1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Laatste training

Vanmorgen vond de laatste training plaats in aanloop naar de Klassieker, die morgen in de Amsterdam Arena gespeeld wordt. Aan de oproep om massaal naar de training te komen was redelijk gehoor gegeven.

Een aantal supporters maakten de spelers duidelijk hoe ze Feyenoord morgen in 'Neerlands grootste poel des verderfs' willen zien. Met bezieling, inzet en ieder Amsterdams been moet afgezaagd worden. De spelers hoorden het aan en begrepen de boodschap.

Karim Saidi kreeg na afloop van de training een Palestijns shirt van een aantal supporters, welke hij direct aantrok.

2. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax had vorig jaar ook een dramatisch seizoen, maar herpakte zich gelukkig nog en speelt nu toch weer Champions leage. Dit jaar onder Blind wordt het hopelijk allemaal wat leuker om naar te kijken bij ajax.

3. mars15

mars15 Guest

27-08-2005: Enorme veiligheidsmaatregelen rondom Klassieker
    [Bron: rnw.nl]

Bij de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord worden zondag extreme veiligheidsmaatregelen getroffen. De Amsterdamse politie zet nog meer agenten in dan bij een normale risicowedstrijd. Er zijn onder anderen ME'ers aanwezig die aan de hand van foto's jacht gaan maken op tientallen notoire Ajax-hooligans. Verder wordt er alles aan gedaan om de Rotterdamse supporters onderweg naar het Ajax-stadion rustig te houden. De zestienhonderd Feyenoord-aanhangers komen met twee treinen naar de wedstrijd. De treinen zullen op de voet worden gevolgd door een helikopter. Een deel van het overige treinverkeer wordt vanwege de operatie tijdelijk stilgelegd. Verder zijn er in het stadion afscheidingen geplaatst tussen de supportersvakken om oogcontact tussen de supporters zoveel mogelijk te voorkomen.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Belachelijk dat het zover heeft moeten komen. Een helikopter die de suporters moet volgen |:- , en dat het overige trein verkeer stil moet worden gelegt :{ . Gewoon belachelijk.

5. mars15

mars15 Guest

ja idd wel erg :D

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en jawel hoor, het is weer zo laat.

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=71952/sc=ff8270

Maar robben is wel bruin gworden:+

wat een waardeloos figuur is 't toch ook.. hij speelt de sterren van de hemel áls hij speelt.. maar ja, het is nog niet zeker, dus hopelijk was dit tikje niet hard genoeg om robben weer wekenlang uit de roulatie te halen.

7. mars15

mars15 Guest

man van glas

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat is Litmanen, tenminste, dat was zijn bijnaam altijd.:)

Robben is overigens wel net zo'n type. Gewoon beetje zwak, maar dat maakt hem niet minder goed als ie weer oké is.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik dacht altijd dat Ferdi Vierklau (leeft hij nog, btw) de man van glas was:+

10. mars15

mars15 Guest

ono is de man van glas

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Is hij inmiddels weer terug in Rotterdam? Ik dacht dat hij niet terug wou ofzo...

12. mars15

mars15 Guest

AZ heeft, onder impuls van Shota Arveladze, Vitesse in het eigen Gelredome een pak slaag gegeven. De ploeg van Louis van Gaal creëerde niet veel kansen, maar scoorde wel vijf keer. De ploeg uit Alkmaar blijft door de overwinning van vanavond ongeslagen.
    Slechts een kwartier had AZ nodig om Vitesse op de knieën te krijgen. Uitgerekend na een opgelegde kans voor de ploeg uit Arnhem kon AZ in de contra-attack tot scoren komen. Een vliegensvlugge counter zorgde voor de openingstreffer van Arveladze. De Georgische spits nam de ploeg uit Almaar op sleeptouw en was bij vier van de vijf treffers betrokken.

Nog voor het rustsignaal was de wedstrijd beslist. Na de openingstreffer kon Arveladze in de rebound ook zijn de tweede treffer van de avond aantekenen. Op slag van rust kopte Kenneth Perez een voorzet van Van Galen binnen en was het onmachtige Vitesse geslagen. De Deense aanvaller bevestigde zijn huidige goede vorm door ook de vierde en vijfde treffer van AZ voor zijn rekening te nemen.

Vitesse probeerde het met name in het eerste bedrijf wel, maar de Arnhemmers vonden keer op keer de uitblinkende doelman Henk Timmer op hun weg. AZ gaat nu samen met RKC Waalwijk aan de leiding in de eredivisie. Met een uitgebalanceerde ploeg, twee aanvallers in topvorm, een fitte Barry van Galen en de rentree van Ron Vlaar, Pius Ikedia en Barry Opdam is de ploeg van trainer Louis van Gaal dit seizoen een serieuze titelkandidaat..

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mars15, het lijkt me wel zo makkelijk om te vermelden wat in de spoiler staat ;)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Erg verrassend. Niet dat AZ won, dat kan je wel verwachten. Maar met zulke cijfers in eht Gelredome vind ik wel vrij bizar

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat mag toch niet:+

16. mars15

mars15 Guest

ik ben slapen en 7 uur er uit en op naar de kuip

landzaat schorsen voor 5 wed minimaal ?

Laatst bewerkt door een moderator: 27 aug 2005
  17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    7 uur eruit al? Ik pas om 8 uur:p

18. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    NAC gaat weer goed :mad:. Nu weer met 1-0 verloren van Sparta, dat al 21 wedstrijden niet meer had gewonnen. Wordt een lastig jaar voor NAC, maar ja de ploeg is ook helemaal bij elkaar gekocht en moet hoop ik nog ingespeeld raken.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    mms://213.8.106.59/330404

plak die link in de adressbalk van je browser en kijk live Ajax - Feyenoord! :cool:

20. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dat werkt niet echt bij mij, ik zie alleen wat geschok en vaag beeld :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina