Je steekt zelf steeds een kletsverhaal af dat je zelf een geweldige cv hebt en daarom betere kansen hebt om een dergelijke auto te kunnen kopen. Je studie heeft geen reet te maken met welke auto je kunt rijden. Ik ken mensen die absoluut geen opleiding hebben gehad maar wel elke 3 jaar een nieuwe 3 serie kopen.
-
Wel lastig hé? Als je een verhaal leest dat je eigenlijk niet begrijpt? Misschien moet je het nog eens doornemen en dan rustig nadenken over je antwoord. Je maakt jezelf voor mij namelijk nogal belachelijk door te doen alsof een opleiding niet belangrijk is voor de auto die je kan kopen. Maarja omdat je het niet begrijpt, of omdat je alleen maar kijkt naar je vriendenkring waarin een paar vrienden een leuke auto hebben zonder dat zij een goed cv hebben en degene met een cv juist degene zijn die niks bereiken. Een goed cv (dus een sterk diploma icm andere zaken die jou een meerwaarde geven voor de werkgever). Die vergroten de kansen dat je een leuke baan vind met bijpassend salaris. Een hoger salaris, en betere doorstroom mogelijkheden. Wellicht zal je nu je dit leest nog eens achter je nek krabben dat je al zo snel je studie hebt opgegeven omdat je dacht dat een cv niks waard was -
Als ik een dergelijke premium auto zou kopen zou ik er inderdaad ten volste van willen genieten en ook een flink aantal pk's willen hebben. Ik zou me wat minder premium voelen als ik er door een nieuw tdi van VW uitgereden zou worden bij een tussensprint.
-
prachtig die arrogantie van jou, dat je dingen die jezelf belachelijk vind op mij projecteert!. Schitterend, je zit dus nog steeds in de leeftijd dat je wedstrijdjes doet met mensen bij het stoplicht ofzo? Zelf wil ik vooral rijgenot hebben, aangezien de snelweg van NL max 120 toe laat (straks wellicht enkele trajecten met 130) denk ik dat ik hier toch wat nuchterder ben
En iedereen kan een Ferrari kopen, die beginnen 2e hands al bij 35k ofzo. Maar het ding onderhouden is een 2e. Beurtjes kunnen al snel oplopen tussen een 3000 en 4000 euro, en je kosten per kilometer zijn dan ook niet mals.
Maar kennelijk maakt dat voor jou allemaal niet uit, jij kent geen afschrijving onderhoud en vaste lasten, de aankoop is voor jou het enige wat telt.
-
Jup en iedereen kan straks als er commerciële ruimtevluchten worden aangeboden naar de maan gebruik daar van maken. Dat beurten al snel kunnen oplopen weet ik ook wel. Ik heb een jaar in een leuke 2de hands Volvo gereden, zal je wel niet geloven omdat studenten zoiets natuurlijk niet kunnen betalen. Ja toen was ik nog student, geen vast bijbaant. In de zomervakantie bikkelen was al genoeg..-
Leuk hoor een BMW rijden terwijl je in een huurhuisje zit op aardappelkratjes en voor nog geen 500 euro aan meubels hebt. Ik wist (en weet) het wel.
- is het fijn om alles zo zwart-wit te zien?-
Feit is dat je waarschijnlijk al een volwassen vent begint te worden en door hard werken minimaal de helft van die BMW al op je bankrekening had kunnen hebben. Zoiets heet een droom hebben en er voor willen gaan, niet wachten tot je de juiste cv hebt of die dikke baan. Mensen die echt iets willen bereiken dat gewoon, ongeacht welke hindernissen ze daarvoor moeten nemen. Die wilskracht ontbreekt het jou volgens mij al aan, want een timmerman kan in jouw ogen geen BMW rijden.
- Van die dure BMW met een 6 cilinder inhoud zeker? Laten we er ook meteen een mooie sporteditie van maken, dure velgen... Het laatste stukje van je laatste alinea kan slechts beantwoorden met "slap gelul "Klik om te vergroten...