Die Alfa is er helaas alleen maar met 150 PK in dieselvorm.
Leasen biedt mijn toekomstige baan niet aan. Let wel op: het is vooral voor mijn baan dat ik die auto koop. Hij moet mij dus ook niet in de steek laten. Iets wat bij een auto van 10 jaar sneller kan gebeuren.
Ik vind mijzelf niet de beste chauffeur, absoluut niet. Dat is ook de reden dat ik 2e hands wil gaan rijden. Daarnaast is verzekering voor een Leon en Ibiza goed te doen met mijn leeftijd All Risk. Bij Unive pak ik 4 jaar vanwege mijn huidige brommerverzekering en kom ik op 149 euro all risk per maand.
Daarnaast denk ik dat je over mijn baan hebt gelezen. Met de vooruitzichten kan ik 10000 euro per jaar gebruiken voor mijn vervoer. Dit is Netto, aangezien mijn salaris rond de 25000 per jaar wordt excl. deze onkosten vergoeding en deze bovenop mijn salaris komt waar dan weer ongeveer 1/3 van af gaat.
Daarnaast wil ik als ik dagelijks 2 tot 2,5 uur in een auto zit ook gewoon goed en lekker rijden.
Je optie voor een auto van 10 jaar is dan ook niet reeel
Hoe zit het met prive leasen? Dan zit ik alsnog met een bijtelling waar ik niet veel aan heb in mijn geval.
Dit zijn trouwens allemaal vooruitzichten he, het is niet zo dat ik meteen die auto haal. Mijn 1e gesprek was prima, mijn 2e gesprek komt er aan.
Klik om te vergroten...