1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken] Halo - The Flood.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 4 mrt 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    shit, ik ben gezakt|:-|:-|:-

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik zei ook dat het een ras was.

Ja, de Forunner moeten ook een planeet hebben gehad om op te wonen. En volgensmij zaten er wel wat Forunner op Halo voor onderzoek naar de Flood, 343 Guilty Spark zegt in the Library: "Halo was built to study and contain the Flood".

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    om hun evolutie te volgen...
    Maar het is ForerunnerS, luister maar eens goed naar Cortana in het beginfilmpje van Two Betrayals

hhmmz, misschien kunnen we morgen op school verder lullen

4. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is forerunner :p check level transcripts op hbo/story

5. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    in the library zegt ie: "this installation was built to study and contain the flood", dus niet Halo zelf

6. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ow sorry, ik las zo vaak Forunner dat ik het zelf ook ben gaan doen. Maar het is meervoud dus je zal wel gelijk hebben. Kan morgen alleen niet verder lullen, dan ben ik op survival:+ .

Die installation is Halo.

7. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    nee, met die installation wordt the library bedoeld. een soort data-bank/dierentuin. Met de index als hoofdattractie

Mar het is toch echt Forerunners hoor. ik weet dat het op HBO staat, maar er zijn daar ook mensen die het in het meervoud zeggen

8. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is toch ook de Covenant en niet de Covenants :)

9. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    :+

laten we hierover ophouden ok?

iemand nog theorieen/vragen?

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ook goed, maar the Library is op Halo, dus dat maakt niks uit over er wel of geen Forerunner(s) zitten op Halo.

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    off topic

volgens mij is dit de thread over het boek, en is de centrale Halo2 geruchten thread ergens anders:confused:. Maar jah, wie ben ik om dat te zeggen:{

12. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    het heeft toch met Halo 2 te maken. het gaat over het verhaal

13. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    effe by the way en het klinkt misschien uber n00berig maar welke partij is de Forerunner?
    we hebben the flood, de Covenant, mensheid, maar wie is die andere partij? die gastjes van de index ofzo? maar die horen toch bij de library zoals Tha Raptor al zei.

14. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    ja, hoe komt Keyes nadat hij is geinfecteerd door The flood aan boord van de 'Truth and Reconcillation' Want daar moet Masterchief hem uiteindelijk vandaan redden.

15. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Covenant hadden hem gevangen genomen en toen daar opgesloten. Maar omdat het schip onklaar gemaakt was door Cortana konden de Flood aan boord komen en toen werd Keyes getransformeerd.

16. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Keyes wordt toch gevangen/geinfecteerd/getransformeerd in het level GS 343, bij die weapons cache wat een research center blijkt te zijn?

17. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    the Forunner was volgens mij een ras dat of a heel erg op de mens leek, b afstammenlingen van de mens zijn.
    Of toen ze met de The Pillar of Autumn in slip space gingen, dat ze toen door de tijd reisde ofzo?? en dat the Forunner gewoon ver geëvolueerde mensen zijn ofzo??
    Want 343-GS denkt wel dat master chief een Forunner is. Dit blijkt uit:

Puzzling. You brought such ineffective weapons to fight the Flood, despite the containment protocols.

EN heel belangrijk:

These Sentinels will supplement your combat system. But, I suggest you upgrade to at least a Class Twelve combat skin. Your current model only scans as a Class Two, which is insuitable for this kind of work.

Dit betekend dus dat 343-GS het MJOLNIR armor eerder gezien moet hebben..En dat er betere versies zijn ondertussen..
    Dus misschien zijn ze toch in de toekomst gegaan? Nouja.. Dat zullen we weten in deel 2 :D

Laatst bewerkt: 17 apr 2003
  18. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Misschien zijn de Forerunner wel familie van de Covenant maar gingen ze naar de toekomst en kwamen daar de kennis van de MJLONIR tegen

19. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Heb eindelijk het boek ontvangen...
    En dat mag ook wel eens naar een maand wachten :)

20. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    The covenant zijn volgens mij de afstammelingen van the forerunners. op blz 90 (<<gellof ik) staat dat de armor van de Elites rechtstreeks van de forerunners afkomen

Deel Deze Pagina