1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nog wel jah.;)

2. mars15

mars15 Guest

wel mooi die rosenberg, de nieuwe zlatan, is alweer gewisseld in de rust

mms://213.8.106.61/838978
    kan je het live zien

3. mars15

mars15 Guest

Rood grygera

4. Megramons

Megramons Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    7-0 Az - Rbc :)

5. lordtien

lordtien For death and Glory

Leuk Bevonden:
    0
    jah dat az doet het zekers aardig,
    daarmee krijgt feyenoord het nog knap lastig in de strijd om de titel

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tjah, aan de ene kant kan ik het wel snappen. Hij is nog in ontwikkeling, en Charisteas is al meer ingespeeld in het systeem. Rosenberg gaf btw wel de assist op Galásek. En dat hij de nieuwe Zlatan is, dat duurt nog wel even.

7. mars15

mars15 Guest

die klote rosenberg kut overtreding schorsen die gast

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Houden we het een beetje fatsoenlijk? Okj, hij maakte een fout, maar zo erg was 't nou ook weer niet.:confused:

9. mars15

mars15 Guest

jawel hoor gewoon achterbaks van achter je tegenstander aanpakken :confused:

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk niet dat hij het zo hard bedoeld had. Dat doet iedere speler, zijn directe tegenstander ff aantikken, beetje provoceren. Dit viel wat anders uit.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik betwijfel het..
    T zag er echt smerig uit.. Iedereen doet dat wel ja, maar in mindere maten.. Je gaat niet op iemands achillespees/hiel staan.. Dat doe je niet. Zeker niet met Kicksen aan.

12. mars15

mars15 Guest

Voorbeschouwingen 2005-2006 :: Feyenoord - Nec 11 september 4e competitie wedstrijd

De wedstrijd :: Feyenoord - Nec
    Datum :: zondag 11 september 2005, 14.30
    Scheidsrechter :: Braamhaar

Morgen is het weer zover, eindelijk kunnen we weer naar de kuip toe. Het is tijd voor de vierde competitie wedstrijd en nog steeds is ons Feyenoord ongeslagen dit seizoen. De laatste wedstrijd weten we natuurlijk nog maar al te goed, maar toch blijft het mooi om nog een keer te vermelden ajax - Feyenoord 1-2. Maar eerlijk is eerlijk we moeten weer verder, Nec uit Nijmegen wacht op ons in De Kuip. Als we morgen winnen van Nec betekend het dat er een top 3 los is van de rest. Feyenoord, Az en Rkc hebben dan 12 punten uit 4 wedstrijden. Volgende week wacht de lastige thuiswedstrijd tegen SC Heerenveen ondanks dat Heerenveen vandaag verloren heeft van promovendus Heracles Almelo.

Nec is dit seizoen wisselend begonnen. Nec heeft slechts 4 punten uit 3 wedstrijden weten te halen. Thuis werd er veloren van RKC Waalwijk. De keeper bij NEC is Gabor Babos. De Feyenoorder is gerhuurd voor 1 jaar. Morgen mist Nec Rutger Worm en Andrzej Niedzielan deze spits is toch erg belangrijk voor Nec. Feyenoord kan niet beschikken over: Tim Vincken, Cory Gibbs, Nicky Hofs, Patrick Mtiliga, Alfred Schreuder, Shinji Ono, Christian Gyan en de geschorste Ferne Snoyl. Dit is dus een aardige waslijst aan afwezigen.

We hopen dat Feyenoord wat leuks laat zien aan het eigen publiek, en volgende week ook thuis tegen Heerenveen, aan het Feyenoord publiek zal het zeker niet liggen want we mogen toch verwachten dat de sfeer absoluut top is mede door de overwinning vorige week in amsterdam. Morgen avond is er een verslag en een foto reportage te vinden op Fr-Fotopage over de wedstrijd Feyenoord - Nec

THUIS
    5/12/2004 Feyenoord - NEC 2-1
    17/8/2003 Feyenoord - NEC 2-1
    18/8/2002 Feyenoord - NEC 2-0
    9/12/2001 Feyenoord - NEC 5-0
    21/4/2001 Feyenoord - NEC 3-0

De verwachte opstelling van Fr-Fotopage

Lodewijks, Ostlund, Bahia, Greene, Bosschaart, Castelen, Paauwe, Ghaly, Pardo, Kuyt en Kalou.

Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Nec 3-0

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik praat het ook niet goed (mocht dat zo overkomen). Het heeft alleen verkeerd uitgepakt.

En voor Feyenoord moet het in principe een eitje worden morgen.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    In de wedstrijd had hij al rood moeten krijgen. Maar dat gebeurde niet.Gelukkig staat het duidelijk op beeld, dus vind ik dat ze hem alsnog moeten straffen.

15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp ook wel dat je het niet goedpraat, maar dat is net zoiets als een topic elders. Over stenen gooien naar een Trein. Je weet dat er iets kan gebeuren, en je moet niet denken, ach, het gaat wel goed. Nee, als je iets fout gaat doen, denk dan eerst ff na.

IMO was het wel een mooi teken van Blind geweest, als ie Rosenberg nog voor rust had gewisseld. Laten zien dat hij dat soort geintjes niet moet flikken. Dat had ik dan gedaan..

16. mars15

mars15 Guest

Morgen zal wel saai worden in de kuip, met dat grafweer er bij lekker op x onoverdekt pff

voor de wedstrijd maar naar DHZ, bier voor een euro :) lekker bezopen worden

17. mars15

mars15 Guest

Vr 09-09-2005 20.30 Rkc Waalwijk Roda Jc 2-0
    Za 10-09-2005 19.30 Sc Heerenveen Heracles Almelo 1-2
    Za 10-09-2005 19.30 Willem II ajax 0-2
    Za 10-09-2005 19.30 Psv Fc Utrecht 1-0
    Za 10-09-2005 20.00 Az Rbc Roosendaal 7-0
    Zo 11-09-2005 14.30 Feyenoord Nec 3-0
    Zo 11-09-2005 14.30 Nac Breda Ado Den Haag 4-1
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Twente Vitesse 0-1
    Zo 11-09-2005 14.30 Fc Groningen Sparta 0-1
    /Mod spoilertags toegevoegd - Mr. E

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2005
  18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    omfg, je doet ook nooit eindstanden in een spoiler :mad:

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was daar een afspraak over gemaakt Mars..

ik ben blij dat ik nog niet doorgelezen had, en alleen de oude uitslagen las..

Edit:// bedankt mr E.

Laatst bewerkt: 11 sep 2005
  20. mars15

mars15 Guest

}:] Maarja had wel de uitslag goed voorspeld _O_

Laatst bewerkt door een moderator: 11 sep 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina