1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Borderlands [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Dr0kz, 26 feb 2010.

  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
  2. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb de game nu een tijdje binnen, maar ben er pas gisteren mee begonnen. Heb er nu ongeveer 2 uur op zitten en heb die eerste "boss-fight" in die arena gehad. Waar ik me dood aan erger zijn die varkenshonden die iedere keer spawnen en je moet afknallen (saai!!). Kan iemand me overtuigen waarom ik deze game verder moet spelen, en de gema niet moet verpatsen? Wanneer wordt het echt leuk?
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me eerst af hoe je 2 uur hebt gespeeld en nog steeds daar zit, je had er al lang voorbij kunnen zijn. Maar er komen nog genoeg andere gasten en quests hoor. :+
    De reviews en de reacties hier spreken toch echt over een goede game, je ziet straks ook genoeg humans dus bereid je voor. ;)
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zijn er hier mensen die vanavond Crawmerax willen gaan ownen? Ik ben level 61, voeg me gerust toe! Frangster NL
     
  5. Kenman

    Kenman psn: oneshot1tkill

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    2
    Zei toch ongeveer.... misschien niet snel genoeg gespeeld. Ik ga denk ik toch maar weer wat verder spelen. Maar heb nog geen wow! moment gehad.
     
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik vond/vind het meteen een prachtgame, zelfs solo, maar coop is toch wel waar het echt leuk wordt!

    Ik zou sowieso toch nog even verder spelen want de eerste 2 uurtjes zijn niet de leukste inderdaad, zit je ook altijd rond die compound maar te spelen. Nadien opent het spel eigenlijk pas, krijg je ook toegang tot dat voertuig, meer 'safehouses', locaties, ...
     
  7. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daarstraks playthrough 2 afgemaakt met men Siren
    Ben op level 53 gestrand...
    Vanaf morgen ook eens aan General Knoxx beginnen en daarna Crawmerax proberen te killen 8)
     
  9. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Hij is ook te koop bij de gearbox store Miss is dat fijner.
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jeez! Wat is die DLC van Moxxi langdradig en saai zeg! Gisterenmiddag het eerste grote toernooi uitgespeeld van 20 rondes, maar ik vroeg me toch meerdere malen af waar ik in godsnaam mee bezig was! Had er dan 10 rondes van gemaakt ipv 20, want het voegt niets toe!


    Over het Crawmerax verhaal: Als ik zo vrij mag zijn heb ik in het Live & Gaming Clan Forum gedeelte een matchmaking topic aangemaakt. Laat je horen als je mee wilt doen Crawmerax te verslaan!

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=140158

    \o/
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2010
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb nog wel een lvl 10 account in PT1, als je graag de volle 1500 voor BL wilt halen kan ik wel hosten zodat de 20 rounds wat sneller (en makkelijker) gaan.
    Vond Moxxi DLC zelf ook een grote misser, die 20 rounds waren een lijdensweg voor achievements in plaats van dikke fun zoals in L4D, Gears's Horde of Nazi Zombies. Denk als ze gewoon wat meer die vijanden naar je toe hadden laten komen en wat minder open levels hadden gedaan dat het een stuk leuker had geweest. Maja die 42 slot bank is wel handig :thumbs:

    Vergeet niet dat als je de 5 rounder quest in PT1 ook doet je nog een extra talent point krijgt :b:




    En ik doe wel mee met Crawmerax, maar wel als backup omdat ik hem niet echt nodig heb, gewoon voor de fun.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ik ben eens verder begonnen met een Roland combat build, iemand opmerkingen of andere suggesties? Het is wel voor coop play ondanks dat ik niet zwaar heb ingezet op turret ammo/hp regen skills, maar als ik met m'n andere classes samenspeel met een vnl. med/support soldier heb ik niet echt het gevoel dat die skills zo heel nuttig zijn (om 5pnt aan te spenderen)..

    Ik zorg nu meestal wel zelf ook dat ik een manier heb om zonder health vials te kunnen regennen, ofwel m.b.v. shield of skill(s). En ammo regen, daarvoor kan je evengoed (of beter!) een support gunner classmod gebruiken lijkt me i.p.v. een skill.
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Thanks voor het aanbod, maar ik doe het al splitscreen met een level 6 account van mijn vriendin. Anders is het echt niet te behalen.

    Komt helemaal goed! Ik wil graag die achievements voor Crawmerax en alle missies.
     
  14. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Het valt mij op dat er bijna tot totaal geen revolvers en repeaters te vinden zijn.Merendeel van de loot bestaat uit combat rifles,shotguns en snipers zowel in de chests alsook gedropped.Ik ben zelf hunter, momenteel LVL 61
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hmm mijn loot bestaat merendeel uit repeaters, CR en Revolvers. Ruilen? :+

    Gister iets van 12 Crawmerax kills en bijna alle kills waren oranje Repeaters en Revolvers:'-(
     
  16. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen met crawerax,ben nu online.Mijn gamertag is n e Z T i k
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond heb ik best wat vette guns weten te looten van hem. Ik ga hem vanavond nog een stuk of 10 keer verslaan. Kijken of wat nog betere versies bijzitten van de guns die ik momenteel in het bezit heb! \o/
     
  18. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Als ik mn punten nou eens binnen krijg, kan ik uitbreiding ook binnen halen.
    Zou normaal gesproken 1min moeten duren, maar hoe lang het bij mij gaat duren is nog maar de vraag, wellicht duurt het wel een dag ofzo.
     
  19. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iemand anders dit ook al heeft gehad,maar na het verslaan van general knoxx viel ik vlak voor het activeren van de lift in een spleet waardoor ik in de ruimte onder de lift terecht kwam.De timer ging niet af en ik kon op m'n gemak 40 tot 50 kisten aan loot bekijken.Zolang de missie niet compleet gedaan is kun je dit volgens mij blijven herhalen .
     
  20. Nyari

    Nyari Bullets Included...

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Take Two CEO is er nog Borderlands DLC op komst \o/

    Take 2 CEO: More Borderlands DLC Coming
    Written Wednesday, March 03, 2010 by Dan Webb

    Guess what tonight was? It was of course Take Two's first fiscal quarter results conference call and we all know what that means, right? News galore!

    In the conference call Take Two CEO, Ben Feder, continued to sing the praises of Borderlands' sales and impressive DLC. Does that mean more DLC is on the way you ask? Well according to Feder, yes...

    "We'll continue to support the title with more add-on content," the CEO said.

    You didn't think that Knoxx would be the last one, did you?

    They are however running out of achievements! Anyone want to take bets on Borderlands breaking the 1750 barrier? You know when you just have an inkling, right? That's mine.
     

Deel Deze Pagina