1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel benieuwd wat voor pimp bak je hebt dan.

de rest van de post, sorry haha

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zie ik dan 9 van de 10 keer als een auto pech heeft langs de weg het een seat is? mn buurman heeft ook een seat en als het gaat vriezen start hij gewoon niet meer.
    Seat wordt langzaamaan wel beter ja maar ze krijgen altijd de oude motoren van vw en audi plus de afwerking tussen seat en vw is nogsteeds een zeer groot verschil.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
    Idd wel een geinig karretje. Ik wil sowieso wel een sportief ogende auto aanschaffen. Wat ik eigenlijk vooral haat zijn die vierkante blokken die je af en toe op de weg ziet rijden, vreselijk.

4. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG jij geloofd dat? Seat Krijgt oude motoren?? haha
    Je denkt zeker ook dat de beste motoren naar audi gingen en daarna volkswage en toen seat.

Afwerking? Je zegt dingen die je niet eens weet? Weet je wat een standaart Exilo of Leon kost? Afwerking in een Ibiza is ook niks mis mee hoor?

Seat maakt gewoon A klassen auto's. Ze hebben nu ook gewoon goede modellen ze hebben de erosa ( polo) eruit gekicked en verder is alles okee

5. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Seat krijgt echt niet de oude VW en Audi motoren. Ze krijgen namelijk gewoon dezelfde modellen. Het komt echter weleens voor dat men eerst een type motor uitprobeerd bij VW, om te kijken of het aanslaat voordat men het naar Seat brengt. Echter, dit gaat vaak enkel om een aantal maanden.

Ik heb zelf 3 jaar bij Seat gewerkt en ben ook in de fabriek in Barcelona geweest. Allemaal VW en Audi onderdelen. De nieuwe Seat Exeo is bijvoorbeeld in alle opzichten een Audi A4. En zo is de nieuwe VW Polo zelfs op de basis van de Ibiza gebouwd!!

En tja, dat soort opmerkingen zoals 9 van de 10 auto's die ik langs de weg zie staan zijn Seat heeft niemand wat aan. Als je met deze opmerking aan wilt geven dat Seat volgens jou een slechte auto is, dan geef je hier ook mee aan dat VW een slechte auto is, het zijn namelijk dezelfde technieken en materialen. VW zet zich meer neer als een luxe merk en Seat is het sportieve merk.

Voor de Ibiza liefhebbers onder ons. Dit is een Ibiza met een Cupra kit die wij in de showroom hadden staan.

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  6. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Een spoiler op zo'n type, en dan ook nog is nieuwe auto zetten is wat mij betreft echt fail :x

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wat kost zo een Ibiza in die uitvoering?
    Vind hem er wel strak uitzien zo. Heeft wat ruigs, sportief, maar niet te extreem.

9. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2500 euro extra op elk model leverbaar! Voor alleen de kappen in kleur

Wat is er mis mee? Het is een bescheiden spoiler?

Laatst bewerkt: 25 jul 2009
  10. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je een orginele radio/cd/mp3 speler voor de new ibiza kan kopen? Dus niet de auto dealer maar ergens anders?

11. sleep

sleep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zijn niet los leverbaar, had ik ook al naar geinformeerd |:- jammer maarja nu wel een Pioneer systeem besteld met navigatie die doen ze er voor mij in !

Hoelang moet je nog wachten?!

12. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    mijn Golf 4 uit 98? Ik moet hem wegdoen helaas... heb hem vorig jaar gekocht voor 5750,-. Hij heeft nog een kleine beurt en apk keuring nodig, verder helemaal in orde. Ben verliefd op die auto, baal er goed van dat ie weg moet.

13. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de orginele wel kunnen bestellen. De autodealer heeft ze gewoon op voorraad. Ik betaal 299 euro voor radio/cd/mp3. Best veel maar ja, het maakt je dashboard compleet en het is 1 van die dingen die wel belangrijk was. Daardoor was de auto wel 4000 euro goedkoper.

Ook heb ik de kleurcode gevraagt en ik ga mijn spiegelkappen spuiten, deurgrepen en die onderbumper op de kont die ook niet gespoten is :p

Navigatie heb ik liever op de Tomtom, ik hou van dat ding :p
    Maar wat heb je betaald voor die Pioneer systeem?

ps. Ik moet nog 2 weken wachten, maar de auto is gemaakt voor de fabriek sluit voor de vakantie, dus hij is onderweg met de boot vanuit Barcelona, jammer dat het zolang duurt alleen.....

Laatst bewerkt: 11 aug 2009
  14. sleep

sleep Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. raar dan lopen ze mij de verkeerde informatie te verkopen maarja.

Mijn pioneer set koste 600 euro , best wel prijzig maar normaal kost hij 1100 , wat connecties wel niet kunnen doen he.

Heb jij toevalig geinformeerd in wat het kost om je handgrepen en kappen mee te spuiten? ben wel benieuwd! had zelf wel gevraagd naar een carbon sticker op het dak dat koste 395 zag er zeker strak uit op een witte :thumbs: maarja dan kan later ook nog altijd!

succes met wachten, ben mezelf ook de hele tijd aan het verheerlijken met foto's

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.637
    Heb je de deurgrepen in een andere kleur laten spuiten dan de rest, of in dezelfde kleur?
    En met de achterkant, bedoel je dan het zwarte gedeelte in het midden? Dat ziet er juist mooi uit :eek:

Anyway, kan niet wachten op je foto's.
    Ik krijg mijn Corsa 1 september btw! Zal wel wat foto's plaatsen :D.
    Echt een koopje geweest.

16. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde man! Elke keer foto's kijken. Ik krijg er geen genoeg van. Kan je anders je msn sturen per pm? Dan kunnen we elkaar ook up to date houden. Zal wel vet zijn.
    De lak kan de seat dealer niet leveren. Je krijgt een kleurcode en dan kan je naar een spuiterij. Ik denk dat hun het voor een klein bedrag wel spuiten. Je haald je kappen eraf en je deurgrepen en klaar :p

Die stickers op de kap en dak is idd wel erg vet. Bij mijn seat dealer staat er 1 die is alleen mat zwart. Die is ook erg vet. Maar ik heb voor een zwarte auto gekozen omdat als ik hem wil verkopen, dat het gemakkelijker gaat dan bij een witte.

Ik neem aan dat je op die witte sport ibiza keek :p Nee ik bedoel dat onderaan de bumper.
    Check de foto maar: [​IMG]
    En ik denk dat ik ze dezelfde kleur spuit. Wat zou goed staan op zwart voor de rest :p?

Laatst bewerkt: 12 aug 2009
  17. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm bij de dealer zeiden ze dat het erg moeilijk is de handgrepen te spuiten en te demonteren en monteren. Dus ik hou het nu nog op de spiegelkappen en misschien neem ik de orginele spoiler. Die kost 149 euro ongespoten! Maar die is echt super nice!

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Je gaat toch niet zelf spuiten hoop ik (met spuitbussen)?

19. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha neej xD Ik heb zo mijn connecties :p

20. Dsquared

Dsquared Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn nieuwe seat ibiza binnen! Hier wat snellen pics. Betere komen binnekort:

Rolan R48 17*Inch velgen
    Radio/cd/mp3 speler

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina