1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    2-1

_O_

Ben benieuwd naar de samenvatting :).

2. mars15

mars15 Guest

en iedereen zeggen dat ajax wel ff ging winnen van Feyenoord :)

3. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Jongen, Geert den Ouden heeft gezegd: Feyenoord heeft meer kwaliteit in huis...

...dat moeten we dan maar als waarheid aannemen :+.

4. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen. Gisteren bij De Wedstrijden op Talpa zei Geert den Ouden (ADO Den Haag) dat Feyenoord de favoriet was voor vandaag. Geert heeft dus gelijk gekregen.

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    maarja ik ben blij dat feyenoord heeft gewonnen,maar niet te hard van stapel lopen he iedereen.....een seizoen win je niet met 1 wedstrijd.maar iniedergeval een goed begin van het seizoen.

6. mars15

mars15 Guest

vooral mensen hier in dit topic :p

7. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou veel gedoe over feyenoord en ajax enzo... Twente met 3-1 uit bij Utrecht gewonnen en Heracles thuis met 2-1 van groningen:)

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, verloren van feyenoord, 3 punten die we laten liggen. Maarja, vorig seizoen lieten we ook veel punten aan het begin liggen, terwijl we uiteindelijk toch nog Champions leage voetbal klaarspeelden. En waar eindigde het aan het begin zo sterke feyenoord? ;)

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0

Dat was één keer nooit weer :+.

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nu moet Roda JC ff winnen of gelijk spelen tegen psv en dan is het wel een verrassing-weekend qua voetbal

11. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Je wilt toch niet zeggen dat je Ajax - Feyenoord als een verrassingswedstrijd beschouwd ;). Heracles doet het btw ook wel weer... En Twente komt er misschien ook nog wel een keer in :+.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meneer is ook al terug...

Maarja het was kut:{ Ik heb je vlag nog wel gezien. Bovendien in welke trein zat je?

13. mars15

mars15 Guest

trein 1 terug trein 2

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had dit eerlijk gezegd niet zien aankomen. Had Ajax wel zien winnen, dan wel niet met een groot verschil. Ben erg benieuwd naar de samenvatting (die toch weer laat in de uitzending komt).

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gelukkig maar dat ik in elk geval op Talpa(ars) kan rekenen om het weer te verkrachten. Dacht even lekker te beginnen met ajax Feyenoord.

//hmmz ben gewoon slaapsaggo.

Maar ik wil nog steeds studio sport terug met eredividie voetbal! :+

Laatst bewerkt: 28 aug 2005
  16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb net de samenvatting gezien en ik weet dus niet hoe de hele wedstrijd was. Ik heb maar een ploeg zien voetballen (en kansen missen) en de andere ploeg heeft 2 kansen gehad en scoort 2x.

Klopt dit een beetje?

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jup, Ajax kreeg de kansen, Feyenoord gaf even aan wat je daarmee kunt doen.

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste helft ging het redelijk gelijk op (alhoewel er meer op de helft van Feyenoord gevoetbald werd), dus niet helemaal. Tweede helft was het wel zo. Verder vond ik Ajax in de aanval erg zwak, Feyenoord had Harry, Rosenberg en Babel op één of twee momenten na gewoon in de zak.

Feyenoord had trouwens 3 kansen gehad. :+

19. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Van wat ik gezien heb speelde rosenberg weer dramatisch en deed Charisteas het deze keer aardig goed. Hebben we mooi 2 spitsen die zo wisselvallig zijn als de zomer in nederland. Beter gaan ze dit seizoen allebei beter presteren.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kwamen wel vrij, en kregen kansen. Maarja, die moeten er dan wel in he. Het is precies als Zlatan, na 2 of 3 seizoenen begint het ergens op te lijken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina