Bordspellen - gezelschapsspelen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Enygm, 14 mrt 2004.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    76
    Tip koop dan niet de uitbreiding. Die is erg duur.

De pionnen worden alleen vervangen door miniaturen en er zitten een paar kaarten in die de politie een speciale vaardigheid geeft. De prijs zeker niet waard.

Spel zelf is top. Het bord heeft een erg goede lay-out en het is echt spannend hoe dicht de agenten Jack steeds op de hielen zitten.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Active Member

Leuk Bevonden:
    779
    Thanks. Heb de normale gekocht. De uitbreiding was zelfde prijs als bij bol.

Heb:

- Dominion Hijs de Zeilen, Avonturen en Keizerrijken (€30,- ps).
    - Het Koninkrijk Dominion (€8,-). Deze om m'n oude eerste editie geld en landgoederen te vervangen. Dacht voor €8,- wel mooi
    - Brieven van White Chapel (30,-)
    - Catan basis (€25,-)
    - Catan Steden en Ridders (€18,-). Kwam alleen uit de koopjeshoek en er ontbreken gewoon 2 tableaus. Vet slecht. Ik stuur ze morgen een mail hierover.
    - Catan en Steden en Ridders 5/6 spelers (€13 ps)

Niet alles is heel goedkoop daar als je het vergelijkt met budgetspelen.nl maar wel mooie deals

Laatst bewerkt: 27 mei 2018
  3. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    76
    Mooie aanwinsten. Zou bij Koninkrijk Dominion wel kijken of de aantallen niet afwijken.

De aantallen van de actiekaarten in het midden zin namelijk wel anders dan bij Basis en Intrige.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    779
    Thanks voor de tip. Het ging me niet om de actiekaarten he. Maar alleen om het "mooiere" geld en overwinningskaarten (die oude zijn zo oerlelijk weg ermee). Ook gebruik ik ze alleen voor 5/6 spelers, ja ik weet Dominion is eigenlijk niet voor zoveel spelers. Maar voor 8euro die upgraden vond ik het wel waard. Heb nu inmiddels bijna alle Dominion uitbreidingen behalve Achterland, Alchemist en die Nocture die nog niet in het Nederlands is

Volgende keer naar Marco Polo, het Dorp en Great Western Trail

Laatst bewerkt: 27 mei 2018
  5. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    779
    Iemand hier Dominion Keizerriijken? Klopt het dat bij de Nederlandse versie de fiches van karton zijn? Of heb ik met mijn karma weer een oude versie gepakt. Bij de Engelse zijn de fiches allemaal metaal zoals in Welvaart

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    779

Deel Deze Pagina