1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers in Arms [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 mrt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Lukt het je al dan? want eerst had je een probleem met de MP.
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    net dead man's corner gespeeld op difficult, niet zo heel veel moeilijker als op easy oid, maar nu wel al mijn teamgenoten kwijt :+
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds een probleem. Dus nogmaals: Kan iemand precies uitleggen hoe je een MP-game start?
     
  4. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ga naar multiplayer en kies daar xbox live , system link of split screen ...
    lastig he :confused:
     
  5. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel mijn teamgenoten. Of ze lopen naar de andere kant terwijl ik een headshot wil doen, dat gebeurd dan ook alleen op het verkeerde hoofd. Of ze gaan achter een hoekje staan terwijl er van 2 kanten vijand aankomt en dan moet ik ze maar weer helpen.

    Dat level waarbij er zo'n Duitser achter zandzakken zit met zo'n sterk wapen heb ik helemaal zonder hem gedaan. Ik heb hem gewoon achter een boom gezet en ben de Duitsers zelf gaan vermoorden, als dat klaar was riep ik hem weer. Ik vond het wel wonderbaarlijk dat hij toch nog kwam ondanks dat hij op het begin van het level stond en ik op het einde |:- 8).

    Ook heb ik genoeg last van ze gehad toen ze als schietschijf speelde omdat ik te ver van de vijand vandaan was zodat ze niet genoeg hersens hadden om te schuilen terwijl dat wel zou gebeuren als je dichterbij was geweest.

    Maar het blijft een dijk van een game.
     
  6. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ff leest wat er boven staat, weet je mischien waarom dat niet wil :9
     
  7. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    onder het kopje best lullig

    Toen ik de game was gestart met een nieuw profile e.d. had ik easy aangeklikt. Maar toen ik zag dat dit veels te makkelijk was en je met normal ook veel meer extra's verdiende was ik overgeswitched naar normal ik had de eerste 2 levels nog even over gespeeld op normal om de extra's te unlocken en was toen verder gegaan toen ik gister het spel had uitgespeeld rekende het spel het echter niet uitgespeeld als normal maar als easy omdat ik op het begin bij profile e.d. easy had gekozen. Dus als ik nou de game op normal zou willen uitspelen zou ik een nieuwe profile moeten aanmaken en dan al meteen normal kiezen :D

    laat dit even een waarschuwing zijn voor de mensen die hem op normal uit willen spelen en op het begin al easy aanklikken ofzo _0/ :9
     
  8. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook, maar ik loop vast bij: choose team. Dat had je op de vorige pagina kunnen lezen.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Anders moet je ff de helpdesk bellen, het nummer staat vast wel in het bijbehorende boekje;)
    Moet er eigenlijk geen DEEL3 komen :eek:
    Ontopic...........
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    had ik ook al gezegd :eek:
     
  11. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    ja waar blijft deel 3 dit word zeer onover zichtelijk
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga vanavond denk weer proberen verder te komen. Net na die 2 tanks was het erg lasitg

    In carentan
     
  13. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Als je de juiste techniek gebruikt en de juiste wapens is het best makkelijk. Kijk maar eens goed naar de wapens die je kan krijgen.
     
  14. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat een goed wapen is, de SGT44, die kan je o.a. in Carentan krijgen. Een soort Thompson alleen de voordelen zijn dat 'ie 30 kogel-magazijn heeft en als je zoomt , zoomt ie ook daadwerkelijk in en is 'ie ook te gebruiken voor wat langere afstanden.
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    maar hij doet in mp niet veel schade van dichtbij...
     
  16. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu in st come du mont weet iemand hoeveel uur ik nog te gaan heb?
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    3 à 4
     
  18. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    en vanaf buying the farm?
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina