bert visscher is nog steeds mijn favoriet, die heeft echt van alles wat... kan gewoon een leuk lulverhaal opgangen, is af en toe druk en heeft echt helemaal mijn humor. hans teeuwen is ook lachen, maar die kan ook echt stukjes hebben waar ik echt geen f*ck aanvind (rukken op het podium, neuken met de koningin..). dat ie zo grof is maakt me weinig uit maar het wordt er gewoon niet leuker op. youp ben ik laatst nog geweest, viel tegen. ik vind die kleine grappen tussendoor die nergens over gaan leuker dan alle grappen met een boodschap erachter... hij is bovendien voor de zoveelste keer begonnen over dat hij het allemaal niet meer begrijpt en dat het zo slecht gaat met de wereld... van jochem meijer vond ik 'adehade' echt supergaaf (niet geweest, maar gedownload ), zijn tweede show hebk nog niet gezien. ik denk dat de zalen bij bijvorbeeld youp over een paar jaar helemaal leeg zijn en dan bijvoorbeeld jochem meijer (als jong talent) veel meer mensen trekt.... oja, nog ff over bert visscher, kben ook naar die nieuwste show geweest die is gekozen als beste cabaretshow van het jaar. hij was lachen!!! die moet je echt gezien hebben...
Laatst bewerkt: 7 dec 2004