1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Boeken] Wat lezen jullie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lucca, 21 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wat ik persoonlijk een erg leuk en tof boek vond om te lezen was I Am Legend. Weliswaar erg kort maar zeer vermakelijk om te lezen. Daarentegen leest het ook nog eens gemakkelijk. Overigens is het boek niet gebasseerd op de film, zoals de cover doet vermoeden maar is het juist andersom. Heel tof boek, en dat voor 5 euro. Proberen waard lijkt mij.

    Wie heeft er nog meer tips? Ben ook opzoek naar iets nieuws. Zo iets als I Am Legend vind ik wel leuk, iemand die meer van dat soort boeken kent? Ben nu wel even uit 'ge-harry'd' (Harry Potter).
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet zoals dat maar ik raad wel Hellgate London (trilogy) aan.

    Geen vergelijking met de game trekken indien je de game kent (leuke game verder maar toch).
    Gewoon een goed sci-fi boek.
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vindt je het erg om in het engels te lezen? Ben nu met een serie bezig die me echt bevalt. The Citadels Serie...heb pas boek 1 er van gelezen, maar was erg lekker om te lezen.

    Sentinel Spire
    Obsidian Ridge
    Neversfall

    Deze heb ik net uit
    Shield of weeping Ghosts
     
  4. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de serie van de dwergen nu uitgelezen en vond het laatste deel toch wel een beetje wazig af en toe. Die schrijver heeft echt zn fantasie losgelaten in dit deel en daarom was het even wennen :9 Wel een mooi einde.. maar spijtig genoeg wel echt het laatste deel.

    Wel staat er achterin het boek waar z'n volgende projecten over gaan. ( de alfen, mensen die de boeken hebben gelezen weten wel wat dat zijn :9 )
     
  5. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    übergave editie. Wat kost dat?
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    $100 @ Amazon.
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu toch eindelijk in de ban van de ring aangeschaft ( mag ook wel ). Deel 1 en 2 :) Maar volgens mij heb ik de jeugdeditie gekocht want die ouderwetse taal is nergens meer te bekennen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bestaat er eigenlijk een goed boek over gamen ofzo? Niet wat het is maar een biografie ofzo van iemand die in de gameindustrie werkt.
     
  9. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    dat lijkt me ook wel vet.. ik zou het denk ik niet vol kunnen houden though.. ik haat boeken en ik lees het nooit.. ik ben te audiovisueel ingesteld.. ik heb ook 3 boeken van halo gekocht.. ik ben op de helft van het 1e boek gekomen.. daarna gewoon weer mn gamepje opgepakt..
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Van welke game zijn ook alweer boeken? Mass Effect toch?
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.533
    Leuk Bevonden:
    8.587
    Masters Of Doom
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ok die ga ik even checken, heb je ook antwoord op de andere vraag. :)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kent iemand het boek De engelenmaker van Stefan Brijs? Ik heb het gisteren uitgelezen en wauw, wat een geweldig boek! :eek:
    Kent iemand boeken die daarmee te vergelijken zijn?
     
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Splinter Cell geloof ik ook, wil ik altijd nog eens checken :)
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik en boeken gaan niet samen , heb er de geduld niet voor.

    Ik heb wel een kast vol stripboeken , mijn favorieten zijn Guus Flater , Famlie Doorzon en Adam&Eva.
     
  16. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    brisingr net uit. meestermagiër serie is ook een aanrader ;)
     
  17. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    The man in the High castle net uit, komt van Philip K. Dick, schreef diverse boeken waar films op gebaseerd zijn (Bladerunner, Paycheck, Minority Report, A scanner darkly)
    Ben nu bezig met The forever war. gast gaat paar maanden op missie paar licht jaar ver der op, komt terug is de aarde een paar eeuwen verder. gaat weer weg, weer eeuw verder. 't is een bundel dus the andere twee boeken zijn er ook bij ( forver peace en Forever free) en dan moet ik ook nog de twee mass effect boeken lezen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Hittegolf van James Patterson gehad voor kerst. Lijkt me een goed boek ken verder geen boeken van James P. maar de achterkant klinkt veelbelovend.

    Verder lees ik echt boeken van allerlei schrijvers. Heb echt 2 te gekke boeken gelezen afgelopen vakantie. Echt mijn genre. Zal zometeen wel even kijken welke boeken het waren.

    Lezen is wel echt iets voor mij. In de zomer vakantie dan :cool:
     
  19. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik lees vaak 40 minuten per werkdag (in de trein, 21 heen, 21 terug)
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Misschien ook als ik ga studeren. Zal waarschijnlijk wel neerkomen op internetten veel tho :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina