Vergeet niet dat een LPG auto meer in de belasting kost...
Verder vind ik 192k te hoog voor een auto op LPG, en zeker voor die prijs.
een cabrio, dat is je eigen keus(maar houdt rekening met hogere verzekering).
en die opels zijn qua bouwkwaliteit nou niet bepaald geweldig.
En er is een reden dat golfjes en A3's in trek zijn, betrouwbaar, tijdloos en hoge restwaarde.. natuurlijk ben je 13 in een dozijn(heb ik ook met mijn Golf IV 1.9 Diesel, heb er nu 100.000km mee gereden, en op de rubbers op de achteras, andere uitlaat en andere abs-pomp(bij elkaar nog geen 1500 euro, over een tijd van 4 jaar((mijn broer reed eerst met de golf)) uiteraard is het normale onderhoud van olie, uitlijnen, remblokken/schijven niet meegerekend).
Ik rijdt makkelijk 1 op 17, en als ik mijn winterbanden er onder heb(ik rijdt normaal met 225 breede banden op 18" velgen) gaat het richting de 1 op 20. niet gek voor een 12 jaar oude diesel. (ik heb trouwens de 110pk TDI versie)
stoelen zijn een stuk beter dan menig tijdgenoot(zelfs een fiesta van 2008 zit niet zo fijn als mijn golf, om nog maar te zwijgen over een Opel, welke in basis gewoon hout hebben genomen voor de stoel ) en het rijdt gewoon goed, en je kunt voor de helft van het geld van die cabrio, een nette golf kopen met leuke opties met veel minder km's op de teller kopen..
Je weet niets te zeggen he?
Laatst bewerkt: 23 okt 2012