Ben sowieso op zoek naar een kleine auto. Fiat Punto vind ik nog best leuk voor als eerste auto. Golfjes vind ik dan weer totaal niks.
Vond deze best goed uitzien zo van buiten, maar je ziet natuurlijk nooit of er dingen aan mankeren op een foto. Ziet er sportief uit, en kleur bevalt me wel.
Nee, school doe ik met het OV. Heb hem nergens speciaal voor nodig, maar het is gewoon handig als je er de beschikking over hebt. Dat je snel even ergens heen kunt, of met uitgaan bobben. Zo'n dingen dus.
Nouja, een vriend van me kocht een auto voor €4000,- en die heeft er veel problemen mee gehad, terwijl een andere vriend een auto van €700,- heeft waarmee hij na een jaar nog geen noemswaardige problemen heeft gehad.
Denk dat je er een beetje geluk mee moet hebben.
In principe hoop ik 2 of 3 jaar met de auto te doen, om daarna een iets duurdere te kopen. Maar het liefste heb ik dus al deze zomer een auto, en niet veel behoefte eraan om nog verder te sparen. Tenzij ik echt een leuke auto tegenkom van pakweg €1700/1800, dan wil ik best nog 300 erbij doen, maar zo opzich vind ik €1500,- wel genoeg voor mijn eerste auto.
Laatst bewerkt: 10 mei 2010