1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja ieder zijn smaak hè. Ik vind het juist lol als ze zo door elkaar gaan praten:). Ook Bert Visser vind ik het grappigst als hij zo druk is:
    Hij is natuurlijk ook grappog als hij rustig is (meestal bij Kopspijkers).
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gaat er vanavond allemaal trouwens naar lebbis en jansen kijken ?
     
  3. Ecnelis

    Ecnelis Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    humz, ik hou wel van najib amhali, en arie en sylvester, en hans teeuwen (bruut ^_^)
    kent iemand rooyackers kamps en kamps?Die zijn ook echt super goed!
     
  4. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Net marc marie huijbregts gezien.. vond em tegenvallen.
    Hij kan goed improviseren, daarom was ie ook goed bij dit was het nieuws, maar zn programma zelf was best saai...
     
  5. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister De Vliegende Panters op tv. Was weer meesterlijk.
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gezien, vond hem juist erg goed. Je kan hem in ieder geval nooit helemaal gezien hebben, aangezien het tot 00.30 uur duurde. Vooral het einde was goed. Nooit geweten dat hij zo goed kon zingen trouwens.

    Vanavond NUHR op de tv. Over de top heet de show. Ik ben er al heen geweest, en hij is errug goed. Ze hebben met deze show ook de Poelifinario gewonnen. Vanavond, 20.30 uur, Nederland 3.
     
  7. RedBullet

    RedBullet Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, ben ongeveer na dat liedje weggegaan..wow daar stond ik wel van te kijken :eek: ik dacht eerst: zooo die kan goed playbacken, was t gewoon hem! Was wel mooi :)
    Maar ik vond t wel een leuke show hoor.. maar bij andere cabaretiers als hans teeuwen lig ik om de minuut plat.. dat was bij hem niet zo..vandaar :)
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Was ik in het echt naar toe geweest, vooral het snackbar stuk is goed.
     
  9. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de Vliegende Panters juist wat minder, ik kon om zomige dingen gewoonweg niet lachen.
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Lé broodje warm vlees???! :+
    Vond jij het ook niet jammer dat ze het intro met die jagers en het eind met de cassières hadden weggedaan?
    Ik vond het een leuke show, maar ik mistte een aantal stukjes zoals wat ik hierboven noemde en het stukje over pim fortuyn. Verder vond ik dat ze te veel vage liedjes en stukjes hadden die nergens over gingen. Hun vorige show Hype vond ik veel beter.


    Ik ga 10 februari waarschijnlijk naar Najib Amhali - Most Wanted. :cool: Wat heb ik daar een zin in.

    Lebbis en Janssen met hun eindejaarsconference vond ik ook erg goed.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2005
  11. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga toch nog steeds voor hans teeuwen! dies tog gewoon super geweldig dan. lekker grof enzo!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hans Teeuwen is idd een erg grappig mannetje, maar soms heeft ie van die aanvallen die gewoon nergens op slaan. Dan is ie ook gewoon niet grappig. Met Herman Vinkers heb je dat ie vrijwel altlijd grappig is. Volgens mij is Hans Teeuwen ook meer voor het jeugdige publiek.
     
  13. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah volgens mij ook. Hij maakt ook idd soms van die grappen die even nergens op slaan dat is wel jammer maar voor de rest is ie echt tof! Ook een heleboel van die grappen van: shit man, waar haal je dat vandaan? Echt iets debiels. Hij kan ook goed typetjes enzo doen. Er zijn idd ook meer jongere mensen die van wat grovver taalgebruik houden als volwassenen denk ik. Dan is Hans Uitermate geschikt!
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je net zo goed naar Youp van 't Hek gaan, die is ook grof, jammer genoeg niet zo grof als vroeger, maar af en toe nog best wel.
     
  15. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand waa ik najib kan downloaden, en dan heb ik het over zijn voorstellingen.:D
     
  16. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Herman Finkers ownage! Gwoon heerlijke humor die, vind k tenminste, eigenlijk wel iets verder mag gaan. Verder: uitstekend! Tis gwoon hilarisch om naar z'n shows te kijken.. jmmr alleen dat-ie niet meer op tv komt.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dan heb ik het over de regels op dit forum.
    En die weet je best.
    Zie ik je dit nog eens doen, krijg je een OW.
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    herman finkers is met afstand de leukste cabaretier van nederland:

    '' ik was laatst naar een concert van pavarotti, na afloop kon je al zijn platen kopen. pavarotti had namelijk een cd speler gekocht...''

    _O_ :D _O_
     
  19. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Herman Finkers vind ik helmaal niet zo veel aan eigenlijk..
    Youp V Hek die is pas goed...

    Ben woensdag nog naar Van Muiswinkel en Van Vleuten geweest!
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Gewoon naar zijn voorstellingen gegaan, zoals ik net terug kom van zijn show Most Wanted die hij in Zevenaar speelde.

    Het was zoals gewoonlijk erg goed en leuk; de nodige zelfspot (naar Marokkanen), Mo was weer van de partij en zijn beatboxing was briljant! Erg leuke avond gehad!
     

Deel Deze Pagina