1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LoL

Ik vind hebt best irritant..vooral op msn.

2. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    !K 3r93r [\/]3 3r d0oD 44[\] :+

Nee, ik vind het gewoon de triestheid zelfe, die onzin met hoofdletter-kleine letter enz. Het zijn daarom ook meestal dezelfde trieste personen die ermee komen aanzetten. Die kneusjes (kneuzerinnen :+) maken het gewoon moeilijk voor anderen om hun (vaak oninteressante) informatie te lezen.

3. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    ze maken het ook moeilijk voor hunzelf
    ze moeten tijdens het typen telkens om de letter shift ingedrukt houden en weer loslaten:+

4. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het er niet uitzien, het enige wat ik gebruik is 'ff' en de gebruikelijke afkortingen als 'iig'
    Volgens mij leest het ook heel erg klote voor mensen met dyslexie. Niet dat ik het zelf heb, maar soms ik het gewoon bijna niet te lezen.

5. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wat een gezeik toch altijd. Zijn hier alleen alto's ofzo? Dat typen is soms best irritant, maar de kleding die ze dragen is toch gewoon mooi of willen jullie liever een slobber broek inplaats van een kort rokje en MOOIE puntschoenen eronder. Ook heb ik liever dat een meisje breezer of een cocktail drinkt dan dat ze met bier glazen in der hand staat!

6. toet

Leuk Bevonden:
    3
    uhm de meeste alto's zijn ook breezerslettekes hoor (bij mij op school wel tenminste) :{

7. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    Waar slaat dat nou weer op 8)

Verder komt het er gewoon op neer dat breezahs aan alle cliché's voldoen. Over het algemeen zijn het domme massakonijnen die ook iets te merkbewust in het leven staan: dat je alles van GSUS hebt... oke (doch twijfelachtig) maar dat je mensen in de regel niet aardig vindt die dit niet hebben is gewoon grappig :{

8. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    Je haalt nu wel wat door elkaar hè :eek:. Breezersletten lopen te koop met zichzelf door zon min mogelijk kleding te dragen, en wat ze aan hebben is gigantisch strak. Ik wil niet alle meisjes over 1 kam scheren maar het is wel zo ;).

Jij gaat van het ene extreem in het andere. Er zijn wel normale meisjes die gewoon met de mode meegaan, MOOIE puntschoenen dragen, maar toch geen Breezer zijn.

Wat ze drinken boeit me geen hol eigenlijk, moeten zij weten. Wat ik minder apprecieer is roken, maar dat is weer wat anders.

Oja nog even dit:
    DiT Is dUs bReEzAhTaAl

en

d!7 !5 d3 7441 v4n d3 h4xx0r5

9. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Vraagje naar aanleiding van je post : Wat versta je onder een alto?

Maar goed, dat jij die puntschoentjes mooi vind, is een kwestie van smaak. Ikzelf vind ze vreselijk lelijk.
    En de verdere kleding, van deze Breezer sletjes over het algemeen vind ik er niet uitzien. Wederom een kwestie van smaak.

Maar als je zo'n geval op MSN hebt, zoals ik heb m'n nichtje op MSN, is er toch af en toe vrij moelijk uit te komen.
    Over het algemeen snap ik echt geen reet van wat ze er allemaal uitgooit. Moet ook gedurig om een vertaling vragen.
    Ik vind het totale verkrachting van ABN, maar gelukkig is dat alleen in schrift, en valt het op MSN te blokken.

Gelukkig is de breezer ook voor de meeste maar een fase, of een trend. Zoals gabber is geweest.
    Geef het een jaar, hooguit 2, en het is weer weg. :cool:

10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    9 van de 10 vrouwen bij mij op school is dat....Ik erger me er niet echt aan, maar waar ik me wel aan erger, is dat ze denken dat ze alles zijn en bla bla bla....

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik zei dat, omdat deze discussie hier al zovaak gevoerd is en iedereen weer een andere opvatting heeft van breezertjes, iemand hier zei bijvoorbeeld dat als een meisje puntschoenen aan had ze al een breezer sletje is. Ik drink bijna alleen bier en veel andere jongens/mannen hier waarschijnlijk ook en die worden toch ook niet biersletjes genoemd. En ja je hebt sletterige meisjes, die breezers drinken, maar ook veel normale meisjes die breezers drinken. Die breezer taal is soms inderdaad irritant.

12. toet

Leuk Bevonden:
    3
    waarschijnlijk verstaat hij onder 'alto' iemand die zich kleed overzeas broeken (is trend :{ ) , een shirt/trui van een of andere tmf band zoals system of a down:{ , zo veel mogelijk fietskettingen aan z'n broek, en uiteraard niet-te-vergeten ketting-armbandjes:{

edit//

meeste 'alto's' vinden het ook stoer om iedereen te laten weten dat alles wat niet metal is kut is...
    maarja misschien zijn er ook gewoon relaxte 'alto's' maar bij op school zijn ze bijna allemaal zo:{

ik draag trouwens zelf ook altijd bandtruien/shirts maar die armbandjes en kettingen enzo vind ik allemaal zo stom :eek:

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  13. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    We weten dus nu hoe vooroordelen werken.
    Maar, hoe herkennen we een breezer sletje dan wel?

Aan het haar, de truitjes of soms het rokje?

:eek:

14. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Wat poep je?

15. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    We laten de alto's voor wat ze zijn, Breezah's zijn het onderwep. ;)

16. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Ik erger me wel aan ze, maar niet aan alles wat ze doen. Tja, hun manier van typen is natuurlijk belachelijk. Ik hou niet zo ontzettend veel van mijn moedertaal maar komop, het ís wel mijn moedertaal. Dan ga ik het niet op zo'n manier verneuken.
    Maar waar ik me het meest aan erger is dat een hoop van deze 'breezers' ontzettend arrogant zijn, en ook nog eens in breezah praten. MSNah, breezah e.d. Ik heb een meisje bij mij in de klas zitten en die is zo arrogant als ik weet niet wat. Zit altijd met dr mobiel te kloten, is niet aardig en vind t vreemd dat als haar mobiel wordt afgepakt door de docent als dat ding ringelt. Bijna niemand vind haar mooi maar zij denkt wel anders. Máár gelukkig zit ik op een gymnasium dus veel zijn dr hier niet. Dan hoef ik me er ook niet aan te ergeren:D .
    BaaiBaai mA Dushi$

17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    nee ik bedoelde het niet als vooroordeel.. maar zo zijn die zogenaamde 'alto's' bij mij op school wel.. wannabees :{

18. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

1337 is een taal ontwikkeld door hackers, om zo zeg maar in een geheim taal met elkaar te communiceren...

19. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat betekent 1337 dan?

20. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1

Deel Deze Pagina