1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    wie riep daar?

hehe, 1337 staat voor leet (liieet), elite idd
    :p

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan vind ik die 'bReEzAhTaAl' anders toch veel duidelijker dan dat zinnetje met cijfers dat eronder staat, want daar valt dus echt geen touw aan vast te knopen.

3. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dat wel, maar wat word er nou globaal meer gebruikt?
    Volgens mij wel dat BrEeZaH gedoe.

Ach, 't is beide zeer irritant. :)

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat zinnetje wat daar onder staat is alleen in de "tekens" van 1337 geschreven, maar deze tekens kun je niet daadwerkelijk op random nederlands toepassen.. ze worden alleen toegepast op woorden die ze gebruiken, en dat zijn meestal weer verbasteringen van engelse woorden.

5. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

precies. Die gasten die die site hebben gemaakt lopen zelf ook rond in een gsus shirtje... lol

6. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    was er mis met een gsus shirtje?

dit is echt te lomp voor woorden(geen commentaar op sokkenbokje maar op topic).. mensen woorden te snel in hokjes geplaatst hierdoor... laat ze lekker dragen wat ze willen.. alto's, breezers, wat dan ook.. I don't care

7. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    _O_

8. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

ok jij bent een vrouw. Maar voor mannen vind ik gsus dus echt gay (no offence to gay people)

9. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0

Waarschijnlijk dus aan alle 3. }:]

En als ze het alle 3 tegelijk hebben, Wow dan zou ik uit kijken. :p

Ja inderdaad, mannen met Gsus zijn of homo, en/of breezah's.

Oh nog even, het valt me op dat de Breezahs hun Homebase hebben gevonden op MSN en maar weinig te zien zijn op dit forum

Bless XBW._O_

Laatst bewerkt: 17 mrt 2004
  10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Mwah, meningen verschillen.
    Ik zou er zelf nooit als een gloeilamp bij lopen maar ik kan begrijpen dat mensen ze mooi vinden.

11. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    bij gsus is het geen kwestie van mooi vinden, het is een kwestie van erbij willen horen:+
    straks als gsus niet meer in is draagt niemand het meer:p

12. DarkSoldier

DarkSoldier Sniper

Leuk Bevonden:
    3
    het meest stomme is tog wel dat wij het die" irritante sletjes " gunnen om een aparte naam en een soort bekendheid te geven :confused:

13. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen die bij een soort groep hoort krijgt een ''verzamelnaam'' daar kun je nou eenmaal niks aan doen. Of het nou een groep nep negers, domme sletjes, of net geen gothics zijn, ze krijgen allemaal een naam. :cool:

14. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ja dat ook en die dingen zijn belachelijk duur, voor een "leren" Gsus jasje betaal je €480 :{

15. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  16. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge die Cu2 in die link is echt te erg voor woorden. Het is bijna ongeloofwaardig dat iemand zo verschrikkelijk simpel kan zijn. ''Kijk mij eens slim zijn, ik snap hoe Cu2 werkt.''

:confused:

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    briljant :cool:

Moi, moi, moi..ik b3n zw44r l3kk4h ik w33t 't
    Dat>> Is NoU KaTi3j EcHt N T0p-WiJf!!!

18. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, echt geweldig gewoon dat ze zichzelf ook nog zo aanbid hahaha. :cool:*)

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wat bedoel je eigenlijk met "net geen gothics"? Je bedoeld dan hopelijk toch niet dat iedereen die er niet net zo uit ziet als bijvoorbeeld een Marilyn Manson gelijk maar een wannabee goth is of wel soms? Het gothic zijn gaat namelijk niet om kleding o.i.d., het is een levensstijl en ieder bepaald voor zich hoe hij dat verder invult. Misschien is dit offtopic, maar ik raak altijd een beetje geirriteerd over dit soort vooroordelen en het moest er even uit. :)

20. RobinD

RobinD Real Paine..

Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik bedoel de alto's en moest even de letterlijke vertaling ervan noemen. :cool:

Dus vat het totaal niet verkeerd op als vooroordeel want daar heb ik een pest hekel aan. (aan vooroordelen dus.:p)

/EDIT: met nep negers bedoel ik dus wiggers/blegers, met domme sletjes de Breezahs en met net geen gothics bedoel ik alto's.

Deel Deze Pagina