1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De Grote Voetbal Draad [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Elgee, 18 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

ajax-arsenal de volgende

0-2 voor arsenal ? :)

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    hmz, die rooie kaart van van Persie is jammer voor ze, maar als je het een btj logisch bekijkt, besef je dat ie over 2 weken, tegen ajax, toch niet zou spelen, omdat ie dan alleen maar uitgejouwd zou worden.

Edit:// dit is natuurlijk koren op de molen van Mars15.. |:-

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Niks geen lucky goal, was gewoon pure klasse zoals die speler die bal erin schoot. Net zoals dat het gewoon klasse was hoe Sneijder die iets simpelere goal maakte. Neemt niet weg dat het allebei niets met lucky te maken heeft. Schot van Babel op de paal had er ook wel in gemogen, dan had Ajax iig die 3 punten mee naar huis genomen.

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het was wel een beetje een zondagsschot dier er hooguit 1 op de 20 keer inzit dus ik kan me wel iets voorstellen dat ELgee het een lucky goal noemt.

Maar het blijft een beauty _O_

Als Arsenal net als tegen Thun speelt en Ajax net als tegen Sparta denk ik eerder dat het 2-0 voor Ajax wordt

Maarja eerst even zien wat Feyenoord vanavond tegen het oostblok land doet

Laatst bewerkt: 15 sep 2005
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Als jij de klasse niet hebt om zoiets erin te schieten dan lukt het je ook niet, die jongen wist dondersgoed waar ie mee bezig was ;)

6. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dat vind ik wel heel kort door de bocht. Er wordt vaak genoeg een schot op doel gewaagd à la die van Sneijder die er niet in gaat. En zeker in de 90e minuut was dit meer een schot 'op hoop van zegen' dan dat Sneijder echt wist dat ie hem erin ging schieten.

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :{

Rosenberg speelde dramatisch man. Hij heeft een aantal grote kansen om zeep geholpen wat een spits van (Ajax-)niveau gewoon niet kan doen.

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Het lag em steeds in de afwerking of de laatste eindpass, zoals ik dat wel vaker heb bij ajax.
    Ik vond Rosenberg een erg onzekere, en gefrustreerde indruk maken. Als je kijkt naar de kansen die hij heeft gekregen zou je idd kunnen zeggen dat hij een goede wedstrijd gespeeld heeft. Een spits wordt echter wel aangekeken op de kansen die hij krijgt. En in de afwerking is hij nog altijd niet echt goed op het moment. Hij had er zo 2 in kunnen en misschien wel in moeten leggen.
    Ik had Charisteas erin gezet in de spits, hij is de man die zich op het moment het best voelt volgens mij, ook aan zijn spel te zien. iedergeval beter dan Rosenberg.

Het gelijkspel kun je ook wel weer de kracht van Sparta noemen. Ajax speelde ook gewoon goed, dus ze kregen nog kansen, maar veel te slecht afgewerkt. Dat zo'n schot erin gaat, wat wel een beauty was, maar echt lucky is het ook weer niet. Je kan erop wachten, en die gasten hebben wel een geweldige schottechniek. Ajax had gewoon 3 punten moeten pakken, klaar.
    Achteraf hebben ze echter nog geluk gehad dat Sneijder ook een goede schottechniek heeft.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij speelde goed. Daar bedoel ik dan mee; hij kwam veel vrij, deed daar ook de moeite voor. Dat lukt je niet als je dramatisch zou spelen. Het zit hem puur en alleen nog in de afwerking (dus het balletje tegen het net schieten tussen de palen).
    Zo iemand moet je nou niet meteen afschrijven. Zlatan raakte ook geen bal in zijn eerste seizoen (en nou niet gaan zeggen van jah, ik heb die toen zien trainen en toen zag je al dat hij super was, dat is allemaal achteraf gelul).

10. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rosenberg is een spits, en een spits moet scoren, of in ieder geval anderen in de positie stellen om te kunnen scoren. Desnoods constant gevaarlijk aanwezig zijn. In dat gedeelte faalde Rosenberg hopeloos, dus speelde hij m.i. dramatisch.

Ik schrijf hem trouwens niet af hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt. :+

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heeft hij nooit eerder laten zien dat hij dit soort goals kan maken? Natuurlijk speelt geluk wel een factor in de zin van of hij de bal juist raakt e.d.(bal kan gaan onverwacht gaan rollen oid), maar hij heeft bewezen dat hij het kan. Hij weet waar hij hem wilt hebben, en hoehard, dan hoeft alleen zn been nog maar mee te werken. Aangezien hij goed weet wat hij met zn poten doet maakt hij er eens in de zoveel keren een. Elke boer kan tegen een bal aan trappen, maar ook daadwerkelijk meerdere keren in je carriere een bal zo plaatsen dat hij vanaf zo'n afstand toch onhoudbaar is voor de keeper dat kunnen er niet zoveel :)

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was toch ook gevaarlijk? Heeft veel kansen gehad, alleen faalde hij in de afronding. Hij loopt vrij, en weet dus hoe dat iig moet. Nu nog het afmaken.
    Vond jij Zlatan dan meteen een topspits?

13. mars15

mars15 Guest

Wat gaan we doen vandaag, wij gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag, we zullen ze laten beven, ze zullen wat beleven :)

Feyenoord - Rapid 2-0

14. mars15

mars15 Guest

wat is az toch aan het kloten

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Of misschien is de tegenstander beetje beter? Die spits is iig best goed, erg technisch en sterk (kan Ajax wel gebruiken;)).

16. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was HIJ gevaarlijk? Door het hopeloos missen van opgelegde kansen die anderen gecreëerd hadden? Vrijlopen hoef je geen spits van Ajax voor te zijn, doen ze bij de F'jes ook. :9

Maarre, ik zeg niet dat het een slechte spits is, maar hij speelde dramatisch. Ik zeg niet dat het een dramatische voetballer is, dus die vergelijking met Zlatan heeft er niks mee te maken :confused: . Bovendien kan ik die vraag niet beantwoorden, want toen hield ik me meer bezig met mijn eigen cluppie. :+

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zooi, ga niet meer verder kijken, heb het nu wel gehad. Dat gekloot van die tegenstander met zn allen in het strafschop gebied, bijna geen doorkomen aan. En dan dat veld... Wat een troep.

18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is al afgelopen hoor. :confused:

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Toen ik aan het typen was nog niet :p

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rosenberg was gevaarlijk (weten die Tsjechen veel dat ie ze niet erin kan leggen). Want je verwacht dat hij ze erin zou kunnen leggen, en zeker de kansen die hij kreeg. En dat vrijlopen is niet iets wat je zo maar lukt. Ik denk dan ook niet dat het een slechte spits is, alleen moet hij zich nog bewijzen.:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina