1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BOYCOT Limp Bizzkit en negeer Fred Durst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 14 dec 2003.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Whaha, stop die CD van het originele liedje dan in je CD speler en luister daarna. Wat een totaal gezeik! Echt van een mug een olifant maken. Niemand dwingt je naar hem te luisteren, en hoe zijn stemgeluid dat volgens jou niet goed is die hele man naar beneden haalt snap ik al helemaal niet.

    Hoe bedoel je te veel betekenis aan niks geven?

    Alsjeblieft denk toch na over wat je zegt!
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol, moet ik dan altijd genuanceerd zijn? Het is tijd voor verzet tegen Fred Durst die alle radiostations bevuilt met zijn slappe aftreksel van "Behind Blue Eyes". hij voedt een generatie op met het idee dat dit Behind Blue Eyes is, maar neen!! Behind Blue eyes is de zwanenzang van The Who en hun drummer Keith Moon.

    Zet Fred Durst in de ijskast, ga naar de platenboer, haal Who's next, doe je superman pyjama aan, en genieten geblazen :)

    And that bastard keeps on rolling!!!!

    BAH!!! BAH!! BAH!!!
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Rare jongens die wereldleiders:D :+ 8)
     
  4. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor net dat Saddam gevangen is door de Amerikanen, who's next "The Walrus".
    Sorry kon het niet laten.

    Heel veel van de oudere nummers die gecoverd worden klinken in mijn oren slecht.
    Maar ik ben een oude fart die aan vroeger vasthoud, nummers van Queen, Brain Addams en weet ik veel wie nog meer.

    Maar het jongere publiek waardeert het wel want het wordt verkocht blijkbaar.
    Doe jezelf een lol luister naar de versie die jij leuk vind, en laat de rest luisteren naar wat zij leuk vinden, origineel of gecoverd.
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dit doet me denken aan die hit van Puff Daddy, Every Step I Take, die volledig gebaseerd was op I'll be Watching you van The Police, dat was een gigantische hit toen ik zestien was. Vroeg ik aan een van mijn vrienden of hij het origineel kende, natuurlijk niet, maar die van Puffy was toch beter :mad: |:- |:- :'-(
     
  6. Koop toch nooit Cd's. Ik kopieer alleen maar
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    [Bassie Mode]
    Jij illigale pikkedief, kun jewel, Baron!
    [/Bassie mode]
     
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    nee hoor maar zo af en toe zou geen kwaad kunnen..
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    lol@ WirsOulaw Ik zie trouwens dat het citaat in jouw signature ook plagiaat bevat, weten John, Pau,l George, en Ringo er wel van?
     
  10. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Sorry hoor, maar ik vond Chocolate Starfish beter dan de vorige albums..
     
  11. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat hij een quoto gebruikt van iemand anders maakt toch geen fuck uit evenveel het geen fuck uit maakt dat fred durst een nummer van the who covert. Alleen moet je dan niet gaan faken dat die uitspraak of dat liedje van jou is en dus niet met de credits gaan strijken. Dan kan je het gewoon zien als gezonde bewondering van iets/iemand. En of het liedje verkracht klinkt is volgens mij geheel persoonlijk... (hoewel ik limp bizkit in z'n geheel ook echt verschrikkelijk vind en er onder geen bedreiging naar zou luisteren :{)
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Nee Johannus, ik bedoel dat degene wie hij quote let it be zegt, wat een nummer is van the Beatles. Dat was een flauw grapje. Dus denk niet dat ik dat echt meen natuurlijk, anders zou elk woord dat gezegd wordt plagiaat zijn |:-

    Of het liedfje verkracht is? Luister eens naar beide versies. Ik bedreig je!!!!!
    :p
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    idd. Chocolate Starfish was erg goed (my way/rolling)
    Dit liedje heb ik al te vaak gehoord, op tmf zie je niet anders
     
  14. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    bedreig nog wel ;)

    ik neem aan dat je 'daag uit' bedoelt :p

    maareh, Chocolate Starf... was echt een ruk-album, het enige wat het had was leuke pop-deuntjes om de top-40 binnen te komen...

    net zoiets al Good Charlotte, net zo punk als LB (hard)rock is, en daarmee het TMF-publiek bereikt... en CASHEN MAAR!!!
     
  15. Lorre

    Lorre Brrrrrrrrmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    SMAKEN VERSCHILLEN

    Dit gezegd zijnde, $3 Bill heb ik nooit gehoord, Significant Other vond ik goed, Chocolate Starfish vond ik al wat minder en zonder Wes is het compleet de mist in gegaan op Results May Vary.
    Behind Blue Eyes vind ik noch in de originele versie, noch in die van Limp Bizkit goed.

    Maar goed, dit is mijn mening en smaken verschillen nu eenmaal.
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Laat deze onzin a.u.b. voortaan, dit slaat helemaal nergens op natuurlijk :{

    OMG wat een opmerking! Haal alsjeblieft dat blok voor je kop weg en die prop watten uit je oren. Je oordeelt nu over iets waar je kennelijk de ballen verstand van hebt.

    Dit doet me denken aan een opmerking op een gitaarforum ooit: "De gitarist van Di-rect is echt een goede gitarist, want hij kan gitaar spelen en z'n eigen spuug opvangen tegelijk!"
    Tuurlijk..... en Jimi Hendrix is een amateur, want hij houdt z'n gitaar verkeerd om vast |:- :+

    Maargoed, ik ken het nummer niet, niet de versie van The Who (geen kwaad woord over the Who trouwens, geweldige band), noch die van Limp Bizkit. Limp Bizkit is nou ook niet bepaald mijn lievelingsband, maar boycotten vind ik wel heel radicaal... :)
     
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik heb het ook niet over alle covers (voornamelijk covers die als single verschijnen in dit geval). "Mad World" van Gary Jules is bijvoorbeeld een geweldige cover, hoe simpel ie ook is (meeste mensen kennen het nummer uit Donnie Darko, is onlangs als single uitgebracht). Er zit echt verschil tussen zijn versie en het origineel van Tears For Fears, beide zijn eigenlijk 2 totaal verschillende nummers. Daar kunnen al die "artiesten" die gewoon wat dingen uit het origineel snijden en vervolgens een bassbeat, vervormde zang en wat keyboardgeluidjes toevoegen flink wat van leren.

    Tja, het eerste album vond ik gewoon lekker rauw. Het tweede vond ik "slick"/tot de puntjes goed geproduceerd. En bij beide albums sloeg ik haast nooit een nummer over. Op nummertje drie vond ik slechts een paar aardige nummers staan, vandaar die opmerking.

    Over album vier kan ik weinig zeggen aangezien ik het nog maar anderhalf keer geluisterd heb (ik viel in slaap de laatste keer, nuff said ;x)
     
  18. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk je uit?:eek:

    Ikzelf vind Limpbizkit een schaamteloos commercieel speeltje van de platenmaatschappij (ik weet zo snel niet welke), maar dat is hoe de muziekwereld vandaag de dag werkt. Als je daar niet tegen kan, moet je zeker niet naar radio 538 luisteren en TMF volledig mijden.
     
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik boycot hem wel, hou totaal niet van die muziek :cool:
     
  20. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben het helemaal met The Walvis eens!
    Die Fred Durst is natuurlijk maar een amateuristische slappe drol.
    Neem dan Pete Townshend van The Who! Dat is tenminste nog een p*d*f**l! :+
    (Opgepakt wegens ontzettend veel kinderpr0n op z'n hardeschijf, claimt zelf dat hij het alleen gebruikte voor onderzoek :)) (toch?...)

    Het is wel waar dat er tegenwoordig ontzettend veel nummer gecoverd worden. En bij de meeste covers zijn het origineel nou eenmaal beter, maar over smaak valt niet te twisten.
     

Deel Deze Pagina