1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

je bedoeld de dvd van hem ?

100 goals bij arsenal

\\

owen naar newcastle

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2005
  2. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zijn er ook een paar goals bij van Nederlands elftal maar grotendeels bij Arsenal dus kan wel kloppen,

Owen wou toch terug naar Liverpool ?

3. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb die DVD de 100 goals van Bergkamp bij Arsenal. Er zitten echt wereldgoals bij. IK heb die dvd nu al iets van 5 keer gezien maar ze blijven mooi. Vooral die ene tege Newcastle!!

4. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    die is echt vet! de bal met je hak langs de andere kant van de verdediger spelen en zelf wegdraaien naar de andere kant! _O_

5. mars15

mars15 Guest

Volgens weekblad Sportweek is Feyenoord geïnteresseerd in ajax-middenvelder Tomas Galásek. De Tsjech, die onder trainer danny blind niet kan rekenen op een basisplaats, denkt zijn langste tijd in amsterdam wel te hebben gehad en zinspeelt op een vertrek. Feyenoord zou, net als Willem II en het Engelse Middlesbrough, wel oren hebben naar de diensten van de international.

Galásek wil echter nog tot de winterstop wachten met het nemen van een beslissing. Als hij tegen die tijd zijn basisplaats bij ajax niet heeft terugveroverd en als gevolg daarvan zijn plek in de Tsjechische selectie heeft verloren, zal Galásek er alles aan doen om in de winterstop alsnog een andere club te vinden.

Het lijkt erop dat Feyenoord op zoek is naar een middenvelder, want vandaag werden de Rotterdammers ook al in verband gebracht met de Kroaat Bošnjak van Dinamo Zagreb.

haha sportweek de prive onder de voetbalbladen

Volgens Omroep Brabant heeft PSV bevestigd dat Michael Reiziger is aangetrokken als versterking. De laatste details zouden nog afgerond moeten worden. Naast de jonge Carizzo is hij de tweede aankoop vandaag die rond is gekomen met PSV. De zaakwaarnemer van Reiziger liet eerder vandaag al weten met een Nederlandse club in gesprek te zijn, zo staat op VI.nl te lezen. Het zou gaan om een transfervrije overgang. Hij is afkomstig van Middlesborough

Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2005
  6. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Dat wordt NOOIT binnen in 1 dag beklonken dus dat wordt hem gelukkig niet. Ik als Ajacied heb Galasek nog steeds heel hoog zitten trouwens ik denk dat we hem nog wel nodig gaan krijgen op deze manier.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Reiziger is dichtbij een overgang naar PSV. Ik heb hem een hele tijd niet zien voetballen, maar ben wel benieuwd of dat nog lukt voor morgennacht 12 uur.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Roda is ook nog altijd opzoek naar een verdediger en een aanvaller. Morgen hebben ze 4 spelers op proef, die trainen morgen mee, en morgen middag gaan ze hun nieuwe aanwinsten bekend maken. Als het goed is.

9. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Middenveld is juist het enige waar Ajax GEEN problemen mee heeft vind ik!

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Afgelopen zondag werden wij wel anders afgebluft op het middenveld helaas... Galasek vind ik een zeer goede speler, misschien maar weer een basisplaats meneer Blind?;)

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De Estlandse aanvaller Andres Oper heeft vandaag een contract voor een seizoen, met een optie voor nog eens twee seizoenen, bij Roda JC getekend.
    De 28-jarige International komt over van het Russische Torpedo Moskou. In 95 interlands voor Estland maakte hij 27 doelpunten. Andres Oper is 1.85 m en weegt 75 kg.

Bron: Rodajc.nl

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hee Oper..die ken ik wel. Die heeft ooit nog gescoord tegen Nederland:+

13. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jep, toen had Nederland het erg moeilijk, uit in Estland. (Est 1- 2 NL dacht ik)

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    beetje balen dat van nistelrooy en makaay en robben gebleseerd zijn(weten niet of ze kunnen spelen)

15. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is van Nistelrooy zaterdag inzetbaar. Makaay en Robben zijn nog een twijfelgeval, wat erg jammer is :'-(

16. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Yeej PSv heeft 2 nieuwe aankopen: Michael Reiziger en jeugdinternational Carrizo van Argentinie.

17. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Reiziger is een goede aankoop van PSV. Die Carizzo ken ik niet, maar goed hij is Argentijns jeugdinternational, dus dat zal wel goed zijn.

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De vorige keer probeerde robben het in zijn eentje tegen der manschaft op te nemen. Dat lukt nu dus ff niet dus ik ben benieuwd hoe van basten het nu op wil lossen. Gelukkig hebben we Kuyt nog. (ik ben geen fan van feyenoord!!!!)
    Maar ik denk dat van Basten het zo oplost:
    Vpersie lfw VOHesselink cfw Kuyt rfw

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Alsjeblieft zeg, VoH? Dan kunnen we meteen wel onze biezen pakken en opstappen. Dan is het net alsof je met 10 man speelt :{ Dan heb ik liever dat Kuijt op rechts gaat, van Persie in de spits en voor Robben heb ik dan zo snel even niet iemand om op te noemen maar alles is beter dan Jan. Misschien babel ofzo? Als ie nog een paar van die mooie poeiers in huis heeft dan mag hij ook best wel eens totaal verkeerd trappen waar hij een beetje last van heeft de laatste tijd. Maarja, zolang ze er maar ingaan. En dat lukt dus niet met VoH in de spits :{

20. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Heerlijk zo'n laatste transfer dag! :D

Takak voor een jaar naar NEC, Simao naar Liverpool :eek:

Edit//
    Genaaid _0/

Laatst bewerkt: 31 aug 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina