1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Cabaret] Hans Teeuwen - Dat dan weer wel

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 21 apr 2003.

1. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zijn vorige shows waren idd een stuk beter. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de cd van die show al een tijdje had en hem dus al uit m´n hoofd kon. Hij herhaalde zoveel dat je bijna het idee kreeg dat hij zijn tekst kwijt was of dat hij gewoon anders geen vol programma kon krijgen.

2. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    Is Papa even groot als het huis????? :D

GADVERDAMME....die baby lijkt wel 80 jaar joh :D het lijkt wel op een gesmolten ET

*MUahahahahahahah 8)

3. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Rembrandtplein :)

4. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Zijn vorige shows waren beter omdat hij toendertijds nog een beetje onbekend was... Nu ken je z'n manier van doen en word het voor hem moeilijker om steeds maar iets anders te doen.

Ik vind deze show zeer goed, komt denk ik omdat ie nieuw is. Ik ga hem ook zeker halen op dvd :9

5. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond treed hij op in het Theater in Delft!!! Ik ga erheen...w00t! Heb er zin an!

6. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de sow dan wel dan niet goed, er waren stukken waarbij echt helemaal dubbel lach en ook stukken waarvamn ik dacht..... ja leuk....

7. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Haha, dat stukje hep ik 100+ keer gezien, ook dat stuk met de medewerkers en sokken over zijn handen }:]

Ofnee, zijn entree!, meesterlijk, mooi stoer deuntje, en zichzelf eens leuk vies uitleven.... :9

jajah, 'met een breierdeck' jonges, ga maarriz naar de videotheek (of zelfs Bibliotheek dacht ik)

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Bwahaha, ja, dat stuk is ook erg goed. :cool: Henkie en Bert! Dat ie met die sok naar die borsten zit te kijken en als ie een kusje krijgt flauwvalt. Dan gaat die andere sok huilen en richt zich langzaam op naar die vrouw en roept dan wat. Erg grappig. :cool:

9. Martijnisfijn

Martijnisfijn Gladiator

Leuk Bevonden:
    0
    Vrouwen..................zijn..........................KUTHOEREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Haha, geweldig. Ik deel de mening niet, maar de uitvoering is een 10 :)

10. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hij is wel grappig maar soms echt maar dan ook echt flauw.

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    zeikerd :D

12. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MUHAHAHAHA :D :p :D :p

De eerste keer dat ik deze hoorde lag ik echt dubbel van het lachen, vooral omdat mijn lerares Nederlands een paar weken geleden van het paard is gevallen en haar been heeft gebroken.

"Kom ik om half 5 thuis, komt mijn vader van de trap af. 'Waar kom jij vandaan' vraagt hij. 'Dat weet toch niemand. Waar komen we vandaan, waar gaan we naar toe? Ik vind dat jij maar lastige vragen stelt, en dat midden in de nacht."

:D

Laatst bewerkt: 24 apr 2003
  13. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    HAHA :D

PAPA je stelt midden in de nacht lastige vragen met je onderbroek aan :D

14. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    ja die is goed, en die van: soms ben ik bang, soms ben ik bang dat als deze show op tv is geweest ik allemaal groeperingen achter me aan krijg...

Maar ik vond waar hij amamammapapapamamapa bla bla bla, echt langweilig..

15. mastapiece

mastapiece Guest

Daaaaaaaaaaar komen de kabouters,whoehei whoehei!! Daar komen de kabouters, wel 100 op een rij... Daar koooomen de kabouters, handjes op de rug, overladen met geschenken,daarom zijn ze niet zo vlug...

Masterlijk mooi..ik ken al ze shows uit me hoofd en mag met trots zeggen dat ik een ECHTE fan ben... "mayb nog iemand die posters wil ruilen..ik heb ruilmateriaal van A tot Z"

16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het op tv is geweest maar dat stukje van stoned vind ik nog steeds mooi. BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM haha.

17. Mota15

Mota15 MC

Leuk Bevonden:
    1
    heheh dat is idd een leuk stukje ja.

PAAAAAAAAAAAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAAAA :D

Vond het ook leuk toen die begon van: Kijk je ook wel is naar je drol als je gepoept heb ofzoiets :D

18. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hans Teeuwen is idd gewoon een topper. Ik vind het gewoon geweldig dat hij daar 5 minuten op het podium rare bewegingen zit te maken wat eigenlijk nergens op slaat en dat je dan toch de slappe lach krijgt (ik iig) Die vent weet het altijd zo heerlijk te brengen. Echt gewoon FANTASTISCH! Ik heb er echt van genoten. Als je je k*t voelt....gewoon Hans Teeuwen opzetten :cool:

19. WingedMagician

WingedMagician The magic bird

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Hans Super!!!

Maar ik vond Rob Kamphuis ook errug grappig hoor !!!!
    (Hij kwam voor Hans op tv op Nederland 2)

20. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Henk en Bert doet hij gewoon met zijn blote handen hoor:confused:

Deel Deze Pagina