1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt en dan lekker de volgende dag er weer om 7 uur uit |:-

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ziek, naja, heb toch geen school morgen en overmorgen dus wat dat betreft. Moet er wel weer vroeg uit om te werken, maarja. Ze maken zeker ook geen selectie zodat de beste en spectaculairste wedstrijden eerst komen? Ze gaan zeker gewoon poul voor poul af..

3. mars15

mars15 Guest

nee tis geen talpa...

gewoon beste wed eerst

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Schalke is nou niet veel minder dan bayern munchen vind ik. Schalke (en eigenlijk elke duitse ploeg) blijft lastig.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Samenvcattingen na de wedstrijd duren tot 23:50uur

Ik denk niet dat PSV vanavond gaat winnen tegen Schalke. Schalke is na Bayern toch wel de 2de ploeg in duitsland de laatste jaren.Maarja we zien wel wat het vanavond wordt maar ik zie het somber in voor PSV (eigenlijk voor heel dit CL seizoen)

6. mars15

mars15 Guest

vond schalke niet sterk tegen feyenoord vorig jaar....

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mocht PSV doorkomen;

Ball ook na winterstop niet in CL

Michael Ball is ook na de winterstop niet inzetbaar voor PSV in Champions League-wedstrijden, zo meldt De Telegraaf. Regels van de UEFA verbieden spelers actief te zijn voor twee clubs in het miljoenenbal.
    Ball speelde met Glasgow Rangers de voorronde van de Champions League. Daardoor mag hij het hele seizoen niet meespelen met PSV in Europees verband. Voor Arouna Koné dreigde hetzelfde scenario. In de voorschriften van de Europese voetbalbond maakt men echter een uitzondering voor de Intertoto competitie.

Koné speelde met Roda begin dit seizoen in de Intertoto en kan daardoor pas na de winterstop acteren voor PSV in Europees verband. Mocht PSV zich in de winterstop versterken met spelers die reeds Europees hebben gespeeld dan zijn ook zij niet inzetbaar.

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij werden ze wel 2e in de competitie, en dat zegt toch ook wel wat.

1e helft is voorbij, PSV speelt trouwens niet slecht :)

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Knap gedaan van PSV, had ik niet verwacht.

Die 3 punten kunnen later wel eens heel erg belangrijk zijn als het gaat om plek 2/3 :)

10. mars15

mars15 Guest

nu krijg jij ook een hoos boze reacties over je heen :+ }:]

psv 1-0

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Hij vertelt de uitslag toch niet?

enne, keurige spoiler Mars ;)

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wedstrijd was Live op TV, afgelopen en er komt geen noemenswaardige samenvatting dus dan mag je best wel de eindstand vertellen lijkt me ;)

Met de spoiler is sowieso alleen voor de Eredevisie gedacht lijkt me zo :)

13. mars15

mars15 Guest

wel dat ze gewonnen hadden :p

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Spoiler is hier niet nodig omdat de wedstrijd gespeeld is en er niemand is die puur en alleen de samenvatting wil zien, als ie live op TV is geweest.

Ik hoop dat Ajax vanavond ook wint, erg belangrijk voor de 2e plaats in de poule, zeker omdat deze wedstrijd uit is. PSV zal het nog moeilijker krijgen als ze uit tegen Schalke '04 moeten.
    Het lijkt erop dat Blind Rosenberg toch weer als spits gaat gebruiken tegen Praag. Hopen dat Rosenberg zelf hierdoor ook meer zelfvertrouwen krijgt, en dit omzet in doelpunten.

15. mars15

mars15 Guest

toch handig zo site ^^ kan ook veldkaart voor heracles - Feyenoord krijgen

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie moet er tegen Sparta Praag bij Ajax in de spits?

10% Yannis Anastasiou [​IMG]
    [​IMG][​IMG]29% Ryan Babel [​IMG]
    [​IMG][​IMG]29% Angelos Charisteas [​IMG]
    [​IMG][​IMG]31% Markus Rosenberg [​IMG][​IMG][​IMG]

5590 antwoorden

Ligt dus niet ver van elkaar. Zelf heb ik op Babel gestemd, en dan in de tweede helft, mochten we voorstaan, Rosenberg erin.
    Wat denken jullie?

17. mars15

mars15 Guest

Oranje tweede op wereldranglijst FIFA

Uitgegeven: 14 september 2005 11:17
    Laatst gewijzigd: 14 september 2005 11:19

RIJSWIJK - Het Nederlands elftal is op de nieuwe wereldranglijst van wereldvoetbalbond FIFA naar de tweede plaats gestegen. De ploeg van Marco van Basten passeerde Argentinië. Het is de hoogste klassering van Oranje in meer dan tien jaar.

Voor de nieuwe lijst zijn de vriendschappelijke- en WK-kwalificatiewedstrijden van de afgelopen tijd meegeteld. Brazilië gaat nog altijd aan de leiding met 839 punten. Nederland volgt met 785 punten. Argentinië staat derde met 778 punten.

In de toptien staan zes Europese landen. Tsjechië, tegenstander van Oranje in de kwalificatiegroep voor het WK in 2006, bezet de vierde plaats. Frankrijk maakte een sprong van negen naar zes. Spanje staat achtste, gevolgd door Portugal en Zweden.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik hoop het ook, maar toch is Rosenberg weer niet een echte spits. Heeft Ajax eigenlijk heel weinig, altijd een spitsenprobleem. Het middenveld zit wel goed lijkt me, en verdediging staat ook wel redelijk met de komst van Juanfran, maar een echte killer voor het doel schort het altijd aan. Zoals feyenoord Kuijt heeft, AZ arveladze etc. Nou heeft ajax die laatste wel gehad, maar was hij te slecht en nu scoort ie aan de lopende band.

Maar toch..echte spits mist. Ook Charisteas is niet een echte spits. allemaal beetje voetballende semi-spitsjes. wel goed, maar..zorgen voor te weinig goals. Je kan een van die twee wel neerzetten om de bal vast te houden of een actie maken, alleen wie staat er dan voor de goal?

19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou zelf voor Charisteas gaan, maakt op mij een betere indruk als Rosenberg. Als je Babel in de spits zet, wie komt er dan in als linkerspits?? Toch niet die flapdrol Boukhari?? :eek:

Ajax moet gewoon afstappen van het spelen met buitenspelers. Natuurlijk niet voor altijd, maar Ajax heeft momenteel gewoon geen goede buitenspelers. Dan moet je niet krampachtig aan dat systeem lopen vasthouden door een middenvelder (pienaar) op rechts te zetten en een centrale spits (Babel) op links. Ga dan 4-4-2 spelen ofzo, dat zijn Charisteas en Rosenberg ook beter gewend en misschien komen ze dan beter tot hun recht.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    GVD!! moet vanavond werken! :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina