1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

BOYCOT Limp Bizzkit en negeer Fred Durst

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door TheWalrus, 14 dec 2003.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik doel op muzikale kennis. Ik blijf erbij dat je bijna geen muziek slecht kan noemen, het is vaak gewoon een kwestie van smaak.
     
  2. T-box

    T-box XBW donkergroentje

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    0
    sjil doed, het is toch ook schandalig dat K3 met die liedjesmachine miljonair zijn geworden. Er is zoveel muziektroep maar ook een grote muziekmassa die dat koopt, punt
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ja uiteraard is een liedje smaakgebonden. Je kan wel zeggen dat je geen nummer slecht mag noemen, maar dat zegt weinig over muzikale kennis. Ik zal bij een nummer dat technish goed in elkaar zit, oftewel briljante akoordenschema's en een moeilijke melodie heeft, wel kunnen onderkennen dat het zo is, maar ik zal het nummer niet direct goed vinden.
     
  4. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    OK limp bizkit is slecht ,met hun domme zanger en slechte liedjes ,maar chill eens doed. Als we iemand de grond in moeten stompen is het puddle of mud wel! death to all puddle of mud fans! Die zanger zegt van zichzelf dat hij de nieuwe Kurt Cobain is ,komaan ,how low can you go!
     
  5. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    ehum.. ik vond the chocolet starfish juist hardstikke goed.. naja.. t zal aan smaak liggen... desalniettemin vind ik limp bizket een redelijke band.. niet echt mega.. maar ook niet echt slecht..
     
  6. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    8)|:-
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

  8. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb vroeger heel veel naar muziek van limpbizkit geluistert vooral zijn laatste cd chocolate Starfish en three dollar bill y` all .
    Ik heb nog niks van zijn nieuwe album gehoort alleen behind blue eyes best goed nummer mijn alleen iets te soft maar toch wel erg goed.
    Ik snap de topicstarter ook niet luister dan gewoon niet meer naar limpbizkit je lijkt wel een fan die zwaar is teleurgesteld dat moet jij weten maar maak LB aub niet voor gek.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Christie, downlad de versie van The WHo dan eens. Lim Bizzkit interesseert mij eigenlijk gene ruk. het stoort mij alleen dat hij een goed nummer heeft gepikt en er een Britney Spears leidje van gemaakt heeft.
     
  10. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Covers hoeven niet persé de originele klanken te hebben om goed te zijn. Meestal is het wel mooier, maar dat is niet altijd het geval. Neem bijvoorbeeld Hey Joe van Jimmy Hendrix. Best fet nummer. Wille DeVille heeft t ook gecovered maar hem toch heel anders gemaakt. Meer Mexicaans. Die vind ik óók leuk om naar te luisteren. Het is een ander nummer geworden, maar toch leuk op zn eigen manier.
    En dit nummer van Limp Bizkit vind ik ook wel ok. Het nummer van The Who is óók leuk. Ik ben best flexibel wat dat betreft. Als ik zou moeten kiezen kies ik voor The Who. Want LB heeft t nummer iets te droevig gemaakt. Maar dit is gewoon een goede cover. Iets als winterjam is gewoon té erg voor woorden. Dat vind ik echt laag en onorigineel en hij wordt nog uitgezonden ook. Zul je zien dat ik hier zodrekt ook een reactie over krijgt... 'Maar das een goed nummer! Wie ben jij om te zeggen dat winterjam slechts is!'
     
  11. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Sterker nog Jimmy hendrix heeft dat nummer gecovered. Hetorigineel is van ene of ander blanke cafezanger :)

    Winterjam is summerjam en dat is een oud housenummer uit de jaren negentig met een zanger die er overheen zingt. Kortom een heel naar zootje. Ik geef je helemaal gelijk Huub.
     
  12. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2

    hahaha, nog beter. ik cover jou, dan cover jij mij en dan worden wij vast wel weer gecovered door hun. maar dat nummer dat jij van mij covered is eigenlijk ook al een cover. nouja...

    mijn god wat zuigt de top40 grotendeels voortaan.
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Zolan de zanger van de cover maar niet de koffer induikt metgene die hij covert om zichzelf op de cover te krijgen.
     
  14. The-Dentist

    The-Dentist Legalize it

    Berichten:
    231
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Limp bizkit 1 van de allerslechtste bands die er momenteel zijn. Ik had niet gedacht dat er nog meer mensen waren die er zo over dachten..
    Veel poeha dr altijd omheen terwijl het totaal niks voorstelt.
    Het is kwaliteitsloze muziek, en die jongen vind zichzelf een beetje te geweldig.
    Ik schijt op Limp bizkit, baggermuziek, doe mij maar Muse of Megadeth ofzo, dat is pas muziek!
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het nog steeds een top nummer,vond cd wel rustiger als andere maar nog steeds goed.Als we gaan boycotten,boycot dan eerst nep artiesten als Jim en andere gemaakte idols.En Chocolate Starfish heeft een aantal sterke tracks,maar ja das mijn smaak.
     
  16. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Kronos

    Kronos Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    1
    gerard

    edit: Mijn broer blijft posten onder mijn naam!!!:mad:
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2004
  18. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    :eek::{
     
  19. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk best een leuk nummer. *Softy* :)
     
  20. Naruto-kun

    Naruto-kun ~Dancing Konoha~

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    dude die liedje Blue Eyed van Limp Bizkit roxxor;)!
     

Deel Deze Pagina