1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Auto kopen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Martijnn, 25 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heeft hij geen garage om in te slapen Alonso?

Mooie auto, en die 7-bak van Mercedes is inderdaad leuk. Echter heb ik zelf een afkeer tegen Mercedes en zou ik hem nooit kopen (ook niet kunnen betalen voorlopig, dat terzijde).

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mooie auto idd, alleen ben ook geen Mercedes fan:+
    En zo'n auto past ook niet echt in zo'n buurt imo tbh...

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wtf heb nog nooit zo'n lelijke mercedes gezien 8)

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met de R klasse 1 van de mindere idd.
    Al heeft mercedes wel een aantal modellen die me wel aanspreken :)

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een golddigger bak zeg, sorry:+

6. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die 3e foto 8)

Lelijk, maar dat is mijn mening ;)

7. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Idd dan worden er snel vragen gesteld.. :+

Go Ahead Eagles auto is verkocht zo te zien?

8. MartijnB

MartijnB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer hier bijna niet, maar lees veel en hier wil ik toch op reageren. Ik heb een aantal maanden terug voor precies dezelfde opties gekeken.

De Audi A1 is voor mij vrij snel afgevallen. Leuke wagen, als je de juiste opties neemt. Juist met die goede opties, wordt de prijs erg hoog. Tevens vind ik het téveel op een kleine A3 lijken, in plaats van een eigen 'smoel' te hebben.

In de DS3 heb ik een proefrit gemaakt. Erg leuke auto, zeker ook sportief. Voor mij was de auto te laag (ik ben 1,93m), maar vooral van het interieur was ik erg onder de indruk. Hip en modern, niet wat ik van Citroen had verwacht! Ik heb uiteindelijk niet voor deze optie gekozen, omdat ik (vooral als hij ernaast stond) de auto op een platgeslagen C3 vind lijken.

Uiteindelijk heb ik voor de MiTo gekozen. Na een proefrit te hebben gemaakt, het interieur én exterieur goed gezien te hebben was ik op slag verliefd. Ik vond het érg lekker rijden! Daarnaast vond ik het een pluspunt dat dit ook een 'eigen' auto was, in plaats van een variant op een ander model.

@ de opmerking dat een MiTo een vrouwenauto is:

Dat vinden mensen/mannen van dit hele segment al snel. Je kan me niet vertellen dat de MiTo een vrouwenauto is en de DS3 met de zebradak/vloermatten-optie een mannenauto met een fris gezicht. Het gaat erom wat je zelf van de auto maakt.

Een strak zwarte DS3 met 17/18 inch velgen en 155 pk vind ik niet vrouwelijk, net als een Titanium grijze Mito QV met 18 inch spaakvelgen.

Goed, ieder zijn ding natuurlijk!

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zelf rij ik in een gele Fiat Seicento Sporting + Abarth pakket.

14" velgen (175/50) , achter spoiler , zij-skirts , Elektrische schuif/kantel dak.
    De auto ziet er een stuk strakker uit dan de gewone Seicento's die rond rijden.

10. Rickkkkk

Rickkkkk Active Member

Leuk Bevonden:
    56
    @MartijnB: De Mito is overigens wel verkozen tot gay auto van het jaar in 2009 dacht ik.

11. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dan is het toch juist een mannen auto? ;)

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Één van die gasten rijd zelf in een Toyota Prius :lol:

13. MartijnB

MartijnB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt! Je weet dat in 2006 de Aston Martin DB9 Volante gay car of the year is geworden? Homo's kunnen auto's namelijk ook gewoon mooi vinden :p

Nieuwsbericht:
    'Het is inmiddels een soort traditie geworden dat het Franse Ledorga aan het begin van het jaar hun Gay car of the year bekend maken. En dit jaar is de gelukkige winnaar de guitige MiTo van Alfa Romeo. Op ruime afstand van de MiTo kwam de Volkswagen Scirocco op de tweede plaats en derde is de Lancia Delta.'

Als ik me daar wat van aan zou trekken had ik wel een afzichtelijke stationwagen gekocht met een dakkoffer erop. Veel mannelijker kan niet toch?

Wat ik zei, de MiTo kan best een vrouwenauto zijn, ik ontken ook niet dat het voor vrouwen een aantrekkelijke auto zal zijn. Het punt dat ik wil maken is dat het nog altijd om de auto zelf gaat. De opmerking 'Die auto is een vrouwenauto' vind ik zo vermoeiend.

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Koop je een auto van bijna 60.000 eu en woon je alsnog in zon paupere buurt :emo:

Volgens mij is die auto de helft van het huis waard.

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Lol, alsof je niet in een normale rijtjes huis mag wonen en tegelijkertijd in een mercedes kan rijden.

Als zijn ouders nou het niet groter hoeven hebben?

Fijne buren, prima locatie en leuk huis > groot vrijstaand huis voor mij hoor.....

16. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    True, maar als je dan toch 60K spendeert aan een auto, waarom dan in godsnaam het meest lelijk gebakje dat je kan vinden?

Voordat iemand 'm in kopt. Mijn auto is ook lelijk, maar ik weet dat ie lelijk is

17. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wil ook die velgen gaan halen voor mijn golf. Op het moment nog 18'' audi a8 velgen erop liggen maar die heb hun beste tijd wel gehad.

18. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ach welnee, als je een G klasse een mooie auto vind en je kan hem kopen, waarom niet? Vind hem zelf niet eens zo lelijk, alleen komt hij op mij een beetje over als zo'n drugs dealer bak :+

19. JeePee

JeePee Guest

Niks tegen de G-klasse. Dat zijn de dikste Merc's ;) GLK daarentegen...

20. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ach.. G, GLK, Gblabla.. tis allemaal dezelfde laken een pak :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina