1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    843
    Dan snap ik het. Maar is het voor Dyonko ook een 2e auto dan?

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.164
    Zeker leuke auto, maar ik kies toch liever voor brave degelijkheid zonder bijzondere jaarlijkse kosten (I know heel saai). Het is uiteindelijk een Up uit 2018 met 32000km op de teller geworden.

Cyndris, B Tender en Hoosie vinden dit leuk.
  3. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3.852
    Nice. Wel snel geregeld.

Dyonko vindt dit leuk.
  4. janter

janter PSN: janterworst

Leuk Bevonden:
    115
    Zat in dit topic beetje door te bladeren. Ik vroeg me eigenlijk af. Ik heb wel eens reviews bekeken, puur en alleen op basis van aantal sterren/cijfer (I know dus niet gelezen haha :p), en als ik de 'autoexperts' moet geloven is dit een hele matige tot slechte bak (ik heb niet gekeken naar de QV editie). Wat is hiervan waar? Of moet je reviews van auto's sowieso met een korreltje zout nemen en is het meer een checklist of die voldoet aan allerlei algemene eisen (zoals ruimte op achterbank, kofferbak ruimte etc)? Ik vind dit iig een hele sierlijke sportieve auto, zoals meerdere Alfa's.

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    762

Bak was wat mij betreft prima hoor, maar inmiddels is er een Clio IV RS met een automaat :p

6. janter

Leuk Bevonden:
    115
    Stijl hebben ze wel haha, beetje jammer dat ze volledig overgaan naar elektrisch rijden bij Alfa. Maarja is blijkbaar de toekomst hea. Clio IV RS klinkt ook goed haha. Sowieso alles met RS in de naam. Volgens mij is Renault daarmee (min of meer) mee gestopt toch om echte RS'en te maken, de RS line daarbuiten gelaten?

7. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    762

Pff, hou maar op.. RS line... Complete faal vanaf de Clio V, niks geen RS meer. Ja iets van 130pk of zo? Met het stickertje RS line, poeh poeh. De hele afdeling in Dieppe heeft er niets meer mee van doen helaas.

De Alfa Giulia zie ik ook wel zitten trouwens!

8. Jimmy J.

Jimmy J. Active Member

Leuk Bevonden:
    3.317
    Alle -Lines zijn als luie dikke wijven in een trainingspak. Niet alleen Renault maakt zicht daar schuldig aan, maar praktisch elk merk. Ik stond gisteren nog achter een Seat Mii FR-Line.

Renault gleed overigens al af met de Clio en Megane 4 RS, helaas. Want de 3's waren de top van hun klasse qua rijplezier. Toen zagen ze denk ik de verkoopcijfers van de VW GTI'tjes en besloten toen maar dat het allemaal niet zo hardcore hoeft schijnbaar. Echt zonde, want met name die Megane is best een mooie bak. Maar qua techniek en plezier kan het gewoon niet meer tippen aan z'n concurrentie.

Over auto kopen gesproken trouwens... Die nieuwe Audi RS3 Sedan spreekt me best aan. Kek groen kleurtje ook. Haldex aandrijflijn eindelijk gedumpt en nu hetzelfde achterdifferentieel als de Focus. Maar.... die BPM jongens. WTF. Ding kost in Duitsland €62k en hier €95k. Is toch niet leuk meer joh.

9. janter

Leuk Bevonden:
    115
    Heb je eens in de Peugeot 208 GTI gereden, ik praat dan over bouwjaar om en rond 2013? Ik vind, tja wat was het 6,5 seconden ofzo?, hem op papier toch wel snel als hatchback zijnde... maar nu komt het: dat ding voelt totaal niet snel. Lachwekkend! Voor mij voelde het als een doodnormale 208, maar dan opgevoerd en een GTI-label op de zijkant. Er is echt niets ruigs en agressiefs aan die bak. Heel jammer, want ik vind het een leuk uitziende auto.

Over groen gesproken, ik vind die kleur bij de M4 competition (ook groen) wel erg gaaf zeg. Vrij unieke kleur naar mijn beleving.

Maar doet Ford nog aan RS?

10. janter

Leuk Bevonden:
    115
    Giulia vind ik ook gaaf ogen. Eens wat anders dan de 'standaard' 3 premium merken uit Duitsland. Stelvio mag er ook zijn. Al weet ik bij beide niet goed hoe het interieur eruit ziet.

Wat ik een ontzettend gave Alfa vind is toch echt wel de Brera. Prachtige auto met zijn meerdere koplampen en 4 uitlaten. Persoonlijk vind ik 'm ook echt super leuk rijden. Wellicht komt dat door zijn gewicht haha, al is dat misschien een vreemde uitspraak bij velen. Het moet toch licht en snel zijn geloof ik :+.

Deel Deze Pagina