1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lijkt me een mooie speler voor PSV. Opstelling van PSV word nu denk ik zo ongeveer(Als je de huidige blessures en schorsingen in gedachten houd):

-------------Gomes----------------
    Ooijer-----Alex-----Reiziger-----Ball
    Lucius------Simons-------------Cocu
    Beasley-------Koné------------Farfán

Ik ben niet echt een fan van PSV maar dit hebben ze toch wel redelijk opgelost allemaal. Alleen het middenveld is niet zo heel sterk meer, maar van Bommel vervangen is ook wel heel moeilijk. Niet dat hij nou zo heel goed is, maar hij pastte gewoon precies in de speelwijze van PSV.

2. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet om 't een of ander maar van bommel is wél heel goed. Vechtlust is ook een kwaliteit en daar had dezelfde v. Bommel genoeg van.. PSV is zo ver gekomen mede door v. Bommel. Maarja, tis maar dat je 't weet...:p

Koné - Robert.. wie is beter? Robert is, van wat ik heb gezien, niet zo heel uitzonderlijk goed, maar gewoon goed. Koné let ik niet zo op.. weet alleen dat ie veel scoort, maar kan hij dit ook in de CL denk je?

Die Simons vind ik beetje een slappe speler trouwens; der werd laatst iets gezegd over dat 't een Belg is en dat belgen verlegen zijn ofzo en zich zo minder met de actie bemoeien. Moet ie toch echt iets meer laten zien, die Simons.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Daarom speelt Van Bommel natuurlijk ook niet in de Basis bij Barça :{ Hij is wel goed, maar niet uitzonderlijk ofzo.

Robert zit niet voor niets op de bank terwijl VoH speelt, dat zegt meer over Robert zn crappy kwaliteiten dan over VoH(die óók slecht is).

Dat van Belgen is grote BS. Ik zag laatst een wedstrijd van Anderlecht tegen weet ik veel welke Belgische ploeg en ze gingen er allemaal als boeren keihard in, het leken wel Duitsers. Ze hebben ook net als Duitsers totaal geen techniek, en ze kunnen de bal niet vasthouden(wat Duitsers dan wel weer kunnen). Echt triest hoevaak die bal van team verwisselde.

4. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ik blijf van Bommel beter als Landzaat vinden dus hij moet gewoon spelen met het Nederlands elftal. Hij moet in ieder geval bij de selectie zitten vind ik.

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van Bommel is absoluut de beste middenvelder van Nederland, echt onbegrijpelijk dat hij, net zoals Davids, niet geselecteerd wordt. :{

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Reiziger en Ball zijn hele goede vervangers van Bouma en Lee. Reiziger kennen we natuurlijk allemaal al en Ball was basisspeler bij de Rangers. Een toonaangevende club in Europa. Iedereen kent de Rangers.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ball was trouwens niet de eerste keuze bij PSV. Ze wouden een of andere turk van Fenerbahce hebben maar Fenerbahce wou hem niet laten vertrekken

8. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje overdreven, zo toonaangevend zijn ze niet :{ .

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    De Rangers zijn van het niveau ajax, feyenoord, psv. Misschien dat wij iets beter zijn. (wij nederlanders)

10. mars15

mars15 Guest

Wie van jullie fluiten wel eens ?

Ik heb paar jaar de F en E gefloten,

vanavond moet ik dames zevental fluiten ben benieuwd
    Kon ook zo knvb curus doen maar (nog) geen zin in

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nee ik heb eigenlijk geen behoefte aan om te fluiten:) Liever gewoon zelf spelen of ooit nog eens keepertraining geven ofzo;)

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wat over Steinsson? De Ijslander die AZ gekocht heeft?

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ver daaronder man.. Ze zijn meer van het niveau Heerenveen, AZ. Als ik het me goed herinner had az ze zelfs nog een pak slaag gegeven ook.

Laatst bewerkt: 1 sep 2005
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zeg ik dan dat is dat niet vind? Ik zeg alleen niet dat hij heel goed is, betekend niet dat ik hem niet een van de beste middenvelders van Nederland vind. Dat van Davids snap ik ook niet, door hem te selecteren selecteer je gewoon een brok klasse en ervaring die je erg goed kunt gebruiken op het middenveld.

AZ>>>>>>>>>>>>>>Heerenveen

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    idd ze hebben de rangers een pak slaag gegeven maar dat kun je 1 verdediger van de rangers niet aanrekenen :{
    Maar ik vind dat je AZ moet vergelijken met het niveau van Feyenoord/Ajax/PSV.
    Dat verdienen ze wel.

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    de E en F fluiten is best lollig eigelijk .. heb et welles vroeger gedaan

net alsof je op een pleintje staat met voetballende kleuters

17. mars15

mars15 Guest

Nederland was uber slecht

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind niet dat je AZ met Feyenoord/Ajax en PSV kan vergelijken. Ze hebben nu gewoon één heel goed seizoen gehad, pas als ze dat een aantal jaar achter elkaar doen, dan kan je ze met hun vergelijken.

19. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, was niet om aan te zien :mad: Het was wel een mooie goal van van Nistelrooy.
    Maar goed slecht of niet slecht weer drie punten _O_

Voor mensen die niet willen weten wat Tsjechië gedaan heeft, en liever de samenvating willen zien op Talpa, morgen om 19uur :+ Klik hier dan niet
    Roemenië 2-0 Tsjechië, Mutu 2x :cool:

20. mars15

mars15 Guest

echt kut dat er geen eredivisie is dit weekend,

we waren net lekker bezig

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina