1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Het verschil was Kuijt, wat een uitzonderlijk dodelijke spits is hij toch geworden.
    Als voetballiefhebber kan ik daar echt van genieten (ook al ben ik voor Ajax).
    Toen v. Basten hem bij het Nederlands elftal haalde had ik zo mijn bedenkingen, wel een goede voetballer maar net te kort voor de absolute top.
    Het tegendeel is gebleken, bij bijna ieder doelpunt van Oranje in de W.K kwalificatie was Kuijt wel betrokken of hij maakte hem zelf.
    Met zulke voetballers wordt Nederland wereldkampioen( maar Ajax was beter)

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond Urby toch een drama. Terwijl hij tot Ajacied van de wedstrijd werd uitgeroepen.:{ Ik zou voor Hansje Vonk hebben gekozen

3. mars15

mars15 Guest

nouw die zat toch ook vaag bij sommige momenten

De foto's van Ajax - FEYENOORD staan online op www.fr-fotopage.nl

4 pagina's

Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2005
  4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik moet zeggen, het is ook weer eens wat anders om van aan de andere kant te zien;)

Hee ik zie mijn spandoek:) Alleen onleesbaar:9

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    wtf, zowel Nederland 2 als Talpa liggen er al bijna 10 minuten uit :mad:

Juist de 2 zenders met de interesante programma's op zondag avond :'-(

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat triest om te zien hoe mensen hun verlies proberen goed te praten. "Vorig seizoen lieten we in het begin ook punten liggen" en "het is niet het einde van de wereld". :{

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je doelt op de Ajax-supporters?

Wat moeten we dan? Huilen? Het is niet het einde van de wereld, het seizoen is net begonnen dus nog genoeg kansen op Feyenoord in te halen. En dat heet niet een verlies goed praten, maar gewoon verstand gebruiken en niet meteen depri worden van een verlies tegen Feyenoord. En ja, je mag best blij zijn met je overwinning, maar mag de verliezer verliezer zijn? Ja, Feyenoord was beter met het benutten van de kansen, maar het was Ajax dat de kansen kreeg. Daar zie ik iets positiefs en iets negatiefs in. Namelijk, kansen krijgen is het 1ste, het benutten is het volgende. Dat laatste moet nog aan gewerkt worden.

En als je het niet over de Ajax-sups hebt, waar doel je dan precies op als ik vragen mag?

8. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt niet 3 punten verloren op een 'subtopper', maar je hebt van Feyenoord, aardsrivaal nummer 1 verloren, dat is genoeg om depri van te worden. Als je een echte Ajacied zou zijn tenminste. Niet dat een Ajacied nou meteen depri moet zijn om een echte te zijn, maar je snapt wat ik bedoel. :)

9. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien laat feyenoord wel punten liggen tegen heracles, weet jij veel. Het is nu in het begin van het seizoen en er moeten nog tig wedstrijden worden gespeeld, pas halverwege het seizoen kan je een voorzichtige voorspelling doen. Ik hoop trouwens dat ajax feyenoord gaat inhalen, niet dat ik ajax fan ben hoor. Maar ik vind feyenoord gewoon een kloteploeg :D

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik, als Ajax-fan/Ajacied whatever you call it, lig er in ieder geval geen nachten depri van. Dat mensen dat zijn, kan, maar ik niet. Ik heb buiten Ajax een leven, en ik ga me zeker niet ergeren om Feyenoord. Misschien als ik een ras-Amsterdammer was, en ik me nergens anders mee bezig hield als met Ajax, dan misschien wel. Het is even slikken, jammer, je wilt het liever niet. Maar ik zeg zo; beter verliezen van PSV of Feyenoord, dan van een of andere ploeg, met alle respect, als RBC, Heracles Almelo of De Graafschap.
    Ik ben een echte Ajacied, maar niet iemand die daardoor niet ziet dat Feyenoord ook eens goed kan spelen, en misschien wel een goede ploeg heeft. Ik ben fanatiek als aanhanger, maar houd het realistisch. Feyenoord mag van mij net zo goed Europees goed presteren, als Ajax er maar geen last van heeft, want dan ben ik natuurlijk voor een Amsterdam succes.

11. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat niet om het puntenverlies, het gaat om een direct verlies tegen de rivaal... Ook al wordt Feyenoord kampioen, als ze 2x verliezen van Ajax is dat een smet op het seizoen.

12. mars15

mars15 Guest

13. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    * kijkt topic door en heeft lol 8)

_O_ FEYENOOORD _O_

14. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit tussen je oren. Als ajax landskampioen wordt denkt niemand meer aan deze wedstrijd aan het begin van het seizoen. Trouwens, ik zou me meer schamen als we van RBC zouden verliezen dan van feyenoord. ;)

15. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heuh! Nog een Psvér weg :)
    Zonder Bouma kunnen ze et al helemaal vergeten. De verdediging is nu : Ooier - Alex - Addo ofzo - Lamey
    Of ze moeten Cocu en Simons achteruit schuiven maar dan hebben ze geen middenveld meer.
    Hiddink zal ook best gek worden nu :D

16. xplayer

xplayer Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En Anastasiou wellicht naar NEC. Hopelijk komt er dan eindelijk een keer een spits die scoort, want Niedzielan speelt al tijden onder de maat, Denneboom is het helemaal kwijt en Van den Eede is ook niet echt sterk bezig.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het was wel prachtig _O_.

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk het nieuwe logo van Ajax ;

naar mijn mening beter als de huidige , en heeft ook een moderner tintje van die daarvoor :D

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm ik weet niet waar je dat van dan haalt, maar er word geen nieuw logo meer gemaakt.
    Ik heb die plaatje al eens ergens gezien maar het plan van een nieuw logo is jammergenoeg door van der eijden afgewezen

Ben ik blij dat hij op 1 december vertrekt (k)

//Die heb je dus van een PSV fan site: http://members.lycos.nl/psv0304/newpage9.html

Onzin dus

Laatst bewerkt: 29 aug 2005
  20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Die heeft in een voetbalmagazine gestaan toen ze voor de gein logo's gingen re-stylen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina