1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brieven Van Gogh openbaar gemaakt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Outlander, 5 nov 2004.

1. The Ambassador

The Ambassador Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op zich kan je er nix tegen doen

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :eek:

Waar gaat de wereld heen.

3. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, dit is echt freaky shit. Wat een zieke geest moet je hebben om zoiets te bedenken. :confused:

Aan de andere kant, zo heb je in iedere tijdsperiode wel weer wat. Nu zijn het de extremistische Moslims waar we voor vrezen. Vroeger waren dat de Nazi's, Napoleon, koning Arthur, Gengis Kahn, de Romeinen, etc etc. Mensen sporen gewoon niet, omdat ze bijvoorbeeld alles graag voor zichzelf willen hebben. En dan? Wat als je alles hebt, ben je dan tevreden? Natuurlijk niet, want dan wordt er wel weer een ander excuus gezocht om te vechten. Het zit nu eenmaal in het mensenbloed, vechtlust.

Ik ben bang dat zolang er mensen op deze aardkloof zullen bestaan, er geen vrede zal rusten op de wereld.

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Naar de klote!

Wat me opvalt is dat zowel nederlanders als medelanders in de leeftijd van 13 tot 27 zo fel reageren.

Aan islamitische kant met " Het was zijn verdiende loon" aan de nederlandse kant met " Alle islamieten het land uit".

De leeftijden die er onder zitten reageren "Niemand heeft het recht om te moorden"

De leeftijden erboven reageren overdenkend en weten dat de dialoog de oplossing is.

5. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem met Nederland: we lullen teveel! "All talk & no action!" is een uitspraak die dit land typeert. Daar kan ik me vaak onwijs aan ergeren.

6. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Amen _O_ Opbokken met die politiek correcte bullsh*t en tijd voor acties!

7. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    't lulige is dat over een week lult niemand er meer over...in de media verstomd ook wederom weer de aandacht..en iedereen gaat weer door met zijn eigen leventje totdat de volgende imbeciel weer opstaat en weer iemand naar de andere wereld helpt.

welkom in nederland.

8. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja precies. Volgende week zitten we weer lekker achter de buis, en maanden later: Wilders doodgeschoten...bla bla..>Dan krijgen we dit weer. Er moet NU gewoon wat gedaan worden.Niet straks NU!

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, ik vind dat de straffen voor dit soort dingen veel hoger moeten zijn. Straks zal de moordenaar van Van Gogh wel worden veroordeeld voor enkelvoudige moord. Terwijl hij eigenlijk gewoon de heilige oorlog uitroept en elke tegenstander van de Islam bedreigd. Ik vind dat moslim-extremisten die de fout in gaan, of dat van plan zijn, uitgezet moeten worden.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De hel barst los ... Mocht er wat in Amerika gaan gebeuren. Dan was dat voor de Nederlandse tollerantie de spreekwoordelijke druppel

11. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Wat helpt dat dan? Als iemand een 'afscheidbrief' bij zich heeft, is hij bereid te sterven. De doodstraf is dan zelfs geen afschrikmiddel!

/edit bovendien kan je een Nederlander het land niet uitzetten, waarnaartoe? Deze man had dan wel een dubbele nationaliteit, maar dat geld niet voor elke moslim in Nederland. Het overgrote deel is Nederlander met Nederlands paspoort.

Laatst bewerkt: 5 nov 2004
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het erge is ook dat je dit niet kan beveiligen ... er lopen te veel gekken rond op de deze planeet. Helaas zullen andere de dupe hier van worden ... Je kan je niet verdedigen tegen angst

13. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Nou dat vraag ik mezelf nou ook altijd af. Er vertrekken volgens mij elke week wel een paar vliegtuigen richting Iran / Saudi Arabie / Afghanistan, de plekken waar je moet zitten als rechtschapen Moslim Extremist, maar toch zitten ze er veel in het Westen. Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat deze rechtschapen Moslim Extremisten tot alles bereid zijn om voor hun versie van de Islam te sterven zolang ze maar wel een lekker knus warm huis hebben voorzien van alle gemakken. |:-

Laatst bewerkt: 6 nov 2004
  14. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    _O_
    Jihad Jihad Jihad. Alle westerlingen dood!!
    Oh, ff stoppen met de Jihad want ik moet de komende dagen HALO 2 spelen...Geef ff het bier door alsjeblieft |:-

15. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    HAHAHAHAHAHAHA ik zie de dik gedrukte krantenkoppen al voor me;

"Trainingskamp van Moslimextremisten opgerold in hartje Amsterdam. Ik de woning werden verschillende Zelfmoord-simulatoren aangetroffen met de naam "Xbox". Na verder onderzoek is gebleken dat de simulatoren een oefeningsprogramma bevatten genaamd "Halo 2". Men is aan het onderzoeken wat deze namen voor verdere betekenis hebben"

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wel lullig voor Mohammed B., hij is geen martelaar geworden :+

17. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat het grote probleem voor deze mensen is dat er geen heiland bestaat op deze aardbol dat hun bekrompen visie accepteerd.
    In alle Islamitische landen worden ze zwaar onderdrukt en zijn ze hun leven niet zeker. Ze zitten daarom ook zo vaak hier, omdat we zoveel vrijheden kennen. Zelfs de landen wat wij fundamentalistisch zouden noemen beschouwen ze als afvallig of heulend met de vijand. Saoudie Arabie levert olie aan de VS, Iran is Sjiietisch, wat in hun ogen erger is dan westerling zijn en zelfs de Taliban vonden ze eigenlijk niet Islamitisch genoeg, omdat ze in de opium business zaten.
    Het is allemaal kort door de bocht maar zo is et wel vaak.

18. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik ben van mening dat alle extremisten die hier in nederland geborenen getogen zijn dit puur doen vanuit een gevoel van verveling. Het klinkt wellicht raar, maar wat voor ellende heeft Mohammed B nou echt gekend??? Mensen die zichzelf opblazen omdat ze heel hun familie zijn verloren wegens bombardementen, moordpartijen, etc, daar kan ik nog enigszins begrip voor opbrengen. Maar wat voor reden heeft Mohammed B nou gehad om van Gogh om te leggen?? Als je het mij vraagt is het puur een weddenschap geweest onder het mom van 'wie is de beste gelovige'? Wat ik steeds meer constateer is, naarmate levensomstandigheden beter en beter worden, mensen intoleranter worden. Hmmm, krijg mijn punt niet echt duidelijk zie ik. Ik probeer het later nog wel een keer ;)

19. Gurbe

Gurbe Hi everybody

Leuk Bevonden:
    0
    I agree, dat is waarschijnlijk de reden dat ie op de politie aan het schieten was, en dat ie een brief bij zich had. Laat hem maar lekker de rest van zijn leven rotten in een hele donkere, kleine cel in Staphorst.

Ik vind het trouwens wel verontrustend dat in de brief met geen woord gerept wordt over van Gogh, zijn uitspraken of zijn films. Hij moest blijkbaar alleen maar dood om de aandacht te richten op Hirshi Ali.

20. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dat is inderdaad eng, alsof hij als boodschapper moest fungeren om een statement te maken. Die Mohammed B is echt ziek, als je zoiets kan verzinnen mag je van mij de rest van je leven opgesloten blijven

Deel Deze Pagina