1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Cataclysmic World Floods Expected

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Messenjah, 8 mrt 2003.

1. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ik heb het ook gelezen op FOK!Zine .. wat k*t.
    Ik weet niet wat ik ervan moet geloven.

Aan de ene kant komen de foto's goed over maar aan de andere kant is het toch maar wat bullshit.

Alsof ze nou echt een Ark bouwen haha. Van elk organisme een m en v. Kzie het al voor me .. lol.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    hehe, ik ben al geselecteerd als eerste eend die mee mag :+

3. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg verdacht dat het vandaag hevigé stormen zijn buiten??

could it be true??......

4. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff stelletje paramensen hier :D

Goed hier volgt mijn analyse :9 :

Kijk allereerst even op http://www.snopes.com/inboxer/hoaxes/march8.htm, hier staat dat het hoogstwaarschijnlijk om een HOAX gaat. Die HM gast of hoe hij ook heet is gewoon heel slim want hij speelt in op een soort "oerangst" van de mens, namelijk dat de wereld plotseling vergaat. Mensen met veel geld kunnen vast zo'n ark bouwen, en misschien er zelfs voor zorgen dat de wereld vergaat, en dat is voor sommige mensen toch best angstaanjagend. Veel mensen gaan het dus geloven en worden een beetje paranoïde zoals je aan sommige reply's hier kunt zien :)

Nu de verklaring van mij waarom ik DENK dat het een grote hoax is:

• Kijk naar de broncode van BEIDE sites, dus www.8march2003.com en www.mountainsub.com. Ik ga ervanuit dat de mensen die dit lezen de verhalen hebben gelezen en dus weten waar ik over praat. Als je de broncode opvraagt kun je al voor bijna 100 % vaststellen dat de sites door dezelfde persoon gemaakt zijn. De sites gebruiken namelijk precies dezelfde tags, en ook wat heel duidelijk is en wat iemand hier al gepost had is dat allebei de sites in een supergrote table staan.
    • Het verhaal dat die HM schrijft is erg ongeloofwaardig. Vooral dat stuk met zijn computer die rare geluiden begint te maken, dat kan dus echt niet als je gehackt wordt (tenzij iemand sub7 installeert en je CD-Rom speler laat opengaan ;))

Ik zou me dus maar niet zo druk maken erover, het zal wel allemaal een stunt zijn :)

5. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Origineel idee voor een game..
    De wereld dreigt te vergaan(zoals het vanaf dag 1 al is,logisch denken)
    Jij bent een welvarende burger(lekker dubbelzinnig) die met je ark de mensen en dieren gaat redden.
    In het begin heb je plek zat,maar hoe verder in het spel hoe kleiner je boot.
    Dus dan moet je keuzes maken....jammer voor de GC en PS2 freaks,die verzuipen dus...heb je dan simpelweg geen plek voor he ;-)

Ben benieuwd wie het spel gaat uitbrengen...misschien een idee om er een controller a'la steel battalion bij te doen....een roeiapparaat bv...kun je eindelijk gezond gamen.

Jezus,mensen...nooit van Nostradamus gehoord.....dit is de 2003 versie

Meer kans dat je xbox ermee stopt dan dat de wereld plots vergaat...

6. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    ...en mensen worden bang als het stormt??
    Ja dus... (hoe triest) |:-

7. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hecht er ook waarde aan, niet omdat ik het geloof, maar omdat ik het al vanaf het begin volg en omdat ik vind dat hij mooi kan schrijven. Ookal is het een beetje cliché-achtig.

8. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    aaah, op die fiets!!:)

maar er is ook iets zoals de 7de hemel (is ook een tent in Enschede). 7 is wel HET getal van de kerk enz. enz.

Laatst bewerkt: 10 mrt 2003
  9. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand al verdronken? Of opgehaalt met zo'n boot? Misschien hebben ze een 0800-nummer.

10. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Geen 0800-nummer, wel een 0900-nummer. Het nummer is 0900-BELNOACH (0900-23566224) € 0,50 per minuut.

11. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan deze thread niet dicht? Onzin site :p

12. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Echt wel dit is dikke photoshop of zo. Iedergeval Nep

13. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dat jij het een onzin site vindt, wil nog niet zeggen dat er niet over gediscussieerd kan worden. Ik laat hem iig nog even open staan, wie weet begint de zondvloed zo, dan is iedere XBW-er iig vast voorbereid :D

14. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    owkee, hoax. ga naar de hoofdpagina en klik op de disclaimer. of klik gewoon hier http://www.8march2003.com/disclaimer.htm

dit staat er al best lang.

die hm laat ons nou dus al wéér wachten. eerst tot 8 maart en nu tot 15 april(zie mountainsub). het begint nu wel een beetje te vervelen. kheb wel respect voor die schrijfkunsten van 'm. want t is echt een megaspannend verhaal!

15. RiFF

RiFF Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat snap ik, maar je kunt hier eindeloos over discussieren :9

Er zijn toch niet echt nieuwe feiten ofzo waar je mee kunt komen dus iedereen zal zich toch aan zijn/haar mening blijven vasthouden. Lijkt me een beetje een eindeloze discussie.

En de site blijft een onzin-site ;)

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Een nieuwe ark? Mmm, Artis krijgt er concurrent bij! Is de kapitein al bekend? Voorstel: als de poolkappen gaan smelten is kapitein Iglo toch al brodeloos... 8)

17. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    er is ook een sms dienst

sms "noach aan" en je krijgt iedere dag de laatste updates.
    €1,00 p.o.b. :+

18. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Oeh mensen! Kijk nu op die site! Het was een publiciteits stunt, whahaa. Wel mooi gedaan! *smst "noach uit"*

19. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja had jij het ook al gezien echt lelijk ik dachte dat echt was dan zou ik alvast al me ngc games en xbox games snel uitspelen:p

Deel Deze Pagina