1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Boeiend.. Als er iets is afgesproken, waarom zou je er dan tegenin gaan?

2. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    @Mars15: Je bederft de lol voor anderen, die het misschien op video hebben opgenomen ofzo. Ook zouden ze bijvoorbeeld alles misschien op tv willen zien, in de herhaling.
    Het is gewoon de reden waarvoor spoilertags zijn gemaakt, daarom worden ze ook veel in topics over spellen gebruikt, zo heeft iemand de keuze om het wel of niet te zien.
    Jij maakt die keuze voor een ander, en dat is iets wat niet gewaardeerd wordt als je de wedstrijd eens een keer niet live kunt zien.

Voortaan dus gewoon spoilertags gebruiken.

3. mars15

mars15 Guest

Maarja zal me er wel aan houden maarja fotos van Feyenoord - Nec online op www.fr-fotopage.nl

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Feyenoord is goed weggrkomen tgen nec hoor!!! Wat zogen ze de eerste helft zeg. Nec had er zeker een paar in moeten leggen.

5. mars15

mars15 Guest

Mjah misschien die ballen op de paal ?
    maar echt dreigend zijn ze nooit geweest

maarja slecht voetballen en toch winnen ( psv van vorig jaar )

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit slaat werkelijk helemaal nergens op. Gaat die vent niet mee met de tijd ofzo?
    En dit mag Jan wel willen, ik denk niet dat Ajax er interesse in heeft.

Laatst bewerkt: 12 sep 2005
  7. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet erg vinden, Koller is een spits die beter in het 4-3-3 systeem past dan Charisteas of Rosenberg vind ik.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zou kunnen passen. Maar 1, hij is 32 (kan wel voor ervaring zorgen, maar het blijft oud), en 2, wat moet Ajax dan met; Rosenberg, Charisteas, Manucharyan? Laat die 3 wat ontwikkelen, en je hebt er meer aan.

9. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Koller meer goals zal maken dan die andere 3, en dat is iets wat Ajax wel eens nodig heeft, een spits die daadwerkelijk scoort.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, das waar. Ik zie het op het moment ook somber in. Maar Rosenberg heeft wel potentie, net als Charisteas. Zelfde verhaal als Zlatan toendertijd, die kon ook geen reet de eerste 2 seizoenen. Koller mag wel komen, maar dan wel pas volgend seizoen. Geef eerst maar eens Rosenberg en Charisteas de kans om te ontwikkelen.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    "Een overgang is sportief interessant omdat Ajax altijd Europees voetbal speelt". Whaha, wat een grapjurk die Koller, wil hij dan ook meteen ff vermelden hoe Ajax dat de laatste jaren heeft gedaan? Om een voorbeeld te geven aan vorig jaar: 4-0 verliezen in Munchen, prut wedstrijd in Tel Aviv(weet de uitslag niet zo snel te noemen), verloren van Juventus om daarna nog te worden uitgeschakeld door Auxerre. De laatste keer dat Ajax internationaal uit won, was oktober 2002 tegen Lyon. Nou, wat doet Ajax het de laatste jaren goed op internationale bodem :{

12. mars15

mars15 Guest

ajax heeft gewoon lopen slapen om arveladze niet te kopen maar zo gare rosenberg

POLL
    Had Ajax Shota Arveladze moeten halen in plaats van Markus Rosenberg?

77% Ja

22% Nee

36946 antwoorden

}:]

Laatst bewerkt door een moderator: 13 sep 2005
  13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ach ja altijd dat achteraf gelul. Dat ze rosenberg hebben gehaald kan ik wel begrijpen, die heeft de potentie om een grote te worden. Alleen ze hadden nooit die clown van een Charisteas moeten halen. Een focking bankzitter van Weder Bremen.

14. mars15

mars15 Guest

Trouwens
    Ik ga vrijdag naar Excelsior - MVV en dinsdag naar Excelsior - Nec voor beker,

en ik krijg toegang tot het veld en mag na afloop naar de perskamer
    kick he :)

dat alles voor me website

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ik dacht dat je voor feyenoord was??? :+ ;)

Dus toch maar een echte club uitgekozen!!!! ;)

16. mars15

mars15 Guest

haha
    mooi toch nog een rotterdamse club staan nu 3e

na afloop naar de persconferentie

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben eens benieuwd wat PSV straks gaat maken. 't wordt in ieder geval moeilijk.

Er is ook weer veel voetbal op tv :9 . Dinsdag, woensdag en donderdag europees. Vrijdag Eredivisie live. En dan zaterdag en zondag nog samenvattingen :)

Laatst bewerkt: 13 sep 2005
  18. mars15

mars15 Guest

psv wint wel, schalke is nou zeker geen bayern munchen

19. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt vandaag een late avond denk ik. eerst PSV kijke en dan nog de samenvattingen van de andere wedstrijden kijke. Ik ben er nie zo zeker van dat psv wint hoop het iig wel.

20. mars15

mars15 Guest

ja zeker in de 1e rond altijd samenvattingen tot half 1 , 1 uur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina