1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tottenham is bereid om de gevraagde 18 miljoen voor Kuijt te betalen. Ze hebben npg 12 dagen de tijd om er uit te komen :)

Maar zelf denk ik dat Feyenoord Kuijt niet gaat verkopen deze zomer

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    En Koné gaat waarschijnlijk toch naar psv?
    Ik hoop het niet want ik heb van roda jc toch goede verwachtingen... en Koné helpt daar zeker bij. Al gaat hij naar psv dan helpt ie de eindhovenaartjes uit de brand misschien maar wat moet roda jc dan beginnen? Misschien kopen ze er wel een goede spits voor terug.

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Een paar dagen geleden stond nog op voetbalzone dat Kone dit seizoen niet wil wisselen. Maarja we zien het van zelf wel. Vind trouwens 10 miljoen voor Kone wel heel erg veel :eek:, zo goed is ie ook weer niet imo

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Kalou is het ook niet echt waard hoor... Hij maakt af en toe domme fouten en speelt heel wisselend.

Juhasz
    edit; dat was willem 2 die die hongaar had gekocht< ik heb Roda op 5 staan dit jaar...1. Az 2. Ajax 3. Feyenoord 4. PSV
    Maar door deze 2 transferweekjes kan er een hoop omgegooid worden in de teams. Dat is bij psv iig hard nodig, en als Kuyt echt weg gaat bij feyenoord ben ik benieuwd hoe feyenoord het verder gaat doen.

Laatst bewerkt: 19 aug 2005
  5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    AZ op 1 en PSV op 4?? Dat denk ik niet. Ook al begint PSV dan met een gelijkspel tegen HERACLES!!

6. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Er kan een hoop veranderen met nieuwe aankopen maar zo ziet het er nu uit In mijn Ogen. Maar ik ben ook een btj heel erg fan van az he.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ah joh, dat geeft toch helemaal niks? Met wat kleine aanpassingen heb je vast een normaal leven voor de rest.

;)

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    LOL 8)

9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, waarschijnlijk blijft hij bij roda. Ze verwachten er niet op korte termijn uit te komen met psv. Maar ik vind wel dat ze kone voor 10 miljoen of meer moeten verkopen. Want het blijft gewoon een hele goede voetballer!

Btw, psv wou kone huren en niet kopen. Ik hoop dat roda daar niet op in gaat. Want zo krijg je een lullig bedragje binnen van de huursom. Maar mist daardoor wel kone het hele seizoen. Niet doen dus! :cool:

10. mars15

mars15 Guest

zometeen nac-willem 2 op rtl5 de burenruzie

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ja die burenruzie is maar twee keer door NAC gewonnen :mad:. Mja dat zijn statistieken. NAC zal vandaag zeker de derde zegen behalen tegen onze Tilburgse 'vrienden.' :D

12. mars15

mars15 Guest

hoop op willem 2, zo heeft nac nog een slechtere start verlies je de 2 belangrijkste wedstrijden in 2 weken }:]

met hun obsessie richting ''dordt-noord''

13. mars15

mars15 Guest

godskelere dat overal waar we komen van nac klinkt wel verdomde hard

vooral als je er zelf bij bent

14. mars15

mars15 Guest

nac - willem 2 1-0

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bah, wat een slechte wedstrijd. Alles wat mis kon gaan, ging ook wel mis bij beide teams. De goal in de laatste 5 minuten van officiële tijd, was dan wel mooi, maar had niet gehoeven.

16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De wedstrijd verdiende geen winnaar!

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dan neem jij de eerstvolgende trein terug naar Rotterdam met de zure en bittere smaak van een nederlaag:)

Hehe:+

Naja we zullen zien hè;) Het wordt de wedstrijd van het jaar. Daar is geen twijfel over mogelijk. (Tenzij je niet fan bent van 'ons' of 'hun':+)

18. xboxwhopper

xboxwhopper xb0x freAk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen naar PSV -Vitesse. 4-0 :D.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Optimist:)

20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf te zeggen dat psv het héél moeilijk gaan krijgen tegen vitesse.
    Misschien verliezen ze wel. Het zal mij iig niks verbazen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina