1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :mad: das shit!
    Alhoewel, zonder hem moet het ook lukken, want we moeten tegen armenie en ????

2. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    en andorra,ja zonder hem moet lukken maar er is nog niet veel duidelijk over zijn blessure alleen dat het om zijn voet gaat en dat hij dit weekend niet gaat spelen.

en waarom is echt heitinga geselecteerd? |:- hem vind ik echt slecht hij is uit vorm en speelt niet eens neem dan van bommel ofzo

Laatst bewerkt: 26 aug 2005
  3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd, ik vind het echt belachelijk dat van bommel niet geselecteerd is. Ik heb het idee dat het gewoon allemaal vriendjes politiek is. Hij selecteerd wel heitinga (die is idd totaal uit vorm) en maduro en weet ik wie allemaal. Gewoon belachelijk!

En ja, Wat had robben de vorige keer toen hij gebleseerd was??, was dat wat aan zijn knie of ook aan zijn voet. want hij is nogal blessure gevoelig volgens mij.

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja klopt heel blesure gevoelig hij had geloof ik al een keer eerder last van z'n voet(ook van z'n knie geloof ik) maar beetje raar van van basten maarja zolang hij wint mogen we eigelijk geen critiek hebben maar toch vind ik het raar.

morgen gaan we zien of any van der meyde naar everton gaat(vandaag medische keuring gehad.)

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt, zolang hij wint mogen we niet zeiken. De winnaar heeft toch altijd gelijk ;) . Maar ik kan het niet begrijpen waarom hij van Bommel voor de zoveelste keer net selecteerd.

En over van der meyde, die heeft volgens mij al getekend. Maarjah, als hij bij Everton aan spelen toe komt, kan hij zich bewijzen bij van Basten, en speelt hij binnenkort ook wel in het nederlands elftal.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik denk het niet hij speelt voor en daar hebben we al zoveel goede spelers en als van bommel er zelfs al niet meer in komt....

7. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ik heb het idee dat Van basten hem (van bommel) gewoon niet moet. Ik weet het niet, ik vind het maar raar. Want Van Bommel speelde toch echt niet slecht in het nederlands elftal he. En bij PSV en Barca doet/deed hij het dacht ik ook niet slecht.

Maarjah, Van Basten heeft natuurlijk ook wel wat goeie dingen gedaan. Hij heeft namelijk de opa's uit het elftal gelaten. Dat is iets van Advocaat nagelaten heeft. Zoals kluivert, De Boer, Davids. Hij heeft het elftal verjongt. Maar je moet toch wel nog een paar ervaren spelers in je elftal houden vind ik. (en daar is toch weer..... Van Bommel een ideale man voor)

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    je moet een goede mengvorm vinden vind ik en van basten heeft weer het andere uiterste.ik denk dat davids als hij weer speelt er best weer bij kan

9. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie Feyenoorders kunnen wel snel happen hoor. Was gewoon gechargeerd.

Trouwens Europese hoofdprijs? Bedoel je niet troostprijs ;) (nu niet weer happen he)

Verschil is dat ik loop te dollen en dat jullie het serieus menen. Van mij mag Feyenoord de Uefa cup winnen. Ik zal dan trots zijn dat een Nederlandse club dat gepresteerd heeft. Blijkbaar gunnen jullie dit Ajax niet.

10. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig heeft Zwolle het wel goed gedaan vanavond :'-(

Klere zooi... Eindhoven moest een eitje zijn .......

11. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop gewoon dat het zondag een leuke wedstrijd word. als feyenoord zou winnen zou dat zwaar relax zijn en beetje plagen is altijd leuk maar om er nou op een forum ruzie over te maken nee zo ben ik niet

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom schenken ze allemaal palm bier in de Kuip?
    Ook speciaal als er niets te vieren is.
    Die moest even :'-)

13. mars15

mars15 Guest

we zien het morgen wel de uitslag

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heerlijke opmerking _O_

Over het Nederlands elftal vind ik wel dat een speler als Davids er best in kan spelen. Zo heb je iig een hoop ervaring en kwaliteit op het middenveld. Van Robben is erg jammer maar hij moet echt meer leren omgaan met overtredingen als dat Cruijff vroeger altijd deed. Die was een tegenstander altijd te vroeg af, en hing al met zn poten in de lucht voordat die tegenstander ook maar iets smerigs in zn kop haalde. Dat moet Robben ook leren.

15. mars15

mars15 Guest

16. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    seriues gast moet dit nou ? ik erger me echt stront dood aan je.KAP met die kinderachte posts van je.Ga lekker op een anti ajax forum spammen ofzo.

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Arouna Kone zal zondag worden gespaard in de wedstrijd tegen Roda. Dat zegt PSV-trainer Guus Hiddink. Koné had zelf aangegeven liever niet te willen spelen tegen zijn oud-clubgenoten.

Canadees Occean in beeld bij Roda
    Roda JC heeft in de zoektocht naar een vervanger voor de naar PSV vetrokken Arouna Koné zijn pijlen gericht op de 23-jarige Canadees Oliver Occean. De 1,86 meter lange spits komt uit voor het Noorse Odd Grenland en scoorde 17 keer in 29 wedstrijden.

Commisaris technische zaken Arnold Hendriks gaat hem morgen bekijken. De Kerkradenaren hebben momenteel ook nog de Zweedse aanvaller Lukanovic op proef. Roda JC hoort maandag of MTK Boedapest het door Hendriks uitgebrachte bod op de Hongaarse verdediger Roland Juhász (22) accepteert.

18. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
  19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vorig seizoen bij Ajax inderdaad totaal niet zo.

Doelpunten vlak voor het einde van de wedstrijd, seizoen 04/05:
    Verder was het spel van Ajax ook totaal niet aantrekkelijk vorig seizoen, en de steun aan de trainer was al helemaal niet groot. Dus...

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    In de lijst 'lucky goals' ontbreekt FC Den Bosch thuis nog. Toen scoorde ze pas in blessuretijd twee keer.

Als je naar de kwaliteit kijkt dan zou Ajax het morgen moeten winnen van Feyenoord. Nadeel voor Ajax is misschien dat ze een drukke week hadden afgelopen week.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina