1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Ben benieuwd zondag

Dag Datum Tijd Thuis Uit Uitslag
    Vr 09-09-2005 20.30 Rkc Waalwijk Roda Jc -
    Za 10-09-2005 19.30 Sc Heerenveen Heracles -
    Za 10-09-2005 19.30 Willem II Ajax -
    Za 10-09-2005 19.30 Psv Fc Utrecht -
    Za 10-09-2005 20.00 Az Rbc -
    Zo 11-09-2005 14.30 Feyenoord Nec -
    Zo 11-09-2005 14.30 Nac Breda Ado Den Haag -
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Twente Vitesse -
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Groningen Sparta -

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uitslagen begin ik niet aan :cool:.

Vr 09-09-2005 20.30 Rkc Waalwijk Roda Jc - 3
    Za 10-09-2005 19.30 Sc Heerenveen Heracles - 1
    Za 10-09-2005 19.30 Willem II Ajax - 2
    Za 10-09-2005 19.30 Psv Fc Utrecht - 1
    Za 10-09-2005 20.00 Az Rbc - 1
    Zo 11-09-2005 14.30 Feyenoord Nec - 1
    Zo 11-09-2005 14.30 Nac Breda Ado Den Haag - 1
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Twente Vitesse - 1
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Groningen Sparta - 1

1- thuisploeg wint
    2- Uitploeg wint
    3- gelijk

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ik snap niet dat ze ook nog zeggen dat het een teleurstellende wedstrijd was.. ik heb echt genoten.. paar mooie momenten.. zoals die actie van van Persie hakje naar vd Vaart hakje:).. en pana die van Persie gaf.. en natuurlijk Ruud:p.. mja wat een baggerscheids.. ben je nmmr 3 van de wereld krijg je de scheids die 3e van onder op de lijst staat ofzo:+

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach ze wisten het van te voren en ze hebben zich er prima doorheen gesleept m.u.v. Cocu. Maar ik snap Cocu ook wel; een teamgenoot wordt belachelijk omver getrapt (wat al rood had moeten zijn) en dan geeft hij een beuk. Tsja vrij logisch vind ik. Was ook niet grof ofzo, gewoon een stevige schouderduw.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die scheids is gewoon belachelijk, hij is gewoon onbekwaam voor dit werk. Als hij nou eerste devisie voetbal gaat fluiten in Hongarije, dan kan ik dat begrijpen, maar voorrondes van een WK waarin 1 van de 2 ploegen een wereldelftal is? van der Vaart kreeg gewoon een doodsschop, zo iemand die zoiets doet moet gewoon van het veld. En als diegene dan geen eens een kaart krijgt ga je snel voor eigen rechter spelen en een ander ff een beuk voor zn kop verkopen. Om dan meteen rood te gaan trekken is ook gewoon onkunde, zoiets gebeurd in top voetbal nou eenmaal. Opzich was het wel een draak van een wedstrijd ondanks de paar hoogtepunten(paar individuele acties en de goals). Die boeren uit Andorra gaan ook gewoon met zn elven in het strafschop gebied staan, dan word het voetbal automatisch gewoon een stuk minder aantrekkelijk. Die penaltie had erin gemoeten, en die goal van Robben die voortkwam uit een tackel op de bal van van Nistelrooy had ook gewoon goedgekeurd moeten worden. Die tackel was op de bal, die speler flikkerde alleen over Ruud zn poten. Gewoon een zuiver doelpunt imo. Dan was het ook meer de uitslag geweest die deze wedstrijd verdiende. En iemand met "gebaren" terug pakken is geen geel, wat een bull dat Ruud daar een kaart voor kreeg :{

6. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pfff... wat een wedstrijd zeg. Rood voor Cocu was onterecht, gele kaart voor Ruud was onverdiend, de score was onverdiend.. had wel 8-0 mogen staan:p Rotvolk zeg; schoppen, verdedigen, tijdrekken.. 3 dingen waar Andorra goed in is.

Verder.. er zaten echt een paar wonderschone momenten in deze wedstrijd; daarvoor kom je naar 't stadion:) 't Mooiste vond ik eigenlijk nog 't moment dat Ruud die actie maakte tegen die gast van Andorra.. hij was de hele wedstrijd geprovoceerd (bijv. na zn gemiste penalty), waardoor zn actie niet zo gek was:) die gele kaart was dan weer wat minder..

7. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Pardon? Cocu gaf een speler van Andorra een elleboog terwijl het spel stil lag. Dat is donkerpaars man.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kaart was terecht, maar had niet gehoeven. Al kon ik me het met die frustraties best voorstellen.

9. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    T was geen elleboog, t was een bodycheck, dus dan is t ook geen rood, en dat maakt de kaart dan ook niet terecht. Verder had die Silva (of wat zn naam ook mag zijn) gewoon rood moeten krijgen voor zo een tackel op vd Vaart.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het eerder ging om het feit dat ie zich liet uitdagen en daar de fout in ging. Die vent wat VDV neerhaalde was ook rood.

11. mars15

mars15 Guest

12. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Dies echt machtig :D

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf gemaakt?

14. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hijs leuk

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lag echt in een deuk toen dat gebeurde, geweldig!

16. mars15

mars15 Guest

knap van rkc 2-0 gewonnen 12 uit 4

morgen feyenoord hopelijk ook 12 uit 4

ik ga nu naar de sigarenboer ff me kaartja voor fc twente - feyenoord ophalen

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    SC Heerenveen - Heracles is begonnen, net als PSV - FC Utrecht.
    Willem II - Ajax is uitgesteld naar 20:00u, omdat er noodweer was.:{

18. mars15

mars15 Guest

denk dat die wedstrijd afgelast word

hopelijk morgen beter weer denk het niet
    met feyenoord-nec

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Opstelling Ajax:
    Vonk, Trabelsi, Grygera, Maduro, Emanueslon,
    Sneijder, Galásek (c), Lindenbergh, Pienaar,
    Rosenberg, Babel.
    Wissels:
    Lobont, Vermaelen, Heitinga, De Jong, Boukhari, Charisteas, Rosales.

Dit staat zo op Ajax.nl. Misschien door de weinige ruimte, of zou het zo zijn dat Ajax deze keer eens 442 gaat spelen? Ik hoop dat laatste...

Ajax is begonnen, gelukkig.:)

edit: Op teletekst staat het weer zo dat het is alsof ze met 3 spitsen spelen, ik hoop van niet maar ik denk dat dat wel klopt.

Laatst bewerkt: 10 sep 2005
  20. mars15

mars15 Guest

ben benieuwd

wij hebben de beste aanval van nederland :d

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina