Je hebt gelijk. Sparta Praag is een hele goede ploeg met veel kwaliteit. Dit hebben we niet zomaar gewonnen. Ik denk dat Sparta op dezelfde hoogte als Ajax staat. En FC Thun...daar weet ik niks over
Laten we het er maar gewoon op houden, dat als iemand niet voor Feyenoord is (maar voor een andere club), diegene een nepsupporter is. Tenminste dat vind jij. Tegen zoveel onnozelheid kan ik niet op, dus ik staak de discussie bij deze. en ik dacht dat jij Ajax haatte vanwege zijn arrogantie. De pot verwijt de ketel..................
Pff, wordt moe van jullie gezeur zeg. Mooie 2de helft gisteren, gelukkig gewonnen maar ik vond met name Rosenberg super slecht spelen. Hij heeft, en ik heb er op gelet, nauwelijks een bal bij zich kunnen houden af kunnen passen zonder de bal te verliezen. De enige bal die hij echt goed raakte, was toen hij hem in het goal schoot (en dan bedoel ik toen de bal al in het goal had gelegen, maar hij hem uit vreugde er voor de grap nog is intrapte.) Bovendien kwam hij niet erg kritisch over, hij stond een beetje te lachen, niet heel erg geconcentreerd lijk hij, maar dat kan aan mij liggen. Anyway, Ajax heeft gewonnen en gelukkig goed geloot. Ik ben enkele keren in Thun (zwitserland) geweest, en als eht stadion net zoveel voorstelt als de club zelf (ter vergelijking: De vijverberg is een groot stadion daarmee vergeleken) dan heeft Ajax die al binnen. (kan zijn dat ze een nieuw stadion hebben hoor)
Dan zal je weer net zien dat ajax van arsenal wint en van thun verliest of gelijk tegenspeeld... Het zal niet de 1e keer zijn dat een nederlandse club het zo zal doen.
drama dat zo ploeg uit zwisterland in de champiosn ? league speelt dan kan je beter nog Feyenoord of Az mee laten doen tjonge jonge
Sparta Praag is goed OMDAT ze 2x van Feyenoord hebben gewonnen. Verder vind ik deze loting teleurstellend voor Ajax. Weer tegen Arsenal. Valt me op dat ze (vrijwel) nooit tegen Barcelona of Real Madrid moeten. Het is of Arsenal of AC Milan of Inter.
Vind ik dan persoonlijk helemaal niet arrogant, Ajax won ook van Feyenoord. Ajax mag niet klagen, PSV wel. Al zullen beide teams het moeilijk krijgen, maar dat zal altijd zo zijn in de CL.
Het zou me inderdaad niks verbazen als het zo gaat. Vorig jaar dacht men ook even makkelijk van maccabi tel aviv te winnen, maar dat werd ook een pijnlijke nederlaag. Als ze net zo spelen als gisteren tweede helft komt het wel goed, maar zoals ze in de eerste helft speelden was niks en zal ook tegen clubs als Thun problemen opleveren.
Moeten PSV en Ajax hun eerste wedstrijd uit of thuis spelen??? En tegen wie spelen ze hun eerste wedstrijd??
Kijk dat had ik niet eens in mijn achterhoofd.... Ik wist dat het wel zat keren gebeurd is niet alleen bij ajax maar ook bij psv enz.
Van het niveau kan idd Feyenoord of AZ beter CL spelen maar dan zou ook zowat de hele Premier League,Seria A en de Spaanse Competite in de Cl mogen spelen Het is niet voor niets een europeese beker dus ik vind dat clubs als thun,Bratislava,Trondheim,Anderlecht etc er ook gewoon inhoren edit//trouwens wel leuk dat de 2 halve finales van vorig jaar nu al in de groepsfase worden gespeeld
Ajax speelt hun eerste wedstrijd tegen Sparta Praag, uit. PSV speelt eerste wedstrijd thuis tegen Schalke '04. De uitslag als die nog niet gepost is;
Tuurlijk joh. _0/ Nou nou, Anderlecht in éen adem noemen met Bratislave, Trondheim en Thun is een belediging voor Anderlecht.
Zoiets noemen ze ook wel lotingen vriend... Maar maakt mij niet uit als het beessie maar een naam heb zei mijn opa altijd een ding in dit geval... maar jah ff over voetbal... Koné wordt verhuurt aan Pisvee, imo zijn de roda fans terecht boos maar wie wordt zijn vervanger? 1 of andere Hongaar waarschijnlijk Juhasz maar misschien gaat dat niet door het is nog onzeker.
Volg je het nieuws niet? Vanmiddag was de loting + alle wedstrijden. Chelsea heeft dit jaar dus de CL gewonnen :{