Beste medeforummers,
Ik rijd nu een tijdje rond in een Opel Astra GTC, opc variant, uit 2010:
Foto's heb ik zojuist ergens van internet geplukt en zijn niet van mijn eigen auto, maar hij lijkt er als 2 druppels water op:
Ik vind het een leuke bak en ik vermaak me er prima mee. Maarrr... er is een kind op komst... En afgelopen vrijdag heb ik het kinderzitje in de auto geïnstalleerd en het eerste wat ik dacht was 'wat een gekut zeg'. Nu moet ik daar natuurlijk nog wat mee oefenen en het zal straks vast sneller gaan, maar er bekruipt me wel meteen een gevoel dat een 4/5-deurs auto een stuk minder gekloot is dan een 2/3-deurs...
Dus ik maar vast even wat oriënteren op alternatieven voor het geval we straks toch besluiten een nieuwe auto voor de deur neer te zetten. Nu zoek is dus [1] een 4/5-deurs auto, [2] hatchback, [3] geen te saai burgerlijk uiterlijk en [4] waar ik bij voorkeur niet meer dan 15k voor hoef uit te geven. Bij voorkeur zelfs minder dan 10k.
Alle OPC varianten van de Astra en Corsa zijn voor zover ik heb gezien allemaal 2/3-deurs, en alle 4/5-deurs varianten van deze typen vind ik er te saai uit zien. Renault Megane RS ziet er wel dope uit, maar dat geld wil ik nu niet neertellen voor een auto. Dat geldt ook voor een Ford Focus RS. Auto's waar ik me nu wat in ga verdiepen zijn o.a. Seat Leon (Cupra), Ford Focus (ST), Golf/Polo (GTI).
Het type auto wat ik zoek, i.c.m. de prijs die ik op dit moment wil betalen maakt het volgens mij wat lastig. Jullie nog suggesties?
Klik om te vergroten...