1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken] Halo - The Flood.

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WouteR, 4 mrt 2003.

1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik hoop em morgen binnen te krijgen...
    Maar ik reken er niet op.

Ben met de tweede keer Fall of Reach bezig, moet toch wat he?

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    tweede keer pas? damn, ik heb dat boek al 5 keer uit. Ik heb the flood ook sinds donderdag. Ik zit nu in 343 G, maar wat me wel opvalt is dat het boek moeilijker geschreven is qua taalgebruik. Met tfoR had ik weinig moeite, maar in The Flood komen erg veel moeilijke woorden voor. Maar de humor zit er nog steeds in :p

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Zijn er mensen hier die 'The Flood' leuker vonden dan 'the Fall of Reach'? Ik vond the Flood nogal een tegenvaller na het sterke Fall of Reach. Zeker omdat sommige passages niet stroken met de game (in de game brengt Keyes de pillar of autumn handmatig binnen-in het boek zit hij zelf in een pod; Cortana die een andere twist heeft met Guilty Spark, etc)

4. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    het is nou eenmaal moeilijk om een boek over een spel/film te schrijven. Je moet wel dingen toevoegen om het spannend te houden. Ik zit zelf een beetje te twijfelen over welk boek ik beter vindt

5. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu Halo:the flood uit en ook dit boek was zeer spannend, zeker toen MC bijna geinfecteerd werd, ook vondt ik echt spannend, de beide boeken zijn zeker aanraders als je Halo interresant vindt, kopen dus

6. Vivi Ornitier

Vivi Ornitier Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfieuw,ik heb in een lange trek tfor uitgelezen ,en nu aan two betrayels in tf. echt top boeken!

7. The Reaper

The Reaper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nooit van lezen gehouden maar ik heb The Fall Of Reach binnen twee dagen uitgelezen. OMG wat is dat een geweldig boek zeg ik heb echt met veel plezier gelezen. Het is alleen het einde is wel een beetje zielig maar vor de rest is het echt een must read book!! Ik ga nu beginnen met The Flood hoop ook dat het een goed boek is en dan de laatste Fist Strike! Oh Yeah! :D

8. The Reaper

The Reaper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp je helemaal!! Revange is sweat! Al die f***ers moeten dood hahha

9. VinZ

VinZ Guest

The Fall of Reach vond ik echt een superboek. Qua inhoud, maar ook qua schrijfstijl. The Flood vond ik wat tegenvallen. Er zit leuke achtergrondinformatie in over het spel/verhaal, maar de schrijfstijl vind ik niet geweldig. Dietz gebruikt veel dezelfde zinnen/woordspelingen/uitdrukkingen, plus dat ik het gevoel had Halo te spelen, zonder de lol van het spelen ;)
    First Strike daarentegen (weer geschreven door Eric Nylund) vind ik de beste van de drie. OMG wat een vet verhaal. En een mooie aanloop naar Halo2. Die ship to ship battles zijn echt subliem (net als in TFOR). Plus een heleboel details die echt inzicht geven in de Covenant rassen en hun doen en laten. Echt een aanrader!!!

Ow btw. Proxis.be is een prima site. ;)

Deel Deze Pagina