1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Jochem Meyer... helemaal geweldig. Check de show ADHD, schitterend!

    Guido Weijers... daar gaan we nog veel over horen. Heb pas geleden een live show van hem gezien in A'dam, helemaal krom gelegen

    Arie en Sylvester.... check de show Vet! Duurt 2,5 uur (!) maar 2,5 uur barstens vol humor

    Droog Brood... OMG... droog, zo droog, maar ook o zo geniaal :)
     
  2. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hans Teeuwen met de show 'Dat dan weer wel' vond ik echt geweldig, maar zijn laatste vond ik echt helemaal niks, alleen dat met de vissekom vond ik wel grappig :p
    andere cabratier: Lenette van Dongen, ik vind er niks aan, maar de hele zaal lag te rollen van het laggen, dus mss vind jij het wel leuk
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Eric Sauers vind ik ook heel erg goed. Die kerel verteld gewoon de hele tijd verhalen wat hem is overkomen enzo. Ik kan het niet uitleggen je moet het maar gewoon een keer kijken.
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind lebbis en jansen eg top, vooral toen met de oudejaarsconferentie:D:D:D:D
    maar afzonderlijk zijn ze ook heel goed
     
  5. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Hans Teeuwen _O_
    en die 2 gasten van KopSpijkers , die ene met die joden neus en die andere kerel die altijd zo;n kuifje heeft
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Aan hem had ik niet eens gedacht. Geweldige man. Wat een plezier je kunt hebben met klassieke muziek! :D
     
  7. Cyber-Ninja

    Cyber-Ninja Active Member

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah heerlijk die Jochem Myjer. Hij is echt zo gaaf.
    Vooral dat stukje met die buurvrouw en eierestokken. :D
    Ik moest er gewoon huilen van het lachu. Dat is nog nooit een cabaratier gelukt. :D
     
  8. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Haha, inderdaad.. zo geweldig gedaan, bijna niet te geloven :)

    Jos Brink als de Paus :D

    Ook Guido Weyers kan er wat van :)

    "Waarom likt een hond aan z'n ballen? Nou, gewoon omdat hij het kan"

    En hoe hij dat dan brengt :)
     
  9. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Er liep ooit al eens een cabaret draadje, maar dat was volgens mij in de Mile. :cool:

    Ben zelf ook groot cabaret fan, met op nummer één toch zeker Hans Teeuwen. Maar Herman Finkers, de Vliegende Panters, Toon Hermans & Hans Liberg verdienen ook een plaatsje in de Cabaret Hall of Fame. *)
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    vliegende panters- Sex Live
    _O_

    Tuinbouw ;) (voor de kenners :D)
    verder vind ik hans teeuwen en bertje visscher goed,
    en die 2 die gingen tafeltennisen met een tv vond ik prachtig bedacht :D
     
  11. geursel

    geursel Sailing home

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat zijn dus Arie & Sylvester :) Schitterend idd, net als dat kanoën :)
     
  12. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    mijn favoriet is nog steeds Theo Maassen, ik vind het geniaal hoe hij zijn stukken weet te brengen dat je in eerste instantie enorm moet lachen, maar altijd toch weer weet terug te brengen dat je even gaat nadenken. Hij kan enorm goed de onderbuik gevoelens (bij mij iig) bespelen.
    Hans Teeuwen vond ik wel leuk, maar nu hij alweer dezelfde show doet vind ik het echt afgezaagd vinden.....met dezelfde show bedoel ik dat hij altijddezelfde typetjes neerzet, dezelfde groffe grappen enz. ik heb het even gehad met hem.
    Herman Finkers=geniaal
     
  13. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Najib Amhali en Jochem Myjer zijn mijn favorieten. Dat zijn in potentie de nieuwe Youp van 't Hek en Freek de Jonge.

    Overigens is er nu elke maandagavond een stand-up comedian programma op NL2: De Lama's. Ik heb beide afleveringen tot nu toe gezien en ik vind het erg leuk. Het is overigens gebaseerd op "Who's line is it anyway".
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Hans Teeuwen, Eddie Izzard, Cedric the Entertainer, Xavier Guzman en de vliegende Panters zijn erg goed maar mijn favoriet is toch echt :

    Eddy Murphy
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja man...met RAW en Delirious....geniaal, wat heb ik me toen kapot gelachen......maar dan ken je Richard Pryor ook wel....dat is het grote voorbeeld van Eddy Murphy
     
  16. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind egt niemand beter als youp...hoe die het brengt ..en vooral ook de serieuse toon die af en toe even bovenkomt
     
  17. Ik vind het nooit zo veel aan, als ik wil lachen maak ik zelf wel grappen. Die Hans Teeuwen heeft me dus nog nooit laten lachen, wat een niet grappig, misselijkmakend mannetje is dat.
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    jij hebt smaak _O_ Ofja, gevoel voor humor beter gezegd. Jochem Meyjer is ook een zeer goede cabaretier.

    Hiervoor ben ik toch wel trots dat ik Nederlander ben, is er een ander land waar er net zo veel geweldige top cabaretiers zijn? _O_

    http://variatee.vara.nl/portal?_scr=videoarchief.bioskoop

    Hier kan je veel cabaret fragmenten bekijken.
     
  19. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3

    Mjah, kwestie van smaak. Na 'Dat dan weer wel' vond ik em echt geweldig. De oude shows geluisterd, allemaal echt top. Maar er zit niet echt een stijgende lijn in... in tegendeel. Ik vond 'Industy of Love' ook niet geweldig meer, er zaten een aantal leuke stukjes in, maar z'n eerdere shows vind ik veel beter.
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks for the tip!
     

Deel Deze Pagina