1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    zei ik toch al, negatieve aandacht is ook aandacht.

    gewoon hier. wat is het probleem, mag er niet een keer verder gesproken worden over een game dan alleen maar...duh nog 11 daagjes....kijk dit nieuwe filmpje...deze game is vet...blah blah blah.

    we praten over inhoud van de game MW2. je hoeft het niet te lezen, maar om dan zinloze vragen te stellen die dus echt niet over de game gaan.
     
  2. Mavi

    Mavi Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me juist mooi om al die weerloze burgers neer te knallen. Weet niet wat het probleem nou is. Het is een game, in een game doe je de dingen die je in het dagelijks leven niet doet ( voor de meeste dan)

    Gewoon knallen en niet zeiken :b:
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Tjonge jonge, kregen we bijna nieuwe Gelekte GAMEPLAY beelden te zien, wordt de Justin TV kanaal weer verbannen......... :mad:

    Zit ik de hele dag voor Jan Doedel te wachten.......
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig maar.
    Snap niet waarom je de hele game (=overdreven voor degene die het niet weten) al voordat het spel uit is wilt zien?
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook niets op tegen, dat even gezegd te hebben.

    Echter schiet ik liever op minder weerlozen, aangezien het spel anders zo saai is. :+
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wat kan er een hoop geluld worden over een game zeg.

    Pre-order zojuist genomen van de Hardened Editie. 10 nov omstreeks 18:30 ben ik niet aanspreekbaar voor mijn vriendin :)






    ======>>>> Weet iemand nog waar ik de Xbox 360 Hardened editie kan pre-orderen ???? <<<<==========
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja ik zou het ook wel graag willen spelen, daar niet van :) Maar ik snap de rest wel die het niet zo tof vinden. Bij een film kijk je ernaar hoe het gebeurt, nu ben je de persoon ZELF die dat moet doen. Het vorige deel was ook al zo realistisch dat ik veel mensen en mezelf heb horen zeggen "wow het is net alsof je er midden in zit!". Nja, dat is dit dus ook. Het speelt ook wel een beetje mee denk ik omdat iedereen verwacht dat je one of the good guys speelt, en niet one of the bad guys en dat het toch anders is om je in te leven in het spel.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Oujdi is meer een MP man denk ik. SP kan hem weinig boeien. Hij hoeft alleen gameplay te zien en checke of er iets nieuws is.

    Of niet mocro :p
     
  9. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet er iemand bij welke pack het spel call of duty 1 komt? En is er eigenlijk informatie over bekend, heb die game op de pc kapot gespeeld en zou hem graag nog een x spelen op de 360.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Als je de Hardened of de Prestige Edition koopt krijg je gratis CoD1 erbij. Je kan dan meteen de MP induiken ( Maar dat ga je toch niet doen omdat je met MW2 bezig bent ):p terwijl andere die deze packs niet gaan halen een tijdje moeten wachten om et te downloaden. Hoelang is niet zeker.

    Check anders de Call of Duty 1 topic !
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou best meteen Call of Duty Classic willen spelen maar 8 spelers online is gewoon te weinig. Dan is het niet meer leuk. :mad:
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Echt klote dat ik moet wachten tot ik Call of Duty Classic kan spelen. Wilde eerst de Hardened versie pre-orderen, maar die kan ik me even niet veroorloven.

    Jawel, ook met acht spelers is het nog een geweldig spel. Toen ik op de pc zat, zat ik in een clan (niet een clan zoals alle anderen...>>) en de clanmatches waren ook 4 tegen 4. Geweldig!_O_

    Als iemand me zijn code wil verkopen, stuur maar een PM!:thumbs: Lijpe Mocro misschien? Aangezien jij toch bezig bent met Modern Warfare 2 :+
     
  13. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar de maps zijn gewoon voor 16+ spelers gemaakt en dan komen ze het beste tot hun recht. Ik snap dan ook niet waarom ze het niet mogelijk maken om met 16 spelers te spelen. :mad: Maar ik ga me sowieso vermaken door de geweldige campaign weer een keer uit te spelen. :D
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839


    Hmm.....Denk er over na. Maar je snapt natuurlijk wel dat ik er winst uit wil halen he :p
     
  15. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Inderdaad, de SP zal mij een worst wezen. Een keer uitspelen en daarna nooit meer opnieuw gaan spelen.

    Wat voor mij belangrijk is, is HARDCORE S&D de rest boeit mij niet echt....... ;)
     
  16. Ik denk dat jij een stijve zult krijgen als je 4 noobtubes bij mw2 krijgt inplaats van 2.

    Hopelijk niet anders zijn we de klos!
     
  17. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Zeg Sherlock, je hebt toch wel door dat je op een games forum zit he?:p

    Neem tenminste aan dat je destijds de moeite van het aanmaken van een profiel én het posten hier hebt genomen OMDAT je over games wil lullen.....

    Vind het echt grappig om te zien dat er een keer discussie is en dan dus iedereen kwaad afhaakt onder de noemer "gezeik".

    Goed, ik zal het wel weer op de rails zetten voor jullie: nog 12 dagen OMG HAckzorz ik heb er zo'n zin in.:lol:
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Hahaha, :lol:

    Ik hoop inderdaad dat de Noobtubes gewoon het zelfde blijven als bij COD4. Nee maar dit keer ga ik alle wapens rustig uitproberen incl. de attachments.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    6 vs 6 in CoD4 was niet eens lagvrij te spelen. 16 man zal dus helemaal een ramp worden. Ooit War in WaW gespeeld? Dan begrijp je wat ik bedoel. Zolang ergeen server komen voor CoD zal het altijd 6vs6 blijven...
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in CoD4 helemaal niet opvallend veel lag ervaren, de connectie is juist goed in vergelijking met andere games. Af en toe een Amerikaanse host, maar dan is het gewoon een kwestie van een ander zoeken, en als meerdere mensen er last van hebben, stopt de game automatisch.

    Zelf vind ik het juist leuker met kleinere teams, speelde dan ook erg graag Team Tactical, heb graag een beetje overzicht.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina