The Flood.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 4 mrt 2003.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind Broken Covenant vetter klinken.

Ik bestel nu The Fall of Reach bij bol.com. Er staat hier 5-7 werkdagen, hoelang duurde het bij jullie voordat jullie hem kregen?

[edit] Er staat hier bij de bestelling dat ik verklaar dat ik oud genoeg ben voor de leeftijdclasificatie (indien van toepassing). Die heb ik niet gezien bij TFOR pagina, is die er wel? En zoja, hoe hoog? Niet dat ik er iets van aantrek, ik bestel hem toch.[edit]

Laatst bewerkt: 6 apr 2003
  2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Bij mij duurde het ongeveer 1 week.

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Heb halo: the flood nog steeds niet binnen :mad:
    Staat nog steeds op proxis.be "wu levering is vertraagd" :mad:

4. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Broken Covenant, hhmmz, the Forerunner hadden daar ook last van <- misschien zijn de Covenant (Elite's en Prophets) de armen...

En er is een hiearchie, dat kan ook op de titel wijzen. (misschien zijn de Grunts eindelijk eens wijzer geworden en laten ze zich niet meer onderdrukken)

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk niet dat de Covenant de lagere klasse van de Forunner, de reden waarom de Flood was "gemaakt". Halo is al eens eerder geactiveert (luister maar goed naar 343 Guilty Spark en kijk maar op HBO) en daarbij zouden de Covenant dan ook omgekomen moeten zijn.

Misschien krijg je in Halo 2, als je naar de Covenant Homeworld gaat , te zien dat ze een burgeroorlog hebben ofzo. En dat daarbij de Covenant uit elkaar vallen (gebroken dus).

Laatst bewerkt: 8 apr 2003
  6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat kan natuurlijk best....want er zou namelijk WEER een nieuwe vijand verschijnen. Naast de Flood en de Convenant dan dus.

en aangezien er toch wel een deel 3 komt lijkt mij het logisch dat je dus aan het eind van halo 2 de covenant verslagen hebt en dat je dan een nieuwe vijand ineens tegenkomt.

7. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    *kuch*FORERUNNER*kuch* :)

Maarja, heeft de covenant wel een homeworld, aangezien ze uit meerder volken bestaat? :)
    Dat wordt van planeet naar planeet 'jumpen' met je covie cruiser :)

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik denk van wel, Bungie zei het en op Aarde wonen toch ook meerdere soorten? Ze zijn alleen niet allemaal zo slim als de mens. De Forunner is volgensmij dood, want die moeten toch ook zijn omgekomen toen de vorige keer Halo werd geactiveerd.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja wat ik nou nog steeds jammer vind...waar hebben jullie die FORERUNNER en die 4 halo informatie vandaan gehaald.

volgens mij heb ik dat een beetje gemist.

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    halo.bungie.org (zonder www dacht ik). En het wordt trouwens ook in het spel gezegd maar dan moet je wel heel erg opletten.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat op die site staat, volgens mij zijn dat meer geruchten, en geen feiten. Ik geloof alleen voor 100% de informatie die Bungie loslaat. Maar het is zeker interessant om iets te lezen over de forerunner en wat het zouden kunnen zijn.

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, die dingen die door leden zijn geplaatst zijn allemaal geruchten ja, maar de echte info die erop staat klopt wel.

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja de echte info.....die guilty spark is door hun gemaakt en de halo's.

daar schieten we weinig mee op :)

14. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het is wel interessant om al die theorieen over Halo en de geschiedenis te lezen. Dan bekijk je het eens van de andere kant.

15. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    *besteld Halo : The Flood*

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    TFOR zou nou moeten binnenkomen maar ik zie nog niks :'-(. Ik wil hem hebben, NU:mad:.

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb hem!
    *Maakt een vreugdedansje door de kamer! :p *
    Gisteren was ik ziek, maar kon ik gelukkig The Fall of Reach helemaal uitlezen Want ik wist dat ik vandaag 'Halo: The Flood' binen zou krijgen van BOL. Hij is echt geweldig, ben na twee uur intensief lezen op pagina 120 en hij heeft mij geen seconde losgelaten.
    Hij is wel heel anders dan The fall of Reach. Maar ja, t'is ook een andere schrijver. En 'ander' is zeker niet negatief, het is gewoon ...eh..anders :+
    Maar ik zal later uitgebreider posten, wil nu verder lezen.

Offtopic: Heeft iemand het 'Brute Force' boek al? ('BF; Betrayals)
    Wil hem wel kopen namelijk, ik vind deze boekenserie echt een meerwaarde aan de spelen geven!

18. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1

the forunner is volgens mij geen persoon maar een ras/volk..

19. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    de forerunner zaten niet op Halo, tenminste niet alle (flood?)

en forerunner is inderdaad een ras

20. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Als je weet wat LT, KIA en Sarge is slaag je voor de test :+

Deel Deze Pagina