Bromfiets certificaat

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door VanGoghNL, 15 feb 2006.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    half uurtje, 3 kwartier hooguit. Als je gezakt bent moetje iig al eerder weg.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    tja ik had gelukkig maar 2 pogingen nodig, had de eerste x 9 fout en de 2de 2 fout, maarja ik had 2x de zelfde dus lekker mazzel gehad, maar als je alles goed doorleest haal je het wel, ze hebben soms van die vragen waarbij je vooral op de tekens van het wegdek en de borden moet kijken en natuurlijk de albekende volgorde vragen, maarja;)
     
  3. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Tenzij je zwakzinnig bent haal je het gewoon met logisch nadenken. Succes.
     
  4. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8

    In tegendeel, het is RETE-makkelijk. Ik erger mij altijd aan de mensen die niet of nauwelijks leren voor zo'n theorie examen en dan 3x zakken |:- . Ik heb 3 dagen elke dag 2 uur dat theorieboekje doorgelezen en 4 van die oefentoetjes gemaakt en had op het CBR 0 fout. Zo kan het dus ook....

    als je er maar een paar uurtjes in steekt en niet "verkeersblind" bent...
     
  5. Ol' Capone

    Ol' Capone Future xbw *****

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    1
    Kom op man, zo'n toets / examen / test is gemaakt zodat ook de minst inteligente mensen hem kunnen halen, dus ga mij niet vertellen dat het moeilijk is... Hoe wil je anders verklaren dat de vmbo-scholiertjes 's ochtends op hun gierende scootertjes naar school rijden.
    Beetje inzet en je komt er wel!
     
  6. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil ook op gaan voor certificaat maar waar kan je dat boek nog meer krijgen behalve bij de bieb?
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt dat moeilijke gedoe altijd om die gertificaten. Als je logisch na kan denken dan heb je al 80% van de vragen goed, de overige 20% leer je door goed je boekjes door te lezen. Ik heb mn bromfiets certificaat en mn auto theorie allebij in 1 keer gehaald met 2 fouten, en ik heb er niet eens moeite voor gedaan...
     
  8. ectenhave

    ectenhave Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    oefenen theorie

    Ik zelf heb het geoefend via internet. Wen je ook meteen aan het kastje die ze bij het cbr gebruiken (zie je op je scherm). Er zijn een aantal sites op internet.
    Ikzelf heb het geoefend via http://www.brommerexamens.nl en ik ben in 1x geslaagd _O_
    Ik zie dat ze nu 10 gratis vragen aanbieden. Kun je het in ieder geval proberen.

    Succes!!

    Groeten Edgar
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Fout.. Je auto theorie mag je ook al halen als je 17 bent, maar dan moet je je praktijk binnen een half jaar halen, anders komt je theorie te vervallen;)
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik denk dat je bij de bekende internetwinkels zoals Bol.com wel van die boeken kunt kopen. Je knt ook een keer wat autorijscholen in je buurt langs gaan want ik ben me zeker dat zij er ook wel aan kunnen komen :)
     
  11. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed lezen, goed lezen en nog is goed lezen. En je mag trouwens wel is eerder beginnen met leren, denk niet dat je het vandaag haalt
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    De edel heb ik de mijne gekocht.
     
  13. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeh ik ben geslaagd had twee fout. Tering wat wasik zenuwachtig maar er waren van de 50 maar 15 geslaagd. niet erg veel vind ik.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    fout van jouw, toen ik bij me theorie zat werd er duidelijk gezegd wie geen 18 is gelieve de zaal te verlaten want het heeft geen zin. ze checken ook 4 keer je paspoort. oftewel 18 je mag je theorie doen. en 17 mag je cursus volgen maar niet je theorie examen doen
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Reken maar dat het wel mag, want 1 van mijn vrienden heeft dit gedaan. Je moet er echter wel een speciaal verzoek voor indienen, en het cbr word ervan op de hoogte gesteld maar het mag wel;)
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dan is dat volgens mij verandert want toen ik ongeveer 2 jaar geleden mijn rijbewijs heb gehaald mocht je wel met 17 theorie doen
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    heb er 2... kopen ?
     
  18. Fina1rampage

    Fina1rampage Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    BRcertificaat is een eitje. gewoon logisch nadenken en het vragenboekje een keer goed doornemen.

    overigens zijn er een boel mensen die er rustig 6 of 7x over moeten doen. 8)
     
  19. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Een auto theorie examen kan je WEL doen op je 17e, zie http://www.anwb.nl en dan de 10dagen cursus
     
  20. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    nee haal liever bij mij i nde buurt doe dat niet met het opsturen en al;) al ben je de btrouwbaarste persoon haal het liever zelf dan.
    maar waar kan je 1 boek kopen?
     

Deel Deze Pagina