Ik denk toch dat Ajax goede zaken doet als ze proberen Koller te halen. Hij is dan wel wat ouder maar hij kan zeker nog 2-3 jaar op topniveau spelen
Ja, maar dat is een zorg voor later. Koller kan nu niet meer gehaald worden, en zal pas na de winterstop kunnen spelen. Eerst zorgen dat ze dan uberhaupt nog europees spelen. ---------------------------------------------------------------------- Opdatum; Wie moet er tegen Sparta Praag bij Ajax in de spits? 34% Ryan Babel 31% Angelos Charisteas 34% Markus Rosenberg 16528 antwoorden Meningen zijn dus aardig verdeeld.
Ik vind dat Charisteas het na 2 goede invalbeurten wel verdient heeft om te starten maar ik las vanmorgen in de metro dat waarschijnlijk gewoon Rosenberg begint
Ja lijkt mij ook. Ajax probeert zijn eftal té jong te houden, wat ervaren spelers als bijv. Cocu zouden een goede oplossing zijn. Ik zou graag gehad hebben dat een speler als Bergkamp weer naar Ajax kwam, maar dat had eigenlijk 2jaar geleden moeten gebeuren, want nu stopt hij deze zomer, helaas. Wat mij betreft mag Babel starten met als eventuele invaller Charisteas, die kan de bal tenminste nog bij zich houden, ondanks dat het niet de beste spits is. Rosenberg heeft tot nu toe nog geen duek in een pakje boter geschoten, behalve dan die intikkertjes. Ook raakt hij telkens de bal kwijt. Wat ik niet snap: Ajax kan 7-9 miljoen voor Heitenga krijgen, een (goede) reserve speler. Kunnen ze voor dat zelfde bedrag niet een goede spits krijgen? Ik bedoel, volgens mij zijn er zeker goede spitsen te vinden voor dat bedrag.
ajax heeft 13x op rij niet uit gewonnen Aanklager KNVB eist forse schorsing Landzaat 14/9/2005 15:08 Het knietje dat Denny Landzaat uitdeelde aan Gill Swerts kan hem wel eens heel duur komen te staan. De aanklager betaald voetbal van de KNVB eist een schorsing voor vier duels, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. Landzaat ging ruim twee weken geleden in de fout, tijdens het uitduel van AZ met Vitesse. Bij een hoekschop plantte hij een knie in het been van Swerts. Scheidsrechter Jan Wegereef was het incident ontgaan, maar op televisiebeelden was Landzaats wangedrag goed te zien. AZ en Landzaat beraden zich op het voorstel. Mocht de aanvoerder van de Alkmaarders instemmen met de sanctie, dan mist hij onder meer het thuisduel met Ajax van komende zondag. smerige was dat zeg
Leuk dat je voor Feyenoord bent, maar Feyenoord speelt geeneens Champions League. Wees eens positief dat een NL'se club Europees voetbal speelt. Voetbal is altijd leuk om te kijken en zelfs als een andere NL'se club dan Ajax een wedstrijd wint in Europees verband, dan ben ik ook blij. Van PSV's champions league avontuur vorige jaar heb ik best kunnen genieten. Weet iemand trouwens de evt. transfersom die Ajax betaalde voor Rosenberg?
als psv wint vind ik niet erg, + alle andere europeese nederlandse clubs.. maar ajax nee.. laat die maar nr 4 in de poule worden _0/
En die van Rosenberg dan, tegen willem 2. Wordt daar nog wat mee gedaan door de KNVB? Want dat was ook een smerige.
En Praag heeft de laatste 4 thuiswedstrijden in de CL allemaal verloren... Niet zo huilen, er zitten hier ook echte supporters op het forum, en niet alleen maar mooi-weer supporters.
Whahahaha Was het woordje uit vergeten. Maar dan is het toch 10 wedstrijden? Want tegen Lyon hebben ze toen wel gewonnen uit. En ja, ben echte fan, maar dan niet echt van de cijfertjes, zeker niet die over verliezen gaan.
Me 2. Waar speel je? Ik speel bij De Ster B1. Zijn wat problemen de laatste tijd die nu eindelijk vanavond kunnen worden opgelost. Iedere wedstrijd was er wel gek*nker op de trainer van sommige spelers. 1ste wedstrijd is gestaakt geworden doordat een speler van ons met een andere speler slaags ging, en dat breide zich uit (KNVB moet nog uitsluitsel geven). 2e wedstrijd verneukt door partijdige arbritage (1-1).