1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

18 is niet veel voor een spits

of ben ik verwend met kalou en kuyt :+

2. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Der van uitgaande dat die groeit bij ajax zal die vanzelf meer gaan scoren. Het is tenslotte nog een jong spelertje.

3. mars15

mars15 Guest

Gloryhunters!

Aanstaande zondag staat de belangrijkste en meest beladen wedstrijd van Nederland op het programma; De Klassieker. De 1.600 kaarten voor het uitvak werden dan ook probleemloos aan de man gebracht. Wat schetste echter onze verbazing toen wij vanochtend de krant opensloegen? In diverse dagbladen stond namelijk een advertentie van Ajax waarin zij de gloryhunters in den lande oproept om de laatste kaarten voor deze wedstrijd te kopen.

De club uit Neerlands grootste poel des verderfs heeft dus een aantal advertenties nodig om de wedstrijd tegen de aartsrivaal voor een uitverkocht stadion te spelen. Een overwinning tegen RBC is voor de vele gloryhunters die de club rijk is, blijkbaar nog niet genoeg om de evenementenhal vol te krijgen.

Aan ons de taak om vanaf morgen aan heel Nederland te laten zien dat wij onze club wel hondstrouw volgen. Morgen sluit het elftal namelijk de voorbereiding op de beladen wedstrijd af met een training naast De Kuip. Wij roepen bij deze nogmaals alle supporters op om deze training, die om 10h30 aanvangt, te bezoeken. Op deze wijze steunen we de jongens die het zondag voor ons moeten doen en laten we ze merken wat er van ze verwacht wordt: bloed aan de paal!

4. The-Dentist

The-Dentist Legalize it

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord trouw? Laat me niet lachen man.
    Vorig jaar toen Feyenoord thuis tijdens de 60e minuut met 2-0 achterstond tegen FC Utrecht liep het halve stadion leeg, noem je dat trouw?????
    Daarbij verkoopt Ajax elk jaar de meeste seizoenskaarten, en als Feyenoord overigens een keer achterstaat worden ze in de kuip net zo hard uitgefloten.
    Relatief begrip dat trouw zijn van die Feyenoorders.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Er is vandaag de 40.000e seizoenskaart bij ajax verkocht.
    Denk niet dat feyenoord dat heeft.

6. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    Huppa dat was weer een mooie ouderwetse ADO wedstrijd, lekker aanvallend en Winnen van hereveen *)

7. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    gast seriues get alife dit is echt achterlijk

8. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    @ the only ego , je kan eigenlijk niet anders verwachten van dit soort figuren.
    Moet je maar eens opletten als er een tegen doelpunt in de kuip gemaakt wordt, en dan die reactie van het 'publiek'.
    Het aantal opgestoken middelvingers is niet te tellen, en de door xtc opgezwollen oogballen vallen er bijna uit van woede.
    Zal wel aan mij liggen, maar 't is niet mijn manier om voetbal te beleven.

9. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Jah verdomme :mad:

10. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah idd maar om dan dit topic een beetje te gaan gebruiken voor het spuien van zijn achterlijke mening...Zie der het nut niet van en tis hem al vaker gemeld dat ie moet nokken met dit soort posts.

ps: jah ik ben in een slechte bui vanavond ;)

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Dat krijg je ervan als Feyenoord al jarenlang niet op niveau presteert. De eeuwige klassieker is (vanuit ajax' gezichtspunt ) gedegradeerd tot een wedstrijd van een topclub tegen een wannabee subtopper.

12. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    lekkerbek mijn held _O_

13. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord wordt nooit uitgefloten, en als ze uitgefloten worden is dat een hele kleine groep. Daarnaast was ook de Arena al vroeg voor tijd leeg bij Ajax - Heerenveen. De eerstvolgende Europese wedstrijd zong men "You'll never walk alone"... _0/

En dan nog: als er IETS niks zegt over de trouwheid van supporters is het wel hoeveel seizoenskaarten er verkocht zijn.
    Wannabe subtopper? Toe maar. Feyenoord is echt wel een topclub. Zeg, wanneer heeft jouw ploegie voor het laatst een Europese hoofdprijs gepakt? :confused:

Overigens lekker hypocriet om mars15 te beschuldigen van 'asociaal postgedrag' terwijl je zelf loopt te trollen. Dat zijn posts nou niet aansluiten bij jouw Ajax-veilig-achter-de-buis belevingswereldje is niet zijn probleem... :{
    Wat is hier nou weer achterlijk aan? Komt gewoon van een Feyenoord site hoor.

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  14. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    erhm drone mensen die niet naar het stadion gingen waren toch nep suporters ?

ennuh waarom speelt feyenoord de eerst komende eufa wedstrijd zonder publiek als het toch allemaal trouwe honden zijn die nooit iets verkeerds doen

en als we het dan toch hebben over een "topclub" why the hell presteren ze dan zo ondermaats.

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik niet. :)
    UEFA, niet eufa. Ik heb nergens gezegd dat ze nooit iets verkeerds doen. :{
    Ondermaats en toch altijd bij de top 3 eindigen, op vorig seizoen na. Ben je overigens vergeten dat na 75% van de competitie Feyenoord en Ajax op gelijke hoogte stonden? :{ En het is inderdaad waar dat Feyenoord te slecht presteert, maar dat maakt het niet meteen een wannabe subtopper. Naast Ajax en PSV is er geen enkele ploeg beter of even goed als Feyenoord.

16. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    ik genoot meer van het spel van AZ dan van feyenoord.Het is constant met de hakken over de sloot krap aan en de steun tov van de trainer was ook niet echt groot te noemen.

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En terecht...

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    je wou zeggen dat het vertrouwens in jullie trainer wel groot was?(heb je idd niet gezegt maar komt er wel beetje op neer)en toch vind ik niet dat je kan zeggen dat ajax wel een top club is en feyenoord niet.(het aankoop beleid van feyenoord is de afgelopen jaren echt drama gebleken)

19. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat iemand op de samenvatting gaat wachten. Toch maar ff een spoilertje. Supercup: Liverpool - CSKA Moskou
    3 - 1

Was trouwens een vrij saaie wedstrijd :{

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    robben is weer gebleseert....(staat op voetbalprimeur) het is onzeker of hij de kwalificatiewedstrijd kan spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina