1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nederland was idd slecht, maarjah wel 3 punten. En vrijwel zeker van het WK :)

Btw, de nieuwe spits van roda (Andres Oper) heeft voor Estland gescoord in de met 2-1 gewonnen wedstrijd tegen letland. Hopenlijk scoord die volgende week vrijdag ook tegen RKC :p

Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  2. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    muhaha. ROEMENIË!!! _O_ Heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, gingen met de familie bowlen en wokken, maar ben erg blij met het nieuws van winnen en verlies van Tsjechië. We gaan naar het WK!!! _O_

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geweldig van Roemenië. Als we nu van Andorra en Macedonië winnen zijn we eerste. Dan maakt de wedstrijd in Praag ook niet meer uit. Of natuurlijk winnen van Andorra en gelijkspelen in Praag:p

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Robben kan morgen weer spelen als het goed is :)

5. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, en een paar basisspelers worden gespaard, omdat het risico op schorsingen te groot is

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje. Ik ga in oktober naar Milaan en ik heb eens opgezocht of ik dan naar een wedstrijd kan. De volgende wedstrijd wordt dan gespeeld (als ik ga dus...):
    Internazionale - Livorno (16-10 '05)

Ik vroeg me af of iemand van jullie weleens kaartjes heeft gekocht voor een buitenlandse wedstrijd en waar je dat het beste kan doen... Het gaat om 2 kaartjes voor Internazionale-Livorno.

Alvast bedankt!

7. mars15

mars15 Guest

Inter is makkelijk

met inter-feyenoord kon je op de wedstrijd dag nog kaarten halen bij de kassa

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    NOORDWIJK, woensdag
    Ruud van Nistelrooy stijgt gestaag op de topscorerslijst aller tijden van het Nederlands elftal. De Brabander staat negende met 23 doelpunten en zal met een treffer vanavond tegen Andorra op een gedeelde achtste plaats terechtkomen. Met wie? Met zijn huidige coach bij Oranje, Marco van Basten.
    Het gemiddelde van Van Nistelrooy ligt echter beduidend hoger dan dat van de bondscoach. Waar de aanvaller van Manchester United een treffer iedere twee duels scoort (46-2:cool:, daar had Van Basten 58 duels nodig om tot 24 doelpunten te komen. Lijstaanvoerder zal Van Nistelrooy voorlopig nog niet worden. Patrick Kluivert is topschutter met 40 doelpunten in 79 interlands.[/QUOTE]
    ...

Laatst bewerkt: 7 sep 2005
  9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    edit. kut dubbelpost.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even mijn ongezoute mening tot dusver over Nederland - Andorra:

- Andorra mag nooit meer meedoen in dit soort competities. Period.

- Arbitrale trio mag ook even snel een ander baantje vinden als het ff kan

Uitslag tot dusver prima: 3-0.

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal met je eens.
    Gaat ie rood geven om dat zo'n gast dat zegt: Ja uhmm die ene deed wat. O ok Rood!
    En ze kunnen niet voetballen :')

12. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een ......scheids zeg. Rood voor Cocu, waarvan hij de overtreding niet ziet. Vond het zelf meer een zet dan elleboog. Die ene kerel breekt bijna vd Vaart zijn been en geeft hij niks. Kerel heb zijn ogen in zijn reet zitten. Kerel fluit ook pas zijn 2e WK-Kwalificatie wedstrijd en is niet geselecteerd voor het WK, het is ook goed te merken

Andorra mag van mij echt niet meer meedoen. Elke keer maar weer agressief na een overtreding. Doen ook meer aan schoppen dan voetbal.

3-0 is natuurlijk wel lekker. Geef ze maar een flinke schop onder hun reet. 6-0 wordt het. Ik voel het gewoon

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Leuke wedstrijd. Rood voor Cocu is terecht, zegt Van Gaal ook. Werelddoelpunt van Van der Vaart. Andorra is echt heel slecht en Oranje goed.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus, dat Andorra meedoet; okj. Maar laten we het dan vooral sportief houden, en dat doen zij dus zo te zien niet. Wat een gezeur steeds.
    Nja, jammer van de rode kaart, anders werd er wel wat makkelijker gescoord denk ik.

Hopen dat Babel er nog ff inkomt, en een lekker schot lost.:)

Btw,, MEESTERLIJKE actie van Van Nistelrooy, na zijn goal._O_
    Dom dat ie daar dan geel voor krijgt.:{

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat een actie van Ruud net _O_

Trouwens de actie in de eerste helft van v. Persie en v.d. Vaart was ook _O_

16. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.011
    Idd die actie van van nistelrooy.. maar zagen jullie ook waarom hij dat deed. ?
    toen hij penmalty miste kwam die gast naar hem toe en ging keihard in zijn gezicht laggen .. whaha teruggepakt :+

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die actie van Ruud was echt meesterlijk _O_

Dat deed wel pijn bij die gozer hoor :p

(wat mooi was, toen ie begon met juichen, zag je em denken, en omdraaien.. mooi gezicht was dat :p )

18. The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zag het en de scheids natuurlijk weer net niet. Wat een mannetjes zeg, die Andorezen( ? ). Maar vond het echt een meesterlijke actie. Je zag die kerel kijken

19. mars15

mars15 Guest

Door trainen vanavond weinig meegekregen van Oranje,

heb er al zin in wk

lekker de wedstrijd kijken met vrienden en kratten bier

20. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Echt een zwaar meesterlijke actie van Ruud !!! , en ja Andorra hoort gewoon niet op dit niveau te spelen. Ze doen helemaal nix met de bal, en lopen alleen maar te irriteren/provoceren en spelers van oranje te blesseren...... Niks een poule A, poule B, dit soort gasten verdienen t niet eens om te spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina